Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@18:42:33 GMT

چگونه بازگشت مدافع سیتی به بارسلونا وتو شد؟

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۱۱۸۰

چگونه بازگشت مدافع سیتی به بارسلونا وتو شد؟

خوان لاپورتا و تونی فریکسا دو نامزد ریاست باشگاه بارسلونا جمعه شب با بازگشت اریک گارسیا مخالفت کردند.

به گزارش "ورزش سه"، پس از مدت ها گمانه زنی دیروز قطعی شد که اریک گارسیا حداقل در زمستان به بارسا ملحق نخواهد شد. باشگاه اسپانیایی از مدت ها پیش به دنبال بازگرداندن گارسیا بود. او محصول آکادمی لاماسیاست ولی از 2017 راهی سیتی شد و در پایان همین فصل قراردادش به اتمام می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

علی رغم تمام تلاش های سیتی، گارسیا تاکنون حاضر به تمدید نشده و قصد بازگشت به بارسلونا را دارد. انتقالی که در تابستان به دلیل رقم بالای مورد تقاضای سیتی منتفی شد ولی باشگاه انگلیسی در انتقالات زمستانی حاضر بود گارسیا را با 5 + 5 میلیون یورو به بارسا منتقل کند و به نظر می رسید همه چیز برای بازگشت او هموار است ولی جمعه شب همه جیز منتفی شد.

 

طبق ادعای مارکا، کارلس توسکتس رئیس کمیته موقت باشگاه بارسلونا در نشستی با وکتور فونت، خوان لاپورتا و تونی فریبکسا سه نامزد نهایی ریاست بارسا اعلام می کند که با 4 + 4 میلیون یورو قادر به جذب اریک گارسیا خواهند بود.

 

 

 

 

ویکتور فونت با توسکتس موافقت می کند ولی لاپورتا و فریکسا اعتقاد داشتند که در شرایط اقتصادی کنونی بهتر است باشگاه دست به خرید بازیکن نزند و تنها اگر بازیکنی به صورت رایگان یا قرضی در دسترس بود جذب شود. توسکتس نیز دلیل اینکه بین سه نامزد اتفاق آرا وجود نداشت بازگرداندن گارسیا را منتفی اعلام می کند.

لاپورتا و فریکسا در شرایطی جذب گارسیا را وتو کردند که رونالد کومان سرمربی بارسا بارها از نیاز به جذب یک مدافع میانی صحبت کرده است.

 

تونی فریکسا (سخنگو) لاپورتا منچستر سیتی بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لاپورتا منچستر سیتی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۱۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسا مجوز گرفت: نوکمپ با یک سورپرایز ساخته می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا برای افتتاح و استفاده از اسکای‌ واک که قرار است گیلاس روی کیک ورزشگاه اسپاتیفای نوکمپ باشد، مجوزهای لازم را دریافت کرده است.

بر اساس اخبار اخیر، یکی از هیجان‌انگیزترین ویژگی‌های سقف جدید استادیوم اسپاتیفای نوکمپ، قابلیت «اسکای واک» خواهد بود، مسیری که در آن مناظر خیره‌کننده‌ای از استادیوم از ارتفاع حدود ۷۰ متری و همچنین مناظر خیره‌کننده‌ای از شهر بارسلونا را می‌توان مشاهده کرد.

طبق گفته موندو دپورتیوو، النا فورت، معاون سازمانی بارسلونا، قبلا در جلسه باشگاه در تاریخ ۱۱ آوریل به اعضا توضیح داده بود که گفت‌وگوهایی درباره تضمین امنیت اسکای واک صورت گرفته است و بزودی اخبار جدیدی از راه خواهد رسید.

حالا که مجوزها داده شده‌اند بارسلونا می‌تواند اسکای واک را کامل کند و مسیر ساخت آن را پیش ببرد. بر اساس شنیده‌ها، تا زمانی که سقف ورزشگاه به‌طور کامل نصب نشود، اسکای واک تکمیل نخواهد شد.

بنابراین تا تابستان ۲۰۲۶ نمی‌توان از آن استفاده کرد و لذت برد. پروژه اسکای واک قرار است یک تور و گردشگری ویژه در نوکمپ باشد که در آن هواداران برای تماشای شهر از سقف استادیوم بلیت ویژه‌ای را خریداری خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • دستمال مسی ۳۰ میلیارد!
  • فروش اولین قرارداد مسی: یک برگ دستمال 30 میلیارد!‏
  • پشه‌ای که فقط به بارسلونا نیش می‌زند!
  • گران‌ترین خرید لیورپول به بارسلونا نمی‌رود
  • تصمیم عجیب ستاره بارسا: مدیر برنامه لازم ندارم
  • آخرین شاهکار لاپورتا: دستمزد نجومی لواندوفسکی!
  • بارسا مجوز گرفت: نوکمپ با یک سورپرایز ساخته می‌شود
  • بازیکنان غیرقابل فروش بارسلونا در تابستان 2024
  • بارسلونا فقط به یک بازیکن در خط حمله‌ خود اعتماد دارد
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!