Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، امروز و همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) یادواره شهید محمدعلی الله‌دادی امروز در جوار گلزار این شهید و دیگر شهدای پاریز در شهرستان سیرجان برگزار شد. 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای مدینه منوره نیروی زمینی سپاه در این مراسم گفت: ملت ما شهدایی تقدیم انقلاب کرد و امروز به وجود شهید الله‌دادی‌ها می‌بالد و پرچم شهدا را بلند کرد تا به مستکبران بفهماند هیچ مرگی بالاتر از شهادت نیست و این شهادت اقتدار را برای اسلام و ذلت و شکست را برای مستکبران دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سردار محمد مارانی افزود: شهید محمدعلی الله‌دادی در حالی که برای بازدید از استان قُنیطره سوریه عازم این منطقه شده بود، مورد حمله بالگردهای توپدار رژیم صهیونیستی واقع شد و به همراه شش تن از همرزمانش که جزو اعضای حزب‌الله لبنان بودند، به شهادت رسید و این یعنی دشمنان ما آنقدر زبون و ضعیف هستند که با بالگرد مردان خدا را ترور می‌کنند و به شهادت می‌رسانند.

وی با اشاره به اینکه مردم این خطه دلیرپرور در دوران دفاع مقدس پای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستادند، خاطرنشان کرد: مردم شهرستان سیرجان و بخش پاریز در استمرار راه دلیر مردان دفاع مقدس پای کار نظام، انقلاب و ولایت ایستادند و سند زرین این پای کار ایستادن سردار الله‌دادی است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای مدینه منوره نیروی زمینی سپاه با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت اظهار کرد: شهید سلیمانی سرنوشت تاریخ را عوض کرد و با خون خود آنچه که خواسته اولیاء الهی و معصومان بود رقم زد.

 

مارانی عنوان کرد: حاج‌قاسم شخصیتی بی‌نظیر بود که همواره خود را یار و یاور امام زمان خودش می‌دانست و با روحیه جهادی و رزمندگی خود همه سرمایه‌گذاری‌های دشمنان را از بین برد و اقتدار را به جبهه مقاومت و حزب‌الله و مسلمانان داد.

وی افزود: شهید سلیمانی در سوریه و لبنان جبهه اسلام و حق را رهبری کرد و درست زمانی که خیلی‌ها عقیده داشتند کار سوریه تمام است، در مقابل داعش و تکفیری‌ها ایستاد و سوریه را نجات داد و حتی اشرار را نیز با اقتدار توام با رافت اسلامی به آغوش نظام می‌کشید و در ماموریت‌ها، با غیرت و تعصب ویژه‌ای برای آرامش و آسایش مردم دل می‌سوزاند.

مارانی گفت: ابهتی که خدا از حاج‌قاسم در دل دشمن انداخته بود، آنها را چنان وحشت‌زده کرده بود که جرات روبه‌رو شدن با او را نداشتند و دیدیم در نهایت با چه حیله شیطانی و بی‌رحمانه و ناجوانمردانه این فرمانده دلاور را به شهادت رساندندکه قطعا انتقام خون حاج قاسم برایشان سخت و دشوار خواهد بود.

وی افزود: آمریکایی که آمده بود در عراق بماند و پایگاه مستحکم زده بود تا بتواند از نفوذ جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت و حزب‌الله و مکتب حاج‌قاسم شهیدمان جلوگیری کند نه‌تنها عراق بلکه منطقه را از دست داده است و در وحشت انتقام از خون سردار رشید اسلام به‌دست همین حزب‌الله و مقاومت است و پس از شهادت حاج‌قاسم همه ابهت و قدرت آمریکا در جهان شکست و امروز دچار فروپاشی و مشکلات غیر قابل جبران شده است.

 

گفتنی است، سردار شهید محمدعلی الله‌دادی در سال 1341 در روستای پاریز متولد شد و از جوانی در نهاد انقلابی سپاه پاسداران مشغول خدمت شد، وی در رده‌های مختلف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در جبهه‌های مختلف و عملیات متعدد فرماندهی داشت تا اینکه در 29 دی ماه 1393 در قنیطره توسط بالگرد رژیم صهیونیستی به همراه فرزند شهید عماد مغنیه و چند نفر از رزمندگان حزب‌الله لبنان به شهادت رسید.

این مراسم با مرثیه‌سرایی مداحان اهل بیت برای حضرت زهرا (س) و در وصف شهداء و شهید الله‌دادی ادامه یافت و پس از مراسم نیز از المان سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی و سردار شهید محمدعلی الله‌دادی رونمایی شد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۵/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید عراق آمریکا جمهوری اسلامی شهید محمدعلی الله دادی حاج قاسم حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۰۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن با اقتدار تنبیه شد

ایسنا/خراسان رضوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهادت شهید زاهدی و هم‌رزمانش طوفان به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.

سردار علی فدوی شامگاه چهارشنبه ۵ اردیبهشت در آیین نخستین سالگرد شهید حمیدرضا الداغی در گلزار شهدای سبزوار افزود: عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد، چنانکه این اتفاق در فضای رسانه‌ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.

وی تصریح کرد: با اراده حیدری رهبر انقلاب و قوت سپاه پس از اقدام غرورآفرین عملیات وعده صادق مضحکه همه دنیا شدند که این رویداد بیانگر قدرت انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با وجود اینکه دشمن از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد و سپاه پاسداران به مثابه یاوران و سربازان حیدر عمل کرد و آنها را به خفت نشاندیم.

وی اظهار کرد: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند. این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آنها جان سالم به در ببرند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید محمد رضا زاهدی در کنار همرزمان خود بارها تا پای شهادت رفته و مجروح شده بود ولی ایستاد و در همه جبهه‌ها سرافرازانه فرماندهی ‌کرد و شهادت او طوفان به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.

‌سردار فدوی افزود: یکی از مقاطع ویژه انقلاب اسلامی سال گذشته رخ داد، خبیثان عالم و شیاطین در طول سال‌ها پس از پیروزی انقلاب از هر راهی وارد شدند شکست خوردند اما سال گذشته بر روال دیگری گام برداشته ولی باز هم شکست خوردند، چون وقتی قدرت انقلاب تجلی کند آنها همچون کف روی آب فوری محو می‌شوند.

وی اظهار کرد: اگر همواره در اتفاقات دشمن شکست می‌خورد به این دلیل است که دلدادگان پای حق و انقلاب ایستاده‌اند و جمهوری اسلامی متکی به محبت و دوستی اهل بیت (ع) به عنوان مقتدرترین حکومت برابر شیطان بزرگ ایستاده‌ و آمریکا را به خاک ذلت کشانده و می‌کشانیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد، در یک لحظه خاص بصیرت و غیرت وی به حرکت درآمد و می‌دانست پای جان در میان است، اما جان خود را تقدیم کرد تا یک الگو در مسیر حفظ عفاف و حجاب شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سردار فدوی: صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند و باید تنبیه اساسی می‌شدند
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • رژیم صهیونیستی تاکنون از هیچ تجاوز و وحشی‌گری علیه مردم غزه دریغ نکرده است
  • حزب‌الله انتقام شهادت یک رزمنده خود را گرفت
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • ۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند