Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-امام جمعه موقت سنندچ گفت: ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا(س) چنان گسترده و دریای فضایل‌شان بی‌کران است که زبان تمام علما در سرتاسر تاریخ از توصیف شایسته‌اشان قاصر است. - اخبار استانها -

ماموستا محمد امین راستی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به محبان اهل بیت رسوال الله (ص) و تمام مسلمانان جهان، اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) در تمام زمینه‌ها برای زنان و مردان جامعه الگو است و باید ویژگی‌های شخصیتی این بانوی عالم را به جوانان معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه به تعبیر پیامبربزرگ اسلام (ص) حضرت فاطمه زهرا(س) سیدة نساء العالمین سرور زنان جهان است، گفت: بزرگان اهل سنت حضرت فاطمه زهرا(س) را برترین زن عالم دانسته و ابعاد شخصیتی وجود مقدسشان چنان گسترده و دریای فضایل‌شان بی‌کران است که زبان تمام علما در سرتاسر تاریخ از توصیف شایسته‌اشان قاصر است. 

امام جمعه موقت سنندج خاطرنشان کرد: طبق فرمایش حضرت رسول الله(ص) فاطمه عضوی از اعضای بدن من است و هرکس فاطمه را دوست داشته باشد خدا نیز او را دوست دارد و هرکس قصد اذیت و آزار حضرت فاطمه زهرا(س) را داشته باشد مانند کسی است که خداوند را مورد اذیت قرار دهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با تسنیم: حضرت فاطمه(س) سرچشمه زلالی، پاکی، حجاب و کرامت بودندآیین شهادت حضرت فاطمه (س) در آذربایجان شرقی به روایت تصویر‌

وی به جایگاه حضرت فاطمه زهرا(س) از دیگاه اهل سنت اشاره کرد و افزود: مقام، شأن و منزلت حضرت فاطمه زهرا(س)  بسیار رفیع و بلند و بر‌ترین بانوی دو عالم بوده است؛ حضرت علی (ع) می‌فرمایند: «من از رسول خدا (ص) پرسیدم که از بین ما دو نفر (یعنی من و فاطمه) کدامیک بیشتر مورد علاقه شما قرار داریم؟ پیامبر گرامی اسلام (ص) فرموده: «فاطمه نزد من دوست داشتنی‌تر از تو و تو نزد من عزیز‌تر از اویی».

ماموستا راستی به روایتی از رسول خدا(ص) اشاره و یادآور شد: پیامبر گرامی اسلام(ص) غضب خدا را در غضب حضرت‌ زهرا(س) و رضایت خدا را در رضایت ایشان توصیف می‌کند. چرا که پیامبر خدا (ص) فرموده: «یا فاطمه، ان الله یعضب لغضبک و یرضی لرضاک». ای فاطمه، بی‌شک خداوند از غضب تو غضبناک و از رضای تو راضی می‌شود. 

انتهای پیام/484/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حضرت فاطمه زهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۰۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملا هبت‌الله: جهان کفر برای جدایی دین از سیاست تلاش می‌کند

رئیس طالبان در پیامی ضمن تأکید بر ضرورت حضور علما در سیاست گفت جهان کفر می‌خواهد سیاست را از دین جدا کند که حتی در کشورهای اسلامی نیز علما در سیاست نقش نداشته باشند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «هبت‌الله آخوندزاده» رئیس طالبان در روز پایانی سمینار سه‌روزه هماهنگی و تنظیم امور تخصصات و جامعات دینی که توسط وزارت تحصیلات عالی راه‌اندازی شده بود، اشتراک و سخنرانی کرد.

ملا هبت‌الله در این مراسم اظهار داشت علما بندگان برگزیده خدا هستند که برای حفاظت و نافذکردن دین برگزیده شده‌اند.

وی با تأکید بر نقش‌آفرینی علما در سیاست گفت: جهان کفر می‌خواهد سیاست را از دین جدا کند که حتی در کشورهای اسلامی نیز علما در سیاست نقش نداشته باشند.

رئیس طالبان همچنین از علما خواست تا فرامین هیئت حاکمه را برای مردم تشریح کنند و مردم را نیز بر اجرا و اطاعت از فرامین تشویق کنند.

ملا هبت‌الله پیش از این نیز در گردهمایی بزرگ علما و بزرگان قومی در کابل گفته بود: جنگ آمریکا با ما بر سر عقاید بود و این جنگ تا «قیامت» ادامه خواهد داشت.

دیدار نخست وزیر قطر با رهبر طالبان در جنوب افغانستانرهبر طالبان: کسی حق ارعاب مردم را ندارد/ برای فعالیت تاجران مانعی ایجاد نشودرهبر طالبان: افغانستان خانه مشترک همه ما است/ برای ساخت کشور به حمایت مردم نیاز است

وی همچنین تصریح کرده بود: «جنگ دنیا با ما برای زمین و هوا نبود بلکه برای نظریه و عقاید ما بود و تا قیامت نیز ادامه دارد. در تقابل اسلام و کفر نه امکان مسالمت هست، نه مسالمت خواهد شد و نه چنین چیزی ممکن است».

رئیس طالبان با اظهار اینکه اگر حکومت کابل، شریعت اسلامی را پیاده کند، کشورهای جهان واکنش نشان خواهند داد، تاکید کرده بود: «هدف ما رضای الله است. خواست‌های جهان که الله را ناراضی می‌کند قابل قبول نیست».

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها نقش جدی در جریان زیارت داشتند
  • حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) آذین‌بندی شد
  • ملا هبت‌الله: جهان کفر برای جدایی دین از سیاست تلاش می‌کند
  • «حسین» و «فاطمه» بیشترین نام پسران و دختران در بوشهر است
  • بازدید از موزه حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) رایگان شد
  • وحدت اسلامی؛ راهکار مقابله با توطئه دشمنان/ لزوم تمسک مسلمانان به قرآن کریم و مساجد
  • برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی اعلام شدند
  • ۴۰ کاروان «سفیران کریمه» به نقاط مختلف کشور اعزام می شوند
  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند
  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود