Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-06@16:17:17 GMT

گذر مهدی ترابی هم به پرسپولیس افتاد؟

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۱۱۸۳

به نظر می رسد مهدی ترابی هم همان راهی را طی می کند که پیش تر رامین رضاییان و مهدی طارمی رفتند؛ بازگشت به پرسپولیس

مهدی ترابی به نظر می رسد در آستانه بازگشت به پرسپولیس بوده و دقیقا همان راهی را می رود که پیش از این مهدی طارمی و رامین رضاییان طی کردند.

به گزارش طرفداری، سه باشگاه پرسپولیس، تراکتور و سپاهان برای جذب مهدی ترابی با العربی مکاتبه کرده اند و همین مکاتبات العربی را راغب کرده با فروش مهدی ترابی بخشی از هزینه هایش را جبران کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند که این باشگاه قطری به دنبال دریافت مبلغ کلان نیست و همین موضوع، قضیه بازگشت ترابی به جمع سرخ پوشان را بیش از پیش جدی کرده است.

نکته مهم و کلیدی این است که مهدی ترابی مصمم است تا به پرسپولیس برگردد و اگر مانعی ایجاد نشود او تا پایان این هفته سرخ پوش خواهد شد. اگر این اتفاق رخ دهد او دقیقا همان مسیری را خواهد رفت که پیش از این مهدی طارمی و رامین رضاییان رفتند، دو بازیکنی که در شرایطی کاملا غیرعادی پرسپولیس را ترک کرده و شبانه راهی ترکیه شدند تا عکس توافق شان با ریزه اسپور فوتبال ایران را در بهت و حیرت فرو ببرد.

هواداران پرسپولیس کاملا شوکه بودند و هرگز نمی توانستند جدایی دو ستاره تیم شان را باور کنند اما رفته رفته با این موضوع کنار آمدند. مهدی طارمی و رامین رضاییان رفتند و وقتی شرایط غیر حرفه ای فوتبال ترکیه را دیدند خواهان بازگشت شدند. در آن مقطع گروه زیادی از هواداران پرسپولیس به شدت با بازگشت این دو بازیکن مخالف بوده و حتی تا مدتی بعد از بازگشت این دو بازیکن نیز به آن ها روی خوش نشان نمی دادند. اما رفته رفته هم طارمی و رضاییان در ترکیب جا افتادند و هم با درخشش خود توانستند تیم را بالا بکشند. هواداران پرسپولیس نیز که بیش از هر چیزی خواهان موفقیت مجموعه تیم بودند، با گذشت زمان با این بازگشت کنار آمده و به نوعی با رامین و طارمی آشتی کردند.

حال به نظر می رسد همان قضیه برای مهدی ترابی در حال تکرار است. مهاجمی که با حضور در پرسپولیس درخشید و به یکی از آماده ترین بازیکنان فوتبال ایران تبدیل شد، در نهایت و به شکلی کاملا ناگهانی قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد و راهی لیگ باشگاهی قطر شد تا رویاهایش را در العربی دنبال کند. ترابی نیز نتوانست در العربی دوام بیاورد و در لیست فروش قرار گرفته و در آستانه بازگشت به پرسپولیس است. 

در همین فاصله گروهی از هواداران پرسپولیس در فضای مجازی مخالفت خود را با بازگشت او اعلام کرده اند در حالی که گروهی نیز معتقدند بازگشت ترابی یعنی پر شدن جای خالی بشار رسن و استارت پرسپولیس برای رسیدن به پنجمین عنوان قهرمانی پی در پی، به همین دلیل از بازگشت ترابی استقبال کرده اند.

به هر ترتیب اگرچه هنوز گروهی مخالف بازگشت شماره 9 سرخ ها هستند اما تردیدی نیست که ترابی رفته رفته باز هم همان بازیکن محبوبی خواهد شد که بود و همان جایگاهی را به دست می آورد که پیش از ترک ایران داشت.

اخبار داغ 

مشکلی پیش نیاید، مهدی ترابی تا آخر هفته پرسپولیسی می شود استقلال - تراکتور؛ سنگی که به سر فرهاد خورد | از رقص لوپز تا تلافی آندو و خاطره استراماچونی تجاوز به زن تهرانی در جاده لواسان / ملیحه فقط التماس می کرد ! + عکس ماریو مانژوکیچ به میلان پیوست / غیر رسمی سوفیا بکاتورو برنده مدال طلای المپیک اعتراف کرد: من قربانی یک تجاوز هستم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هواداران پرسپولیس رامین رضاییان مهدی طارمی مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۱۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پورتو در شب گلزنی طارمی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مسابقات این هفته، تیم پورتو مهمان چاوز بود که با سه گل به پیروزی رسید.

مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پورتو در حضور ۸۳ دقیقه خود در زمین موفق شد گلسازی کند و با گلزنی شب درخشان خود را تکمیل کند.

برای پورتو در این دیدار چیکو کنسیسائو در دقیقه (۲۷)، اوانیلسون روی پاس طارمی در دقیقه (۱+۴۵) و مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی در دقیقه (۷۳) گلزنی کردند.

با این نتیجه پورتو ۶۶ امتیازی شد و در رده سوم قرار گرفت و در فاصله دو هفته مانده تا پایان فصل، سهمیه لیگ اروپای خود را تا حد زیادی قطعی کرد.

دیگر خبرها

  • کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • عکس| تصویر جدید مهدی طارمی و جایزه ارزشمندش
  • فیلم| درخشش طارمی و خوشحالی اینزاگی از جذب او
  • درخشش و گلزنی مهدی طارمی در هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال
  • پیروزی پورتو در شب گلزنی طارمی
  • (ویدئو) شاهکار جدید طارمی؛ پاس گل مهدی برای پورتو به یاد پرسپولیس!
  • گل مهدی طارمی به چاوز از روی نقطه پنالتی (چاوز 0-3 پورتو)