Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه باقی ماندن کینه دشمنان نسبت به حضرت علی (ع) طبیعی بود، زیرا آنها قدرت اسلام را در مقابل منافع خود دیده بودند، گفت: کینه‌های دشمنان سبب هتک حرمت نسبت به حضرت فاطمه(س) شد.

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی  امروز در مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه(س) که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: وقتی پس از رحلت پیامبر اکرم (ص)، سایه ایشان از خانواده‌شان کنار رفت، دشمنان حجمه ظلم و ستم بر حضرت فاطمه(س) و حضرت علی (ع) را افزایش دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
کینه‌های دشمنان سبب هتک حرمت نسبت به حضرت فاطمه(س) شد نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه دو جریان نسبت به حضرت علی(ع) وجود داشت تا نسبت به ایشان دشمنی داشته باشد، افزود: جریان اول این بود که حضرت علی (ع) در جنگ‌های مختلف در کنار پیامبر(ص) می‌جنگید تا ظلم و ستم را از بین ببرد. وی با اشاره به اینکه باقی ماندن کینه دشمنان نسبت به حضرت علی (ع) طبیعی بود، زیرا آنها قدرت اسلام را در مقابل منافع خود دیده بودند، ادامه داد: بخش دوم کینه دشمنان نسبت به حضرت علی(ع) ناشی از این بود که جلوه ایشان در میان مسلمانان سبب شد تا چهره برخی از افراد دیده نشود، این موضوع سبب ایجاد کینه در میان دشمنان حضرت علی(ع) شد. آیت‌الله علم‌الهدی تصریح کرد: کینه‌های دشمنان سبب هتک حرمت نسبت به حضرت فاطمه(س) شد، این داغ تاکنون نیز بر دل‌ها باقی مانده و منتظر هستیم تا حضرت امام زمان(عج) ظهور کنند و این هتک حرمت را پاسخ دهند. حضرت زهرا(س) نور چشمان و جان پیامبر(ص) است نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه رنج اول حضرت علی(ع) از دست دادن حضرت فاطمه(س) است، خاطرنشان کرد: رنج دوم حضرت علی(ع) این است که کینه دشمنان سبب هتک حرمت به حضرت فاطمه(س) شد، بنابراین حضرت علی(ع) پس از شهادت حضرت فاطمه(س) مظلوم واقع شده است. وی با اشاره به حدیثی از پیامبر(ص) درباره حضرت فاطمه(س) مبنی بر اینکه دخترم نور چشمان و جان من است، بیان کرد: پیغمبر(ص) فرمودند، هر زمان که من، فاطمه(س) را می‌بینم یاد دشمنی دشمنان و هتک حرمت آنها به او پس از رحلتم میفتم، بعد از من دخترم همیشه غصه‌دار است. انتهای پیام/ منبع:فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آیت الله علم الهدی حضرت فاطمه س پیامبر ص نسبت به حضرت علی کینه دشمنان حضرت علی ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۰۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد

به دنبال قتل کاگر قهوه‌خانه‌ای در شهرری به‌خاطر کینه‌جویی، یک سناریوی جنایی مقابل کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، قرار گرفت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بیست و هشتم فروردین‌ ماه امسال، کشف جسد مرد جوانی در قهوه‌خانه‌ای در شهری‌ ری به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و جسد مرد جوان اهل کشور افغانستان را مشاهده کردند که گلویش با چاقو بریده شده بود؛ بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد قاتل پس از ارتکاب جنایت تمام قلیان‌های موجود در قهوه‌خانه را شکانده است.

کارآگاهان که در جریان تحقیقات میدانی متوجه دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جرم شده بودند، به بازبینی آن پرداختند که مشخص شد، کارگر قبلی قهوه‌خانه به نام مــالک با نقشه قبلی از درب ورودی وارد و پس از چند دقیقه‌ با  لباس و دستانش خونی از محل جنایت خارج شده است.

قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان

در نخستین گام صاحب قهوه‌خانه، هدف تحقیق قرار گرفت و به تیم جنایی گفت: مــالک در گذشته اینجا کار می‌کرد اما به دلیل‌ مشکلاتی که داشت، اخراجش کردم و مقتول از فردای آن روز در قهوه‌خانه مشغول به کار شد که او کینه به دل گرفت و دست به این جنایت زد.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کارآگاهان ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی گسترده ابتدا مخفیگاه مرد جنایتکار را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

به گزارش تسنیم، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس‌ آگاهی تهران بزرگ ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • یولیان ناگلزمان: صحبت‌های ابرل؟ من کینه‌ای از بایرن مونیخ ندارم
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • "کینه خونین" کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • هشدار نهادهای فلسطینی در خصوص هتک حرمت مسجدالاقصی در عید پسح