Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@09:22:18 GMT

توقیف 89 خودروی شوتی در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۰۸۴۱

توقیف 89 خودروی شوتی در هرمزگان

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و توقیف 89 دستگاه خودرو شوتی فعال در زمینه قاچاق در 48 ساعت گذشته در استان خبرداد.

سرهنگ مهرداد مشوق گفت: با توجه به اینکه قاچاقچیان با استفاده از خودروهای تند رو تحت عنوان شوتی اقدام به قاچاق کالا ، مواد مخدر و سوخت می کنند ، پلیس موضوع برخورد با این گونه خودروها را با جدیت در دستور کار قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان و همکاری مأموران انتظامی لنگه با تلاش همه جانبه و اجرای طرح های کنترلی و برخورد با خودروهای شوتی و گشت زنی در محورهای اصلی و فرعی در روستاهای تابعه لنگه و بندرعباس در 48 ساعت گذشته ضمن رصد فعالیت قاچاقچیان تعداد 89 دستگاه خودرو شوتی به همراه مخازن و مشک های آغشته به گازوییل که در امر قاچاق سوخت فعالیت داشتند، شناسایی و توقیف و به پارکینگ انتقال دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با تاکید بر استمرار اجرای طرح های کنترلی و عملیاتی، اظهار داشت: در این رابطه 89 متهم دستگیر و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.فارس 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۰۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، سرهنگ عیسی روشن‌قلب با بیان اینکه ماموران یگان امداد حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور مواصلاتی شمال به جنوب به یک دستگاه خودرو باری نیسان که در حال تردد بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند، گفت: در بازرسی از این خودرو، ۱۰ دستگاه کولر گازی قاچاق کشف شد.
وی ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۳ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: متهم ۲۴ ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار