Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت صنعت لبنان در بیانیه‌ای ترکیه و رژیم صهیونیستی را به فریب دادن مصرف کنندگان در بازارهای خارجی و استفاده از لوگوهایی روی تولیدات غذائی متهم کرد که این کالاها و تولیدات را با منشا لبنانی جلوه می‌دهند و این اقدام را "دزدی و کلاهبرداری" خواند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آلمان، این وزارتخانه در بیانیه‌ای اعلام کرد که اطلاعات ثابت شده‌ای را به همراه تصاویر در اختیار رسانه‌های لبنانی و خارجی می‌گذارد که علنا حکایت از این دارد که ترکیه و رژیم صهیونیستی و دیگر طرف‌ها مصرف کنندگان را در بازارهای خارجی فریب می‌دهند و در این راستا، لوگوها و برچسب‌هایی را روی تولیدات غذائی استفاده می‌کنند که اینگونه القاء می‌کند که تولید لبنان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزارت صنعت لبنان در بیانیه خود اعلام کرد که این تجاوز جدید- قدیمی یک کلاهبرداری و سرقت به حساب می‌آید و یک جنایت تمام عیار در حق حاکمیت لبنان و اقتصاد و صنعت آن است.

در این بیانیه آمده است که وزارت صنعت به همراه وزارت خارجه به هیئت‌های دیپلماتیک لبنان در خارج دستور خواهد داد تا این موضوع را پیگیری کنند تا طرف‌های مسبب این اقدام بازخواست شوند.

این وزارتخانه تاکید کرد که بستن شدن کشور باعث عدم فعالیت کارخانه‌های لبنانی شد و این مساله علاوه بر مشکل مذکور، باعث تعلیق فعالیت اقتصاد ملی و توقف چرخه تولید آن و صادراتش شده و باعث می‌شود تا صادر کنندگان لبنانی بازارهای خود را از دست بدهند که این امر در آینده نیز امکان جبران ندارد و این فایده را به رقبای خارجی می‌رساند تا این بازارها را به دست آورند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۹۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۲ فرمانده جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی

منابع خبری جمعه شب اعلام کردند که ۲ تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

به گزارش ایسنا، جماعت اسلامی لبنان و نیروهای الفجر، شاخه نظامی آن با صدور بیانیه‌ای شهادت دو تن از فرماندهان خود «مصعب سعید خلف» و «بلال محمد خلف» در جریان حمله رژیم صهیونیستی را تایید کرد.

جماعت اسلامی لبنان اعلام کرد این دو فرمانده حین انجام وظیفه خود در دفاع از ملت لبنان و در حمایت از ملت فلسطین در جریان حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در منطقه «البقاع غربی» واقع در شرق لبنان، بعد از ظهر امروز به شهادت رسیدند.

درگیری ارتش رژیم صهیونیستی و حزب‌الله در مناطق مرزی جنوب لبنان ادامه دارد که در حمایت و پشتیبانی از مردم غزه و مقاومت فلسطین در برابر حملات رژیم صهیونیستی به غزه، همواره مواضع این رژیم را هدف قرار می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • شهادت ۲ فرمانده جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی
  • انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد
  • شهادت ۲ تن در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به شرق لبنان
  • شهادت بیش از ۳۴ هزار و ۳۰۰ فلسطینی در نوار غزه از ۷ اکتبر
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • فراخوان دو تیپ ارتش رژیم صهیونیستی از مرز لبنان به غزه
  • حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در لبنان + فیلم
  • بمباران سنگین جنوب لبنان+فیلم
  • صهیونیست‌های پنهان‌شده در یک خانه شکار نیروهای لبنانی شدند