Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها با حضور گسترده زائران عزادار در نجف اشرف و کربلای معلی برگزار شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از موازین نیوز، مراسم سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با مشارکت صدها هزار زائر در نجف اشرف برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

خبرنگار الموازین نیوز گزارش داد: نهادهای امنیتی و خدمات رسانی در استان نجف  اشرف در خدمت زائران بسیج شدند و امکانات خود را به کار بستند و نیروهای امنیتی در راستای خدمت به زائران اقداماتی انجام دادند و در مسیرهای اصلی قبرستان وادی السلام مستقر شدند. خادمان آستان مقدس علوی هم به زائران و موکب های عزاداری خدمات‌رسانی کردند.

از سوی دیگر «فائق الشمری» مسئول اطلاع رسانی تولیت آستان علوی اعلام کرد: طرح‌های امنیتی و خدماتی ویژه مراسم سالروز شهادت حضرت زهرا(س) به شکل روان در حال انجام است. عتبات علوی و همه بخشهای آن طرح امنیتی، خدماتی و بهداشتی تهیه و همه امکانات خود را برای انجام مراسم به شکل روان به کار بستند. تا ورود و خروج زائران و موکب های عزاداری ویژه مراسم سالروز شهادت بانوی دو عالم با آسانی و سهولت انجام شود.

وی افزود: زائرسرای عتبات علوی 15 هزار غذا میان زائران و بخش حمل و نقل اقدام به جابجایی زائران کردند. بخش بهداشت و سلامت هم اقدامات بهداشتی را برای مقابله با کرونا انجام دادند.

همزمان مراسم عزاداری در کربلای معلی برگزار شد و عزاداران به سوگ بانوی دو عالم نشستند.

این مراسم با حضور روحانیون و ساکنان کربلا و موکب های حسینی و زائران امام حسین(ع) برگزار شد.

استان کربلای معلی به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) امروز تعطیل است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حضرت فاطمه س اخبار عراق حضرت فاطمه س اخبار عراق مراسم سالروز شهادت بانوی دو عالم کربلای معلی حضرت فاطمه برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۰۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای روستای ثانی آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، همزمان با سالروز شهادت امام صادق علیه السلام مراسم یادمان شهدای روستای ثانی آباد دهستان میانکوه شهرستان مهریز برگزار شد.


در این مراسم حجت الاسلام کریمی از راویان دفاع مقدس با اشاره به سالروز شهادت امام صادق علیه السلام به ذکر فضائل و مناقب اهل بیت علیهم السلام پرداخت و با بیان عظمت شیعیان، رشادت و از خود گذشتگی و جانفشانی و توکل بر خداوند و توسل به اهل البیت علیه السلام را از ویژگی‌های خاص شهدا بیان نمود. 


روستای ثانی آباد در طول هشت سال دفاع مقدس ۱۷ شهید تقدیم انقلاب نموده که قبور مطهر ۳تن از این شهدا در این روستا قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • برگزاری یادواره شهدای روستای ثانی آباد
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • صالح آبادی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشستند + فیلم و تصاویر
  • برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز طی روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت‌ماه
  • کرمانشاه آماده برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز
  • وعده صادق، آغاز تحول در منطقه
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در ارومیه
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در گیلان