Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: پلیس امنیت اقتصادی موفق به کشف ۴۰ تن روغن خوراکی در انباری در بوشهر شده است.

سردار خلیل واعظی با بیان این خبر افزود: مالک روغن احتکار شده، فروشنده‌ای است که سهمیه روغن دریافتی برای عرضه به هم استانی های بوشهری را به جای نگهداری در انبار ثبت شده سازمان صمت، در یک غذافروشی بیرون‌بر، احتکار کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: روغن‌های احتکار شده پس از طی مراحل قضایی برای عرضه به مردم به بازار می‌رود.

سردار واعظی اضافه کرد: پارسال نیز ماموریت هایی در زمینه کشف کالاهای اساسی داشتیم که تا کنون ۷۰ درصد افزایش کشف کالای احتکار شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بوشهر سازمان صمت پليس روغن احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۱۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ محمد محمدپور با اعلام این خبر بیان داشت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، از وجود یک انبار احتکار باتری خودرو در شهرستان بابل مطلع شدند.

وی اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با هماهنگی قضایی و همکاری کارشناسان اداره صمت شهرستان بابل در بازدید از انبار مورد نظر ۳۰۰ عدد باتری قاچاق خودرو را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ضمن بیان اینکه انبار کشف شده در سامانه جامع اداره صمت ثبت نشده بود، افزود: کارشناسان ارزش کشفیات مذکور را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند و مالک انبار پرونده را دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

دیگر خبرها

  • خواسته به حق مردم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع است
  • پتروشیمی‌ها از ورزش استان بوشهر نیز حمایت کنند
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • (ویدیو) کنایه واعظی به آمار‌های غلط دولت رئیسی؛ مردم بهترین قاضی هستند
  • ببینید| کنایه واعظی به آمارهای غلط دولت رئیسی /مردم بهترین قاضی هستند
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • حضور تولید کنندگان بوشهری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ۱۶۰۰ دانش آموز بوشهری قوانین عبور و مرور را فرا گرفتند