Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-04@06:28:21 GMT

فیات کرایسلر و پژو سیتروئن رسماً ادغام شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۲۳۸۸

به گزارش اکوفارس به نقل از رویترز، شرکت های خودروسازی فیات کرایسلر و پژو سیتروئن بعد از مدت ها مذاکرات بالاخره روز شنبه رسماً با ادغام خود شرکت استلانتیس، چهارمین خودروساز بزرگ جهان را تأسیس کردند.

بیش از یک سال طول کشید تا شرکت ایتالیایی-آمریکایی فیات کرایسلر و شرکت فرانسوی پژو سیتروئن این قرارداد 52 میلیارد دلاری را به سرانجام برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالی که طی آن اقتصاد جهانی با بحران ناشی از شیوع بیماری کرونا مواجه بود.

این دو شرکت برای اولین بار در اکتبر 2019 اعلام کردند که قصد دارند با هم ادغام شوند و گروهی را با فروش سالانه 8.1 میلیون دستگاه خودرو ایجاد کنند.

این دو خودروساز در بیانیه ای اعلام کردند: ادغام بین پژو سیتروئن و فیات کرایسلر که منجر به ایجاد استلانتیس خواهد شد، از امروز اجرا می شود.

بر اساس این گزارش، معاملات سهام شرکت استلانتیس که رئیس آن کارلوس تاوارس، مدیر عامل پژو سیتروئن خواهد بود، از روز دوشنبه در میلان و پاریس و از روز سه شنبه در نیویورک آغاز خواهد شد.

اکنون تحلیلگران و سرمایه گذاران توجه خود را به چگونگی برنامه ریزی تاوارس برای حل چالش های بزرگ این گروه که از ظرفیت تولید بیش از حد تا عملکرد اسفبار در چین می شود، معطوف کرده اند.

تاوارس اولین کنفرانس مطبوعاتی خود را به عنوان مدیر عامل Stellantis روز سه شنبه پس از به صدا درآمدن زنگ بورس نیویورک آمریکا برگزار می کند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: فیات کرایسلر پژو سیتروئن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۲۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۴ تیم برگزیده جشنواره ملی لکوکاپ ایران شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما،   ۱۰۰۰ تیم در ۳۰ لیگ و ۱۵ رشته، در جشنواره خلاقیت‌های علمی - پژوهشی شرکت داشتند که در نهایت ۸۴ تیم حائز مقام‌های برتر شدند.

تیم‌های برگزیده می‌توانند در مسابقات جهانی عمان که در آذرماه امسال برگزار خواهد شد، شرکت کنند.


 

دیگر خبرها

  • علیرضا بیرانوند رسما وارد صنعت مدلینگ شد + فیلم
  • یزد؛ میزبان غول‌های صنعت نساجی
  • ۸۴ تیم برگزیده جشنواره ملی لکوکاپ ایران شدند
  • ترکیه رسماً توقف تجارت با اسرائیل را تأیید کرد
  • مالک جدید استقلال، رسما پرونده مدیریت این باشگاه را بست | تصمیم نهایی گرفته شد
  • عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال: خطیر رسماً از مدیرعاملی برکنار شد
  • فرمانده سپاه: رسما اعلام کردیم که می‌زنیم و همه می‌دانستند؛ این عملیات قابل تکرار است
  • انجمن واردکنندگان برنج : چرا برنامه دولت برای تخصیص ارز برنج رسما اعلام نمی‌شود؟
  • استثنایی‌ترین تصمیم نظام با حمله به اسرائیل به روایت فرمانده کل سپاه /این عملیات قابل تکرار است /رسما اعلام کردیم که می زنیم و همه می دانستند
  • خودروهای عضلانی جذابی که ناشناخته ماندند، از فورد فالکون کبرا تا کرایسلر والیانت (+عکس)