Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@14:04:48 GMT

گریزمان در جست و جوی نخستین شب بزرگ خود

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۰۳۱۲

گریزمان در جست و جوی نخستین شب بزرگ خود

مهاجم فرانسوی فرصت دارد یکشنبه شب نخستین جامش را با بارسلونا فتح کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از بی ساکر، آنتوان گریزمان در جولای ۲۰۱۹ به بارسلونا پیوست. مهاجم فرانسوی تصمیم گرفت اتلتیکومادرید را ترک کند و شانسش را در بارسلونا امتحان کند. از این اتفاق تقریبا دو سال گذشته است. با این حال تا این تاریخ گریزمان نتوانسته است با آبی اناری‌ها فینالی را تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم بارسلونا امشب (یکشنبه) این فرصت را خواهد داشت و در فینال سوپرجام اسپانیا برابر اتلتیک خواهد کرد. 

گریزمان در طول دوران ورزشی‌اش با پیراهن رئال سوسیداد، اتلتیکومادرید و بارسلونا بارها برابر اتلتیک بازی کرده و هشت بار دروازه این تیم را باز کرده است. با این حال در بازی‌های اخیر نتوانسته است برابر اتلتیک گلزنی کند. آخرین گلش به بیست و دوم نوامبر ۲۰۱۷ برمی‌گردد. این اتفاق در دیدار اتلتیک و اتلتیکو در هفته نوزدهم لالیگا رخ داد که با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید. 

او در ماه می آن سال و سپتامبر هم دروازه اتلتیک را باز کرد اما گل‌هایش مردود اعلام شد و پس از آن دیگر نتوانست برابر تیم باسکی گلزنی کند. گریزمان در فصل جاری هفت گل به ثمر رسانده است و هدفش این است گل‌های بیشتری وارد دروازه حریفان کند. شازده کوچولو می‌خواهد تبدیل به پادشاه شود و برای همین می‌تواند از سوپرجام شروع کند. او فرصت دارد تا نخستین جامش را با بارسلونا فتح کند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آنتوان گریزمان تیم فوتبال بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۰۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویوی پیک‌نیک‌طور هواداران بارسلونا در بازی برابر ژیرونا / فیلم

بارسلونا در هفته سی و چهارم لالیگا میهمان ژیرونا بود که این دیدار با نتیجه 4-2 به سود تیم میزبان تمام شد و بارسلونا رسما در این فصل بدون جام ماند. برخی هواداران بارسلونا به شکلی جالب و از روی تپه ها شاهد باخت تیم شان برابر ژیرونا بودند.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • ویوی پیک‌نیک‌طور هواداران بارسلونا در بازی برابر ژیرونا / فیلم
  • افت مهاجم گلزن نساجی در سال جدید/ آزادی از ترکیب اصلی دور می شود؟
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • جانشین لواندوفسکی از آنفیلد می‌آید؛ بارسلونا به دنبال جذب داروین نونیز
  • گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال؛ از بوفون تا فن در سار / فیلم
  • شب تاریخی لیونل مسی در آمریکا رقم خورد
  • سیل توصیف از گل شهاب: وحشیانه، غیرمعقول و تاریخی!
  • تکلیف لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد
  • (ویدئو) گل ناباورانه از شهاب زاهدی؛ ۷۰ متری و فوق‌العاده