Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@07:44:02 GMT

بازگشت ترابی به پرسپولیس جدی‌تر شد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۱۳۶۸

بازگشت ترابی به پرسپولیس جدی‌تر شد

 باشگاه پرسپولیس برای جذب مهدی ترابی در حال بررسی شرایط است تا این بازیکن را برای نیم فصل دوم جذب کند.

قدس آنلاین: مهدی ترابی که در فهرست مازاد باشگاه العربی قطر قرار گرفته و به احتمال زیاد در نقل و انتقالات زمستانی این تیم را ترک خواهد کرد. همچنین باشگاه العربی اقدام به جذب یوسف المساکنی کرده است و این موضوع شانس ترابی را برای ماندن در این باشگاه کاهش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس باشگاه پرسپولیس جدی‌ترین تیمی است که برای جذب این بازیکن اقداماتی را انجام داده است.

باشگاه در حال حاضر در حال بررسی برخی راه‌ها برای جذب ترابی است تا بتواند این بازیکن را به عنوان بمب نقل و انتقالات نیم فصل به پرسپولیس بازگرداند.

البته خود ترابی هم در همین راستا برای بازگشت به پرسپولیس مشتاق است.

البته موضوع دیگر موافقت کادرفنی پرسپولیس با جذب این بازیکن بود که امروز حمید مطهری در نشست خبری در مورد این بازیکن گفت: «ترابی از نظر اخلافی و فنی بازیکن توانمندی است و در این مساله هیچکس شکی ندارد. پرسپولیس فردا نهمین بازی خود در لیگ را برگزار خواهد کرد و راه زیادی تا پایان مسابقات دارد و بی تردید باید خود را در خط حمله تقویت کنیم. باید ببینیم شرایط ترابی در قطر چگونه است و اقدامات لازم را در صورت نیاز در زمان خودش انجام خواهیم داد.»  بدین ترتیب کادر فنی هم موافقت خود را برای جذب این بازیکن به نوعی اعلام کرده است.

باشگاه العربی اما تا کنون پاسخی را به درخواست باشگاه پرسپولیس صادر نکرده است. البته در این راستا شایعه شده بود که باشگاه قطری برای جذب این بازیکن پیشنهاد ۶۰۰ هزار دلاری مطرح کرده که این موضوع کذب بود چرا که العربی هنوز واکنشی به فروش ترابی نداشته است.

با این حال باشگاه به نزدیکان این بازیکن اعلام کرده که قیمت ترابی حدود ۹۰ هزار دلار است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مهدی ترابی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۱۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مرتضی پورعلی‌گنجی پیش از تقابل با پیکان در دیدار تیم ملی ایران و قطر در فینال رقابت‌های چهارجانبه اردن بعد از برخورد با بازیکن قطری به شدت مصدوم و بعد از معاینات مشخص شد که این بازیکن دچار پارگی رباط صلیبی شده است و حداقل ۶ ماه دور از میادین خواهد بود.

مدافع ملی‌پوش سرخ‌پوشان حالا رفته‌رفته به پایان دوران نقاهت خود نزدیک می‌شود و تمرینات خود را آغاز کرده است. او اکنون به همراه یاسین سلمانی، دیگر بازیکن مصدوم قرمزها تمرینات خود را زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس انجام می‌دهد.

با این وجود نه تنها تیم پزشکی سرخ‌ها بلکه پورعلی‌گنجی هیچ‌ تمایلی به ریسک ندارد و با این تفاصیل، این بازیکن تقریبا از یک ماه دیگر می‌تواند برای قرمزها به میدان برود.

با توجه به برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر و همچنین مشخص شدن تقریبی زمان بازگشت پورعلی‌گنجی می‌توان گفت که لیگ بیست‌وسوم عملا برای این بازیکن به اتمام رسیده است و پرسپولیس می‌تواند در ادامه رقابت‌های جام حذفی از مدافع با تجربه خود استفاده کند.

کد خبر 847119 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • پرفسور کروس آلمان را قهرمان اروپا می‌کند
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس