Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@04:15:28 GMT

ویسنته؛ آیا علیپور طلسم گلزنی را می شکند؟

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۰۲۵۲

ویسنته؛ آیا علیپور طلسم گلزنی را می شکند؟

علی علیپور که به دلیل مصدومیت در سه هفته اخیر لیگ برتر پرتغال در لیست تیمش قرار نمی گرفت هم اکنون در اردوی تیمش حضور دارد.

به گزارش "ورزش سه"، ماریتیمو امشب در هفته چهاردهم لیگ برتر پرتغال بازی با تیم ویسنته را تجربه خواهد کرد. علی علیپور یکی از بازیکنان حاضر در اردوی تیم ماریتیمو است اما بعید است در ترکیب ثابت تیم به میدان بیاید به این خاطر که به تازگی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده و احتمالا در صورت نیاز تیم به عنوان بازیکن جانشین وارد میدان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ماریتیمو هم اکنون با 14 امتیاز از 13 بازی در رده هشتم جدول قرار دارد و ویسنته هم با 13 امتیاز از همین تعداد بازی در رده سیزدهم جدول قرار دارد. با توجه به نزدیکی امتیاز دو تیم؛ بازی حساسی را در خانه تیم ویسنته شاهد خواهیم بود.

 

علی علیپور آخرین بار در هفته دهم لیگ برتر پرتغال در برابر تیم بلننسس در ترکیب ثابت تیم ماریتیمو به میدان آمد. با وجود برتری یک بر صفر ماریتیمو در این دیدار علی علیپور موفق به گلزنی نشد اما تلاش های او منجر به اخراج یکی از بازیکنان حریف و در نهایت پیروزی ماریتیمو شد. مهاجم فصل گذشته پرسپولیس که خیلی دیر به اردوی تیم ملحق شد بعد از رفع مصدومیت امیدوار است موفق به گلزنی در لیگ برتر پرتغال در بازی با ویسنته شود. با وجود اخباری که در خصوص بازگشت او به فوتبال ایران وجود داشت سرمربی تیم ماریتیمو از عملکرد او راضی به نظر می رسد و در پایان بازی با بلننسس گفته بود با حضور علیپور در ترکیب تیم ما در بازپس گیری توپ و حملات غیر منتظره خوب عمل می کنیم و این برای گل زنی به ما کمک می کند چون در چنین صحنه هایی نظم دفاعی حریف بهم ریخته است.

علی علیپور پیش تر هم در پرسپولیس هفته های متمادی با بدشانسی گلزنی نمی کرد اما بعداز شکستن طلسم گلزنی پایش به گل باز شد و گل های متعددی را برای تیم به ثمر رساند.

 

علی علیپور ماریتیمو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی علیپور ماریتیمو لیگ برتر پرتغال علی علیپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۰۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم

دیدار تیم‌های منچستریونایتد و شفیلد یونایتد در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ‌برتر جزیره انگلیس با برتری منچستریونایتد به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچستریونایتد و شفیلد یونایتد شامگاه _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌ونهم لیگ‌برتر جزیره انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد منچستریونایتد به‌پایان رسید.

دو گل شفیلد یونایتد را جیدن بوگل و بن بریرتون به‌ترتیب در دقایق ۳۵ و ۵۰ به‌ثمر رساندند.

هری مگوایر در دقیقه ۴۲، برونو فرناندز در دقایق ۶۱ (از روی نقطه پنالتی) و ۸۱ و راسموس هویلوند در دقیقه ۸۵ برای منچستریونایتد گلزنی کردند.

خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد کد خبر 747725

دیگر خبرها

  • شب کم فروغ علیپور برای ژیل ویسنته مقابل اروکا
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و برایتون + فیلم
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • پادشاهان گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری؛ لیورپول در صدر
  • روبن آموریم کیست و چرا بازارش این‌قدر داغ شده؟