Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران که در رده بندی ماه دسامبر فدراسیون جهانی فوتبال در جایگاه ۲۹ جهان قرار گرفت، در رده بندی ماه فوریه هم که اولین رده بندی سال ۲۰۲۱ خواهد بود در همین رتبه خواهد ایستاد.

فدراسیون جهانی فوتبال تازه‌ترین رده بندی تیم‌های ملی فوتبال جهان را روز ۱۸ فوریه (۳۰ بهمن) اعلام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطابق هر ماه سایت «Football Ranking» بر اساس مدل‌های آماری و شبیه سازی اقدام به پیش بینی جایگاه تیم‌های ملی جهان می‌کند که بر این اساس شاگردان دراگان اسکوچیچ مانند ماه دسامبر با ۱۴۹۶ امتیاز در رتبه ۲۹ جهان قرار خواهند گرفت.

علاوه بر این، تیم ملی فوتبال کشورمان در قاره آسیا نیز بدون تغییر نسبت به رده بندی پیشین پس از ژاپن در رتبه دوم قرار دارد.

طبق این پیش بینی، در رده بندی ماه فوریه، جایگاه هیچ یک از ۱۰ تیم برتر فوتبال جهان نسبت به قبل تغییر نخواهد کرد و تیم ملی بلژیک همچنان صدرنشین فوتبال جهان خواهد بود و تیم‌های فرانسه و برزیل در رتبه‌های دوم و سوم جای خواهند گرفت.

۱۰ تیم برتر جهان:

۱- بلژیک
۲- فرانسه
۳- برزیل
۴- انگلیس
۵-پرتغال
۶- اسپانیا
۷- آرژانتین
۸- اروگوئه
۹- مکزیک
۱۰- ایتالیا
در قاره آسیا ژاپن۱۵۰۲ امتیازی (رده بیست و هفتم جهان) صدرنشین است و تیم ملی کشورمان در رده دوم قرار دارد.

تیم‌های کره جنوبی (رده سی و هشتم جهان)، استرالیا (رده چهل و یکم جهان) و قطر (پنجاه و هشتم جهان) در رده‌های سوم تا پنجم هستند.

بیشتر بخوانید

کنایه قلعه نویی به کی روش و ویلموتس لیست نامزد‌های انتخابات فدراسیون فوتبال مشخص شد لیست بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش تیم ملی فوتبال ایران فیفا ملی فوتبال رده بندی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۹۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۷ مورد دیوارکشی و قطعه‌بندی در البرز قلع و قمع شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: با ورود به موقع دادستانی از تغییر کاربری ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی به ارزش ۵۹۰۰ میلیارد تومان جلوگیری شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، حسن مددی صبح امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در تشریح اقدامات انجام شده در حوزه قضائی کرج که منجر به ورود به موقع و مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی به وسعت ۱۱۰ هکتار شد، اظهار کرد: در پی دریافت گزارش جهاد کشاورزی در خصوص آغاز تغییر کاربری در «اراضی کلوان» بخش آسارا و منطقه «خدایارخان» ماهدشت اقدامات قانونی در این خصوص با نظارت دادستانی عمومی و انقلاب مرکز استان اجرایی شد.

وی با تاکید بر اینکه این اقدامات در دو عملیات جداگانه انجام شده است، افزود: در منطقه «خدایار خان» ماهدشت وسعت ۹۰ هکتاری و در «اراضی کلوان» بخش آسارا وسعت ۲۰ هکتاری در معرض تغییر کاربری بود که اقدامات مقتضی نسبت به اعمال تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی به اجرا رسید.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با بیان اینکه ارزش اراضی اعمال قانون شده در دو عملیات ۵,۹۰۰ میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: در این عملیات تفکیک، قطعه‌بندی و دیوارکشی ۵۷ مورد، بنا و ویلای غیرمجاز ۱۰ مورد، محوطه‌سازی ۲۶ مورد، دپوی مصالح ۱۳ مورد و موارد متعدد از جمله ایجاد راه، گودبرداری و انشعابات غیرمجاز گاز، برق و آب قلع و قمع شد.

مددی با اشاره به دستاوردهای سند تحول و تعالی با هدف جلوگیری از تغییر کاربری اراضی و تعدی به منابع طبیعی، تصریح کرد: مقابله با تغییر کاربری اراضی کشاورزی در دوره «تحول و تعالی قوه قضائیه» با سیاست‌های دادگستری کل استان البرز ادامه خواهد داشت و به طور قطع اجاره تعدی غیرقانونی به اراضی کشاورزی را نخواهیم داد.

کد خبر 748597

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • اولین تغییر بزرگ مالک جدید: نام استقلال عوض شد!
  • اولین تغییر بزرگ مالک جدید: استقلالِ خلیج فارس!
  • AFC: ایران پادشاه فوتسال آسیاست/ ادامه سلطه یوزها در قاره‌کهن
  • ۵۷ مورد دیوارکشی و قطعه‌بندی در البرز قلع و قمع شد
  • افت ۴ پله‌ای رتبه علمی ایران
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی با رتبه‌بندی آنها
  • ایران رتبه ۱۷ هوش مصنوعی را در جهان دارد
  • مسیر دشوار والیبال ایران برای المپیکی شدن
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟