Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@23:36:49 GMT

برف و سرما آسمان کردستان را فرا می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۰۵۲۱

برف و سرما آسمان کردستان را فرا می‌گیرد

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی کردستان گفت: با توجه به بررسی و تحلیل آخرین نقشه‌ها و خروجی مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی آسمان این استان در هفته جاری شاهد بارش برف و کاهش شدید دما خواهد بود.

علی پناهی اظهار داشت: از امروز یکشنبه تا صبح پنجشنبه به تناوب شاهد عبور امواج بارشی از نیمه غربی کشور بوده  که این شرایط موجب ابری شدن آسمان، مه، وزش باد گاها شدید، در بعضی ساعات بارش برف و باران و در ارتفاعات و گردنه‌های استان کولاک برف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در مجموع شدت و مقدار بارش‌ها طی این مدت برای نیمه غربی استان همچون شهرستان‌های بانه، مریوان، سروآباد و غرب شهرستان های سقز، دیواندره، کامیاران و سنندج پیش بینی می‌شود.

پناهی با بیان اینکه روز چهارشنبه بارش‌ها کل استان را در بر خواهد گرفت ولی در سایر روزها عمده بارش ها در نیمه غربی کردستان رخ می دهد یادآور شد: با توجه به این شرایط اختلال در ترددهای بین شهری و روستایی، در مناطق یاد شده دور از انتظار نخواهد بود و برای نیمه شرقی استان بارش‌ها بجز روز چهارشنبه قابل توجه برآورد نمی‌شود.

وی افزود: از روز چهارشنبه با توجه به ورود شاخه اصلی سامانه بارشی به نیمه غربی کشور و به دنبال خروج آن از صبح پنجشنبه، شاهد کاهش ۱۰ تا ۱۵درجه‌ای دما در سطح استان خواهیم بود و یخبندان شبانه و صبحگاهی شدیدی در سطح منطقه حاکم خواهد شد./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: نیمه غربی بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۰۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق و مزایای کارگران مورد توجه قرار گیرد

امام جمعه بندرعباس با اشاره به وضعیت معیشتی کارگران گفت: کارگران که قشر زحمت کش جامعه هستند حداقلی ترین حقوق و مزایا را دریافت می کنند باید تلاش کرد و حقوق این قشر پر تلاش جامعه اصلاح و درآمد آنها افزایش یابد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندرعباس با اشاره به روز معلم اظهار داشت: شهید مطهری از شخصیتهای برجسته علمی کشور است که توصیه می کنم جوانان کتاب های این شخصیت ارزشمند را مطالعه کنند. 

وی با تبیین جایگاه والای معلمان در جامعه افزود: معلم بایستی در تراز انقلاب اسلامی باشد، معلمان نقش اول تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش هستند بنابراین بایستی این معلمان در تراز انقلاب قرار گیرند و رسالت مهم خود را به خوبی انجام دهند.

 امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن روز کار و کارگر نیز گفت : کارگران در عرصه‌های مختلف این کشور خدمت کرده‌اند و در دوران جنگ تحمیلی نیز جامعه کارگری با تقدیم بالغ بر 14 هزار شهید گلگون کفن، نقش خود را به خوبی در 8 سال دفاع مقدس ایفا کرد. 

وی با تاکید بر اینکه کارگران مجاهدان حوزه اقتصادی کشور هستند تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب شعار امسال را جهش تولید با مشارکت مردم نام نهاده‌اند بایستی با تکیه بر این شعار نقش محوری کارگران را دید و از این نفش برای افزایش تولید و فعالیت بیشتر بهره برد. 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با اشاره به وضعیت معیشتی کارگران گفت: کارگران که قشر زحمت کش جامعه هستند حداقلی ترین حقوق و مزایا را دریافت می کنند باید تلاش کرد و حقوق این قشر پر تلاش جامعه اصلاح و درآمد آنها افزایش یابد. 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به روز ملی خلیج فارس اظهار داشت: روز ملی خلیج فارس روز خروج بندرعباس و جزایر قشم و هرمز از چنگال کشور استعمارگر پرتغال است. 

وی با اشاره به جایگاه ویژه خلیج فارس در امنیت ملی افزود: با همت شاه عباس صفوی و امام قلی خان پس از سیطره 150 ساله پرتغالی ها، این شهرهای مهم از سیطره استعمار خارج شد و بر همین مبنا و با توجه به ارزشمندی بالای خلیج فارس، دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس نامگذاری شده است. 

انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • حقوق و مزایای کارگران مورد توجه قرار گیرد
  • بیمه و امنیت شغلی کارگران مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه | این دریاچه جان تازه می‌گیرد؟
  • آسمان نیمه ابرای در استان همدان تا چند روز آینده
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت