Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-07@11:35:44 GMT

افزایش سرعت شارژ در گوشی جدید ایسوس

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۲۱۵۳

افزایش سرعت شارژ در گوشی جدید ایسوس

ایتنا - موبایل جدید ایسوس باتری ۶ هزار میلی آمپری خواهد داشت و ظرفیت شارژ سریع آن ۶۰یا ۶۵ وات خواهد بود.

گزارشی جدید نشان می‌دهد موبایل جدید ایسوس به نام ROG Phone 4 با یک باتری ۶ هزار میلی آمپری عرضه می‌شود.

به گزارش ایتنا از مهر، این درحالی است که پیش از این نسخه‌های ROG Phone3 و ROG Phone II نیز باتری‌هایی با همین ظرفیت ارائه کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از سوی دیگر هم اکنون در بازار چند موبایل پرچمدار با باتری ۵ هزار میلی آمپری وجود دارند. بنابراین باتری ۶ هزار میلی آمپری برای ROG Phone 4 کارآمدتر به نظر می‌رسد. از آنجا که ایسوس ظرفیت باتری دستگاه‌هایش در سه نسل را تغییر نداده به نظر می‌رسد این شرکت تصمیم دارد قابلیت شارژ سریع‌تر را برای ایجاد تمایز میان آنها ارائه کند.

طبق اطلاعات موجود، به نظر می‌رسد این موبایل جدید ایسوس از ظرفیت شارژ سریع ۶۰ یا ۶۵ وات پشتیبانی کند.

این امر به کاربران اجازه می‌دهد تا باتری ۶ هزار میلی آمپری دو سلولی را سریع‌تر از ROG Phone3 شارژ کنند که از فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی بهره می‌برد.

البته در مقایسه با موبایل‌های جدید مانند «بلک شارک ۴» و «رد مجیک ۶» با قابلیت شارژ سریع ۱۲۰ واتی، سرعت شارژ ROG Phone۴ کند است، اما همچنان ظرفیت باتری آن بالاتر از دو موبایل دیگر (۴۵۰۰ وات) است.

این دستگاه مجهز به اندروید ۱۱ و تراشه اسنپ دراگون ۸۸۸ خواهد بود و از فناوری ۵G پشتیبانی می‌کند. نمایشگر AMOLED آن نیز رفرش ریت ۱۴۴ هرتز یا بالاتر خواهد داشت.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: گوشی ROG Phone 4 ایسوس باتری ۶ هزار میلی آمپری جدید ایسوس شارژ سریع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۲۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی عمر باتری گوشی گلکسیS۲۵ را بیشتر می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، گزارشی جدید حاکی از آن است که احتمالا شرکت سامسونگ در سری اس ۲۵، بدون نیاز به افزایش ظرفیت فیزیکی باتری از هوش مصنوعی برای ارتقای عمر آن استفاده می کند. تکنیک بهبود باتری با هوش مصنوعی ایده جدیدی نیست. حالت AI Power Saving سامسونگ در دستگاه های این شرکت فعالیت های پس زمینه را براساس الگوهای کاربر بهبود می دهد. با این وجود جدیدا شایعات حاکی از ارائه روش جدیدی برای ذخیره شارژ باتری است.

این روش به جای محدود کردن عملکرد سی پی یو و جی پی یو یا دستکاری فعالیت های پس زمینه گوشی، فرایندهای غیر ملزوم پس زمینه که شارژ مصرف می کنند را حذف می کند تا عمر طولانی تر آن تضمین شود.

هرچند به نظر نمی رسد چنین فرایندی نیازمند سیستم هوش مصنوعی پیچیده ای باشد اما احتمالا این فرایند پیچیده تر از چیزی است که به نظر می رسد. طبق گزارش ها سیستم هوش مصنوعی جدید عمر باتری گلکسی اس ۲۵ اولترا را ۵تا۱۰ درصد افزایش می دهد.

سامسونگ در محصولات جدید خود از هوش مصنوعی استفاده می کند.

در سری گلکسی اس ۲۴ از Galaxy AIرونمایی شد که پیش بینی می شود این سیستم در موبایل های تاشو آینده مانند Z۶ نیز ارتقا یابد. پر واضح است که این شرکت کره ای هوش مصنوعی را به عنوان یک گزینه متمایز کننده کلیدی موبایل هایش در مقابل رقبا می داند و احتمالا در سری اس ۲۵ این فناوری را بیش از پیش در دستگاه به کار گیرد.

کد خبر 6099147 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز (۱۸ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung
  • هوش مصنوعی عمر باتری گوشی گلکسیS۲۵ را بیشتر می‌کند
  • پاوربانک‌های جدید سامسونگ معرفی شد
  • چطور باتری های لیتیومی صنعت خودرو را دگرگون کردند
  • سارق حرفه‌ای موبایل در بجنورد دستگیر شد
  • تبلیغ گوشی موبایل در امریکا توسط دختران با حجاب | تصویر
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • ساخت باتری انقلابی که آینده ذخیره انرژی را تغییر می‌دهد (تصویر)
  • این باتری چینی با آب کار می‌کند
  • اطلاعات جدید از آیفون ۱۶ و چیدمان جدید دوربین‌ها