Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@20:18:39 GMT

«قلب گلستان» عزادار دخت نبی اکرم شد+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۲۰۸۵

«قلب گلستان» عزادار دخت نبی اکرم شد+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سومین شب سوگواری بر عزای حضرت فاطمه زهرا(س) است و مردم همیشه درصحنه و انقلابی استان گلستان در دهه فاطمیه سیاه‌پوش شدند.

این مراسم با استقبال جمع کثیری از مردم متعهد و انقلابی شهرستان گرگان با حفظ پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌ی اجتماعی در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، به همت هیئت رزمندگان اسلام شهرستان گرگان مراسم سوگواری بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س) به مدت پنج شب از ساعت 18 و 30 دقیقه در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

سخنران‌های این مراسم حجت‌الاسلام سلمانیان، حجت‌الاسلام سیدحبیب حسینی و حجت‌الاسلام میرعلی‌اکبری خواهند بود و مداحان این مراسم نیز با حضور محمد زنگویی، حسن جعفری و علی‌اکبر نظری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/83019

منبع: فارس

کلیدواژه: قلب گلستان عزادار حضرت فاطمه س شهرستان گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۲۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان با حضور رئیس کل داگستری استان فارس در کانون شهیدعسکری اداره آموزش وپرورش کازرون برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد از خدمات حجت السلام مصطفی انصاری فرد تقدیر و دکتر محمد حسن اتحاد نژاد به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون معرفی شد.

دیگر خبرها

  • گردهمایی موسسات مردمی گلستان در زمینه خانواده، جمعیت و هویت زن امروز در گرگان
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • سیل شدید گلستان؛ خط راه‌آهن تهران - گرگان زیر آب رفت
  • ویدیو/ سیل خط راه‌آهن تهران - گرگان را زیر آب برد
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • توقف قطار تهران - گرگان براثر سیلاب