Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب مسابقات  جهانی هندبال ۲۰۲۱ مصر، امروز (یکشنبه) قرار بود از گروه اول تیم‌های کیپ ورد و آلمان مقابل هم قرار بگیرند که این دیدار به دلیل ابتلای چند بازیکن تیم آفریقایی لغو شد.

فدراسیون بین المللی هندبال تایید کرد که این بازی برگزار نخواهد شد و به این ترتیب آلمان به خاطر لغو این بازی به پیروزی ۱۰ بر صفر دست پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق قوانین فدراسیون جهانی هندبال هر تیم برای هر مسابقه باید حداقل ۱۰ بازیکن از جمله یک دروازه بان داشته باشد، اما کیپ ورد برای این بازی فقط ۹ بازیکن  در اختیار داشت و همین امر باعث شد مسابقه لغو شود. این تیم برای اینکه از دور مسابقات کنار گذاشته نشود چند بازیکن دیگر را به اردوی تیم ملی فراخوانده است.

اگر تیمی در سه مسابقه حضور پیدا نکند از دور مسابقات جام جهانی کنار گذاشته خواهد شد.

فدراسیون هندبال کیپ ورد به فدراسیون جهانی اعلام کرد نتایج  آزمایش های کرونای چند بازیکنش اوایل این ماه مثبت بودند، اما قبل از سفر به قاهره تست مجدد آن‌ها منفی شد.

کیپ ورد در اولین بازی خود در مسابقات  جهانی روز جمعه برابر مجارستان با نتیجه  ۳۴-۲۷ شکست خورد.

بیشتر بخوانید

کرونا هندبال ایران را ضربه فنی کرد/ بحرین میزبان رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا شد کرونا میزبانی مسابقات هندبال جوانان آسیا را از ایران گرفت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش هندبال جام جهانی هندبال کیپ ورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۱۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی

بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، تیم ملی هندبال جوانان ایران که برای حضور در هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا آماده می‌شود،صابر حیدری و محمد حسن خادمی، بازیکنان جوان تیم هندبال بزرگسالان فولاد مبارکه سپاهان به اردو دعوت کرده است.

 این اردو با حضور ۲۱ بازیکن در تهران برگزار می شود.

تیم ملی نوجوانان کشورمان نیز که خود را برای حضور در مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا آماده می‌کند، رضا کثیری، مهدی تیموری، محمد طا‌ها فتاحی، متین زارعان و مهرزاد مظفری پنج بازیکن تیم هندبال نوجوانان فولاد مبارکه سپاهان را دعوت کرده و این بازیکنان تمرینات خود را اردوی ترکیه پیگیری می کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!