Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده مردم میانه گفت: پیگیر مسئله انتقال بالگرد میانه به محل دیگر هستم و به‌زودی مشکل با احداث آشیانه حل‌شده و جای نگرانی وجود ندارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از میانه، مهدی اسماعیلی در نشست خبری با خبرنگاران بابیان اینکه رسالت خبرنگاران بیان حقایق و انتقاد منصفانه است اظهار داشت: انتقادی که باهدف تخریب نباشد می‌تواند راهگشا بوده و ما استقبال می‌کنیم چراکه این مسئله موجب رشد و توسعه شهرستان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود گفت: شهرستان میانه بیش از 400 روستا دارد که از این تعداد 120 روستا راه مناسب نداشته و در فصل زمستان با شروع بارش‌ها تقریباً راه آنان بسته‌شده و صعب‌العبور هستند.

وی چهاربانده شدن جاده میانه-سرچم را آرزوی مردم میانه عنوان کرد و افزود: پیگیر جذب اعتبار برای این طرح از وزارت راه و شهرسازی هستم؛ قرار بود سرچم-میانه-بستان آباد چهار بانده شود و طرح اصلی این بود اما اکنون وزارت راه این طرح را تغییر داده و روی کاغذ دیگر بستان‌آباد حذف‌شده و جاده میاندوآب را جایگزین کرده‌اند.

اسماعیلی در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر دخالت در عزل و نصب‌ها در ادارات شهرستان میانه عنوان کرد: با عزل و نصب‌ها کاری ندارم اما وظیفه نماینده این‌گونه نیست که در اجرا دخالت نکند بلکه نماینده نظارت اجرایی باید داشته باشد چراکه نظارت بازوی اجرایی باید داشته باشد.

وی با انتقاد از حضور بدون هماهنگی یکی از نمایندگان مرکز استان در حوزه انتخابیه خود(بخش ترکمانچای) تصریح کرد: آن آقای نماینده وقتی به حوزه انتخابیه من می‌آید چرا به من اطلاع نمی‌دهد؟ من با وی تماس گرفتم جواب تلفنم را نداد به آقای داوودی رئیس مجمع نمایندگان استان گفتم که علت حضور آن آقا را در بخش ترکمانچای جویا شوید که تلفن آقای داوودی را هم جواب ندادند.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حضور آن آقای نماینده در بخش ترکمانچای کاملاً تبلیغاتی بود ساده نباشید این‌ها یک طیف هستند که در شهرستان‌ها پراکنده‌شده و کار تبلیغاتی برای ریاست جمهوری انجام می‌دهند وی با دعوت چه کسی به حوزه انتخابیه من آمده است؟ در پیگیری قضیه فرمانداری ترکمانچای این نماینده هیچ نقشی ندارد و بنده از وزارت کشور دائماً پیگیر هستم لذا حضور وی در ترکمانچای تحقیر مردم این بخش بود اگر جرأت دارد به میانه سفر کند.

اسماعیلی در ادامه با تأکید بر اینکه عنوان ویژه برای فرمانداری شهرستان میانه هیچ سود و اختیارات خاصی ندارد خاطرنشان کرد: تشکیل فرمانداری ویژه‌کار تبلیغاتی رئیس جمهور سابق بود که هیچ خاصیتی ندارد.

این نماینده مجلس بر عضویت خود در کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی اشاره‌کرده و این را عامل تقویت حوزه آموزش‌وپرورش شهرستان میانه عنوان کرد و گفت: 2 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل استخر دانش‌آموزی میانه، 10 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه مجتمع شهدای زینبیه میانه و 4 میلیارد تومان خرید تجهیزات برای مدارس این شهرستان عملکرد بنده در حوزه آموزش‌وپرورش است.

صفر تا صد مسئله انتقال بالگرد و تعطیلی اورژانس هوایی شهرستان میانه؛ پیگیری‌های تسنیم نتیجه داد

وی بابیان اینکه مردم شهرستان میانه به من امیدوار هستند یادآور شد: من به کار تبلیغاتی نیاز ندارم 35 سال سابقه خدمت در حوزه آموزش‌وپرورش دارم و یک کارشناس هستم اکنون باید به مردم امید دهیم و آنان را با ذکر مسائل اختلاف‌برانگیز ناامید نکنیم.

اسماعیلی در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر علت عدم واکنش به‌عنوان نماینده مردم در قضیه انتقال بالگرد اورژانس هوایی میانه به استان دیگر تصریح کرد: رئیس اورژانس هوایی کشور با من تماس گرفت و گفت چون درزمینه ساخت آشیانه برای بالگرد شاهد بدقولی بوده‌ایم در صورت انتقال بالگرد از میانه به محل دیگر ما تقصیری نداریم چون بالگرد اگر آشیانه نداشته باشد فعالیت آن در میانه دیگر ممکن نخواهد بود.

وی اضافه کرد: شرکت بالگرد چون خصوصی است گاهی دنبال بهانه هستند و می گویند چون پروازها کم بوده و هزینه‌ها زیاد است به همین دلیل فعالیت در میانه به‌صرف نیست به‌هرحال بنده پیگیر این مسئله بوده و ان شاالله به زودی شاهد حل آن خواهیم بود اقداماتی در این راستا صورت گرفته و جای نگرانی نیست.

اسماعیلی در پاسخ به انتقاد یکی از خبرنگاران در خصوص دعوت گزینشی از خبرنگاران در جلسه روز خبرنگار سال 99 گفت: در این خصوص انتقاد شما وارد است و ما با تشکیل چنین جلساتی سعی در جبران داریم.

نماینده مردم میانه در بخش دیگری از سخنان خود، آمار بیکاری شهرستان میانه را 22 درصد عنوان کرد و افزود: 13 هزار جوان در میانه بیکار هستند و افراد زیادی به دفتر بنده مراجعه می‌کنند و می‌گویند ما را جهت اشتغال به فولاد معرفی کن؛ فولاد میانه مگر چقدر ظرفیت دارد که همه می‌خواهند آنجا کار کنند فولاد بیچاره دچار مرگ تدریجی شده متأسفانه بعد از 20 سال فعالیت هنوز فاز سوم آن تکمیل‌نشده و هرروز به تعویق می‌افتد.

اسماعیلی ادامه داد: فاینانس فولاد میانه را که ارزش 90 میلیون یورویی دارد به یکی از شهرهای کردستان برده بودند که اگر بنده از طریق وزارت صمت ورود نمی‌کردم قضیه تمام‌شده بود؛ متأسفانه بحث خصوصی‌سازی همچنان برای فولاد میانه مطرح بوده و خطر خصوصی‌سازی تهدید می‌کند فولاد میانه سود ده بوده و فولاد آذربایجان زیان ده است که اگر ادغام‌شده و از طریق بورس به فروش برسد به نفع ماست.

وی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر علت پافشاری در برکناری رئیس سابق آموزش‌وپرورش میانه اذعان داشت: در برکناری آقای ساجدی فر من نقش نداشتم در حوزه معاون پرورشی اداره آموزش‌وپرورش میانه تخلفی رخ می‌دهد آقای ساجدی فر طی نامه‌ای به معاون پرورشی خود و ذکر تخلفاتش، وی را برکنار می‌کند اداره کل هم معتقد بود که این‌گونه برکنار بازی با آبروی آن فرد است و صلاح نیست آقای ساجدی فر مدعی شدند با مدیرکل آموزش‌وپرورش استان یعنی آقای پاشایی در تنظیم متن نامه هماهنگ شده‌اند که وقتی این موضوع به آقای پاشایی ارجاع شد وی گفت که من از این مسئله خبری ندارم و اگر این مسئله صحت داشته باشد من آقای ساجدی فر را به خاطره این ادعای دروغین و شایعه‌سازی برکنار می‌کنم.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در پایان ابراز داشت: اگر من با 16 هزار رأی نماینده شده‌ام و برخی می‌گویند رأی کمی هست زنجان که مرکز استان هست در آنجا یکی از نمایندگانش با 8 هزار رأی نماینده شد برخی بی‌تقوایان گفتند که اسماعیلی عامل رد صلاحیت‌ها در میانه است من آن‌ها را به خدا واگذار می‌کنم من هیچ خبری از این مسائل ندارم، نامردان روزگار خدا شمارا نمی‌بخشد توصیه می‌کنم کتاب سه دقیقه در قیامت را بخوانید تا بدانید در قیامت چه اتفاقی میفتد.

انتهای پیام/123/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده مردم میانه مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه انتقال بالگرد شهرستان میانه آموزش وپرورش فولاد میانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۱۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتهارد؛ شهرستان بدون زندانی مهریه

حامد مومنی‌نژاد با اعلام اینکه این حوزه قضایی فاقد زندانی مهریه است گفت: در حالی که پیشر شهرستان اشتهارد دارای زندانی مهریه بود با تلاش‌های انجام شده از تیرماه ۱۴۰۱ هیچ شخصی بابت عدم تادیه مهریه محبوس نشده است و همچنین پیش از آن نیز با بررسی تک تک پرونده‌های مربوط به مهریه، هیچ شهروندی از این حوزه قضایی از این بابت در زندان نیست.

رئیس دادگستری اشتهارد  با تشریح اقدامات انجام شده در زمینه پرونده‌های مهریه در این حوزه قضایی متذکر شد: با اتخاذ سیاست‌های کاهش جمعیت زندان، این موفقیت کسب شد که مرهون برنامه‌های متعدد از جمله تسریع در پذیرش اعسار و استفاده از ظرفیت‌های قانونی ذکر شده در «قانون نحوه اجرای محکومیت‌های مالی» برای شناسایی اموال و پرداخت مهریه و در صورت احراز اعسار زوج، تقسیط آن بوده است.

وی با بیان اینکه بر اساس شیوه نامه تدوین شده در این حوزه قضایی، پرونده‌های مربوط به مهریه را رئیس دادگستری شخصا رسیدگی می‌کند تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از سیاست‌های قوه قضائیه کاهش زندانی مهریه است تلاش شده با رسیدگی توسط رئیس حوزه قضایی از ظرفیت موجود قانونی استفاده شود تا ضمن افزایش رضایت، بررسی درخواست‌های اعسار با سرعت بیشتری انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند
  • مخبر: مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند/ هیچ بن‌بستی در مسیر فعالیت مناطق آزاد وجود ندارد
  • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند
  • تبدیل ۴۶۳ فقره شناسه قدیم به شناسه جدید طی یک روز در گلستان
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود
  • پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!
  • اشتهارد؛ شهرستان بدون زندانی مهریه
  • نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم