Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس جمهور آمریکا با دفاع از عملکرد غیرقانونی و جنایات دونالد ترامپ در دوران فعالیتش در کاخ سفید، خروج او از برجام و حمله به شهید قاسم سلیمانی را مورد تمجید قرار داد.

به گزارش ایسنا، مایک پنس معاون وزیر امور خارجه آمریکا در واپسین روزهای فعالیت دولت کنونی این کشور، در سخنرانی برای نظامیان پایگاه هوایی کالیفرنیا به دفاع از عملکرد ضعیف و غیرقانونی دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی آمریکا به ویژه در عرصه سیاست خارجی پرداخت و علیه کشورمان لفاظی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر گزارش شبکه ای بی سی ۷، پنس در سخنان خود از خروج یک جانبه ترامپ از توافق هسته ای که در سال ۲۰۱۵ میان ایران و گروه موسوم به ۱+۵ حاصل شد، دفاع کرد و همچنین اقدام جنایتکارانه کشورش در حمله به سردار قاسم سلیمانی و همراهانش در بغداد را مورد تمجید قرار داد.

وی این اقدامات غیرقانونی دولت کنونی آمریکا را از دستاوردهای ترامپ در عرصه سیاست خارجی برشمرد.

مایک پنس همچنین مدعی شد که آمریکا در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ با تروریسم مقابله کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ روابط ایران و آمریکا مایک پنس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۹۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی

به گزارش صدای ایران،معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنشی به صدور حکم اعدام برای توماج صالحی خواننده رپ زیر زمینی و یکی از متهمان ناآرامی‌های سال ۱۴۰۲ ایران، آن را نقض فراگیر حقوق بشر از سوی ایران خواند.

ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: "ما بار دیگر استفاده حکومت ایران از حکم اعدام به عنوان ابزاری برای سرکوب حقوق بشر و آزادی‌های اساسی مردم را محکوم می‌کنیم. ما همچنان گزارش‌های مربوط به وضعیت توماج صالحی را از نزدیک دنبال می‌کنیم".

وی افزود: "ابزار‌های مختلفی برای اعمال فشار بر حکومت ایران به منظور مقابله با «نقض جدی و فاحش حقوق بشر» وجود دارد".


دیگر خبرها

  • ماسک آزادی و حقوق بشر دولت‌های خارجی برای مردم جهان کنار رفته است
  • ارمنستان : اقدامات مقدماتی برای تاسیس سرکنسولگری در تبریز در حال انجام است
  • رکورد «روزهای خطرناکِ آلودگی هوا» در ۲۵ سال اخیر در آمریکا
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است
  • نجات ده‌ها پناهجو در سواحل مراکش
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اصفهان موفق‌ترین استان در اجرای مأموریت ساماندهی اتباع خارجی است
  • روزهای گرم اردیبهشتی در آسمان مازندران
  • واکنش آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی