Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- در آستانه شهادت بانوی بی‌نشان، پیکر مطهر شهید جعفر نوروزی پس از ۳۰ سال در خانقین تفحص و در روزهای اخیر به خانواده این شهید والامقام موضوع اطلاع داده شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر مطهر "شهید جعفر نوروزی" از شهدای دوران جنگ تحمیلی و هشت ال دفاع مقدس در منطقه خانقین تفحض و کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید نوروزی که در دوران دفاع مقدس در عملیات‌های بسیاری شرکت داشت، در عملیات کربلای 2 دچار مجروحیت شد، در کربلای 5 با اصابت ترکش خمپاره از ناحیه مچ پای راست دچار جراحت شدید شد که پس از 3 دوره جراحی دربیمارستان‌های اهواز و شیراز و تهران بهبود یافت و بعد از بهبودی خانواده متوجه ماجرا می‌شود، این درحالیست که این شهید والامقام در سال 67 در عملیات مرصاد شرکت کرد و به اسارت گرفته شد که توانست پس از تحمل شکنجه‌های فراوان ازحلقه اسارت فرار کند.

شهید نوروزی درسال 67 ازدواج کرد که ثمره این ازدواج 2 فرزند یکی دختر و یکی پسر بود، وی در اسفند ماه سال 1369 راهی عملیات نیمه شعبان با هدف درگیری با منافقان کوردل که در کشور عراق در استان دیاله و در شهر خانقین انجام شد.

"سردار محسن کریمی" فرمانده سپاه روح الله، "حجت‌الاسلام ماشاالله عبدی" مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان مرکزی و جمعی از مسئولین استان با حضور در منزل شهید جعفر نوروزی در اراک همسر و فرزندان این شهید والامقام را از چشم انتظاری در آوردند.

این درحالی است که پدر و مادر این شهید والامقام دعوت حق را سال‌های گذشته لبیک گفتند.

2 شهید گمنام در دماوند تشییع و تدفین شدند + تصاویرپیکر شهید گمنام در دانشکده علوم پزشکی گراش استان فارس به خاک سپرده شد38 سال فراق به پایان رسید / تشییع باشکوه پیکر شهید صدقی بر روی دستان مردم قدرشناس ری + تصاویر‌

در گزارش ویدئویی زیر لحظه‌های اطلاع از شناسایی و دیدار خانواده شهید نوروزی با این پیکر مطهر شهیدوالامقام به تصویر کشیده می‌شود:

انتهای پیام/711/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید والامقام شهید نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۰۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید والامقام «جلال اعتماد» در قروه

دریافت 39 MB

تصویربردار: پریسا خداویسی

کد خبر 6097255

دیگر خبرها

  • پایان ۳۹ سال غربت/ تشییع پیکر معلم شهید در ورامین
  • لحظه اعلام شناسایی شهید «کاروان» به خانواده اش
  • پایان ۳۸ سال چشم‌انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • پایان ٣٨ سال چشم انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • تشییع پیکر شهید والامقام «جلال اعتماد» در قروه
  • تشییع پیکر مطهر ۴ شهید تازه تفحص‌شده در اصفهان
  • پیکر مطهر شهید تازه تفحص عملیات «خیبر» در باقرشهر تشییع شد
  • مراسم تشییع پیکر مطهر ۴ شهیدتازه تفحص شده - اصفهان
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • پایان ۳۸ سال فراغ و دوری خانواده شهید عباس رمضانی + تصاویر و جزئیات