Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@16:43:27 GMT

استخراج بیت کوین چگونه انجام می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۰۳۴۶

استخراج ارز دیجیتال این روز‌ها به یکی از موضوعات داغ بدل شده که برخی از افراد تمایل دارند در باره آن اطلاعاتی داشته باشند.   خبرگزاری میزان _ باشگاه خبرنگاران نوشت: ماینینگ یا استخراج بیت کوین، برای کسانی که در این بازار فعالیت می‌کنند یا کسانی که می‌خواهد به این بازار وارد شوند، موضوعی است که باید با آن آشنا و درباره آن آگاهی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  کیایی فر درباره استخراج بیت کوین و اینکه چه چیزی استخراج می‌شود، گفت: در اقتصاد هر واحد پولی باید یک پشتوانه داشته باشد. پولی که پشتوانه نداشته باشد ارزشی ندارد. هرچقدر پشتوانه پول با ارزش‌تر باشد اعتبار پول بیشتر می‌شود. در ارز‌های دیجیتال هم این موضوع مطرح است که پول نباید به سادگی تولید شود.     این کارشناس امنیت شبکه ادامه داد: بیت کوین مثل یک معدن طلا است که استحصال آن آسان نیست و ذره ذره و با محاسبات پیچیده سنگین که از توان کامپیوتر‌های معمولی خارج است سکه‌های آن استخراج می‌شود. سقف بیت کوین‌های قابل استخراج ۲۱ میلیون است که بیش از ۸۵ درصد آن‌ها تا کنون استخراج شده است.   تاثیر توان پردازشی بر میزان استخراج بیت کوین وی افزود: استخراج بیت کوین و تمامی سیاست‌های مالی حاکم بر آن، از طریق یک کد نرم افزاری متن باز که توسط ماینر‌ها پردازش می‌شود انجام می‌گیرد. ماینر‌ها با پردازش این کد نرم افزاری با هم رقابت می‌کنند تا نخستین افرادی باشند که به یک عدد هگزادسیمال ۶۴ رقمی که اصطلاحا هش (Hash) نامیده شود دست پیدا کنند.   هرچقدر توان پردازشی شما زیادتر باشد شانس شما برای استخراج بیت کوین بیشتر می‌شود. در سال‌های اولیه پیدایش بیت کوین تقریبا در هر ساعت، ۳۰۰ بیت کوین تولید می‌شد، اما این عدد با کاهش بیت کوین‌های باقی مانده هر چهار سال یک بار نصف می‌شود. به همین دلیل ارزش بیت کوین در طول زمان افزایش می‌یابد. تمامی تراکنش‌های شبکه بیت کوین برای همیشه بر روی یک شبکه بلاک چین توزیع شده ثبت می‌شوند.   بیشتر بخوانید: ایران، چین و روسیه به دنبال پایان بخشیدن به سلطه دلار با ارز‌های دیحیتال انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود. برچسب ها: بیت کوین ارز دیجیتال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بیت کوین ارز دیجیتال استخراج بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۰۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر

در اتفاقی نادر، دی بروین با سر گلزنی کرد.

در دیداری معوقه از هفته ۲۹ لیگ برتر انگلیس 2023/24، منچسترسیتی مقابل برایتون به برتری ۴-۰ دست یافت. کوین دی بروین یکی از گل های این بازی را به زیبایی با ضربه سر وارد دروازه تیم میزبان کرد.

به نقل از اوپتا؛ دی بروین اولین گل خود با ضربه سر در لیگ برتر را به ثمر رساند. دی بروین در ۲۵۴ بازی قبلی خود در لیگ برتر موفق به ثبت ۶۷ گل شده بود اما او هیچ کدام از این گل ها را با ضربه سر وارد دروازه رقبا نکرده بود. این هافبک بلژیکی متخصص گلزنی با شوت های از پشت محوطه جریمه است. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است
  • بیت‌ کوین کمیاب‌ترین دارایی دنیا شد
  • قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار کاهش یافت
  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار
  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • گل کوین دی بروین به برایتون (برایتون 0-1 منچسترسیتی)
  • سهم ۱۹ درصدی قهوه تجارت جهانی؛ واردات ۱۴۸ میلیون دلاری در سال گذشته
  • تکنولوژی عامل اصلی فعال‌سازی معادن پیر
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر