Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@02:28:32 GMT

جلالی: نساجی را به جایگاه واقعی‌اش می‌رسانیم

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۱۱۴۱

جلالی: نساجی را به جایگاه واقعی‌اش می‌رسانیم

سرمربی باتجربه و جدید تیم فوتبال نساجی مازندران می‌گوید به کمک ظرفیت‌های زیاد این تیم، نساجی را به جایگاه حقیقی‌اش خواهیم رساند.

به گزارش "ورزش سه"، درنهایت نتایج ضعیف نساجی مازندران طی هفته‌های اخیر باعث شد تا صبر مالک این تیم تمام شود و روز گذشته مجید جلالی سرمربی خوش‌نام فوتبال ایران را برای دومین مرتبه به‌عنوان سرمربی نساجی انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امروز پس از انجام معارفه و پشت سر گذاشتن اولین جلسه تمرینی با جلالی گفتگوی کوتاهی را انجام دادیم که آن را می‌خوانیم:


 *آقای جلالی در وهله اول ورود شما را به لیگ برتر به‌عنوان سرمربی نساجی تبریک می‌گوییم. لطفاً بفرمایید شرایط تیم را پس از اولین جلسه تمرینی چطور دیدید؟
جلالی: همان‌طور که گفتید من اولین جلسه تمرین را برگزار کردم و در این مدت کوتاه من بچه‌ها را خیلی بااراده دیدم و تمرین بسیار شادابی را پشت سر گذاشتیم. اما درعین‌حال همه می‌دانیم که مشکلاتی وجود دارد که به امید خدا و با همدلی و همراهی همه انشاء الله این مشکلات را از سر راه برمی‌داریم و نساجی به آن جایگاهی می‌رسد که همه از آن انتظار دارند. من خوشحالم که اینجا هستم چراکه می‌دانم این تیم تا چه حد برای مردم مازندران اهمیت دارد و چقدر این تیم را دوست دارند و با آن زندگی می‌کنند. من همه این موارد را در دوره اول حضورم در نساجی به‌واقع لمس کردم، بنابراین درکشان می‌کنم و به همه هواداران نساجی اطمینان می‌دهم که هر کاری که از دستمان بر می‌آید در طبق اخلاص می‌گذاریم تا بتوانیم همه آن‌ها را خوشحال کنیم.


*به نظرمی رسد تیم ازلحاظ روحی آسیب زیادی دیده است، این شما برنامه خاصی برای افزایش روحیه تیم در فاصله تنها چند روز تا دیدار مقابل شهرخودرو دارید؟
جلالی: الآن واقعاً راجع به این مسئله نمی‌توانم صحبت خاصی کنم، چون‌که تازه به تیم وارد شدم. امروز تمرین یک‌ساعته‌ای را انجام دادیم و این موارد لازمه آن است که من یک مقدار کارکنم تا از شرایط تیم آگاهی بیشتری به دست بیاورم.


 *به‌عنوان آخرین سؤال می‌دانستیم که دیر یا زود بالاخره پایتان به لیگ باز می‌شود و اینکه با توجه به همین امر می‌خواهیم بدانیم که تا چه حد ظرفیت استان مازندران در انتخاب شما تأثیرگذار بود؟
جلالی: اینجا باید بگویم که من حداقل از یک تیم دیگر پیشنهاد داشتم. اما نساجی را به این جهت انتخاب کردم که قبلاً اینجا بودم و به ظرفیت‌هایش کاملاً آگاهم. به‌هرحال همین حسی که مردم نسبت به این تیم دارند خودش یک پتانسیل بی‌نظیری است و ما باید کاری کنیم که همه بازیکنان این حس را درک کنند و امیدوارم بتوانم در آینده در این تیم منشأ خدمت باشم.

مجید جلالی (سرمربی) نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مجید جلالی سرمربی نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۱۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ساکت قبل از پرسپولیس: شمال فقط نساجی

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی پس از پیروزی ارزشمند نساجی مازندران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر که موجب شد دو پله از منطقه سقوط فاصله بگیرند، پیامی احساسی به شرح زیر برای هواداران تیمش منتشر کرده و نوشته است:

«من یکی از شما هستم؛ برادر کوچک‌تر  شما 
در همه روزهایی که در قائمشهر زیبا نبودم خدا شاهد است که مثل یک هوادار نتایج تیممان را دنبال می‌کردم، با بردش به آسمان می‌پریدم و با باختش حرص می‌خوردم. رابطه من و نساجی یک رابطه کاری نیست. دلم با این تیم گره خورده تا ابد تا همیشه... . حالا هم دلم قرص است از همان روز اول هم مطمئن بودم که قرار نیست اسیر سختی کار و دشواری مسیر شویم. ما با هم در کنار هم می‌توانیم از پس هر مشکلی برآییم، من به عنوان برادر کوچک‌ترتان اطمینان داشتم که میشود روی تک تک شما حساب کرد؛ می‌دانستم تنهایمان نمی‌گذارید.

شما مرد روزهای سخت هستید و کارهای سخت امروز وظیفه دارم از تک تک شما تشکر کنم. اگر امروز قدری نور از روزنه امید پرتر می‌تابد، بزرگترین دلیلش حضور پرشور شماست. بازیکنانم وقتی سکوهای پر از عشق را می‌بینند دیگر راهی ندارند تا پای جان بجنگند، در کنار شما و با مدیریت حاج رضا حدادیان می‌رویم تا دوباره روزهای آفتابی را تجربه کنیم.

کار من و شما تمام نشده است. شک ندارم شما از من مصمم‌تر هستید که تیممان به ساحل آرامش برسد. پس منتظرتان هستیم تا مقابل پرسپولیس یک بار دیگر نشان دهیم در مازندران رنگ قرمز فقط یک معنا دارد؛ نساجی کبیر من و بازیکنانم قول میدهیم تا هر چه داریم رو کنیم تا دوباره با هم بخندیم.
ما در کنار هم می‌جنگیم؛ برای نساجی کبیر.»

دیگر خبرها

  • پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)
  • عکس‌| پیام احساسی نکونام برای استقلالی‌ها؛ ذوق‌زدگی سرمربی آبی‌ها
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • تشویق شدید نکونام، در دوران پسا خطیر! (عکس)
  • پیام ساکت قبل از پرسپولیس: شمال فقط نساجی
  • باشگاه پیشنهاد سرمربی را پذیرفت/ تمرین استقلال با حضور هواداران
  • ببینید | خلاصه بازی ذوب آهن ۰ - نساجی مازندران ۲
  • ساعت پخش زنده بازی ذوب آهن و نساجی مازندران‌ + پخش آنلاین
  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد