Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا دلیری ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: حوالی ساعت ۲۳ شب گذشته و به دنبال تماس تلفنی چند تن از شهروندان با پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک درگیری شدید میان تعدادی از اراذل و اوباش در میدان ۱۷ شهریور کرمانشاه و اینکه حرکات و رفتار آنها باعث وحشت اهالی محل و رهگذران شده است، تیمی از مأموران به سرعت وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور پلیس در محل درگیری مشخص شد تعدادی از اراذل و اوباش در یک کافه به وسیله قمه با هم درگیر و این درگیری به بیرون از آن واحد صنفی نیز کشیده شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: مأموران پلیس با دیدن این صحنه به سرعت وارد عمل شده و با اقتدار و در کمترین زمان ممکن به این درگیری که هر لحظه دامنه آن در حال گسترش بود پایان دادند.

دلیری بیان کرد: در همین راستا پنج نفر از عوامل اصلی درگیری با اقتدار پلیس دستگیر و بلافاصله پس از انتقال به کلانتری و تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و از آنجا هم به زندان منتقل شدند.

وی همچنین با اشاره به کشف و جمع آوری تعدادی سلاح سرد از اراذل و اوباش، برخورد پلیس با هرگونه ناامنی را سخت و قاطعانه عنوان و تاکید کرد: تحت هیچ شرایطی به چنین افرادی اجازه عرض اندام نمی‌دهیم.

دلیری یادآوری کرد: امنیت جامعه خط قرمز پلیس است و با هرکسی که بخواهد از آن عبور کند قاطعانه برخورد و افراد هنجارشکن و اشرار چاره‌ای جر تسلیم در برابر قانون نخواهند داشت.

کد خبر 5124003

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه نیروی انتظامی کرمانشاه اراذل و اوباش دستگیری اراذل و اوباش ویروس کرونا شیراز آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه شهرکرد گرگان شهرستان کرج بوشهر ایام فاطمیه شیوع کرونا عکس استانها آلودگی هوا زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۹۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از دستگیری ۱۱ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه خبرداد.

سردار رحیم جهانبخش در خصوص دستگیری مخلان نظم عمومی در پنحشنبه شب هفته گذشته در یکی از خیابان‌های ارومیه در گفت و گو با ایسنا افزود: به دنبال بروز یک حرکت غیرقانونی توسط تعدادی از مخلان نظم و امنیت عمومی در فلکه پل قویون ارومیه و بازنشر تصاویر نامطلوب این رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی، بلافاصله پلیس امنیت عمومی انتظامی استان با تیم ویژه مبارزه با اراذل و اوباش رسیدگی به موضوع را شروع کرد.

وی افزود: تمامی افراد مرتبط با این موضوع شناسایی شده و با هماهنگی مرجع قضایی، تعداد ۱۱ نفر از عناصر اصلی دستگیر شده و با حمایت مرجع قضایی برنامه‌ریزی شده که برخورد قانونی قاطعی با این اشخاص صورت گیرد.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: مطمئنا پلیس به هیچ وجه، حرکات این چنینی را تحمل نخواهد کرد و در همان لحظات اولیه برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت و اخطار می‌دهم به کسانی که ادعای اراذل و اوباش و یا قلدرمآبی می‌ کنند اگر درصحنه پلیس با آنها مواجه شود برخورد کوبنده‌تری با آنها خواهیم داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه