Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@04:34:51 GMT

طلسم کونته برابر یوونتوس امشب باطل می شود؟

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۲۴۴۵

طلسم کونته برابر یوونتوس امشب باطل می شود؟

آنتونیو کونته امشب به دنبال شکستن طلسم عجیب خود برابر یوونتوس خواهد بود.

 

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته بین سال های 2012 تا 2014 روی نیمکت بیانکونری سه عنوان قهرمانی سری آ در کارنامه به ثبت رسانده و روزهای درخشانی را در این تیم سپری کرد. حالا آنتونیو کونته امشب برای پنجمین بار در دوران حرفه ای خود به عنوان سرمربی به مصاف باشگاه سابق خود خواهد رفت و او به دنبال اولین پیروزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اولین بار در فصل 07-2006 بود که یوونتوس موفق شد تیم آریتزو با هدایت کونته را در سری بی با نتیجه 2-5 شکست داده و در نهایت یک سال پس از رسوایی کالچوپولی دوباره به سری آ صعود کند. تقابل دوم کونته با تیم سابقش در تاریخ هفت نوامبر 2009 برگزار شد که یوونتوس در برگامو 5-2 آتالانتای تحت هدایت این سرمربی را مغلوب کرد و در ادامه نیز که خود آنتونیو کونته هدایت بیانکونری را بر عهده گرفت.

 

همچنین یوونتوس در هر دو بازی فصل گذشته مقابل اینتر کونته به پیروزی رسید. اولین بار دو تیم در اکتبر 2019 به مصاف هم رفتند و شاگردان مائوریتزیو ساری با گل های پائولو دیبالا و گونسالو ایگواین موفق به کسب پیروزی 1-2 برابر اینتر شدند. در مسابقه برگشت نیز یوونتوس با دو گل پائولو دیبالا و آرون رمزی در ورزشگاه آلیانز در تورین به برتری رسیده و موفق به ثبت دبل برابر نراتزوری شد. حالا امشب آنتونیو کونته امیدوار است این طلسم در پنجمین بازی باطل شده و او بالاخره در مقابل یوونتوس به برتری دست یابد.

یوونتوس آنتونیو کونته اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس آنتونیو کونته اینتر میلان آنتونیو کونته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۲۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه برگزار شد و در نهایت این بازی با برتری ۴ بر یک آتالانتا به پایان رسید.

در دیدار رفت این دو تیم فیورنتینا توانست با ۱ گل لاتزیو را شکست دهد اما در مجموع تیم آتالانتا توانست با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی برسد.

در نیمه اول در دقیقه ۸ تئون کوپمینرس اولین گل تیمش را به ثمر رساند و نیمه اول به سود میزبان به پایان رسید.

در نیمه دوم در دقیقه ۵۳ نیکولا میلنکوویچ با خطایی که انجام داد باعث شد فیورنتینا ۱۰ نفره به کار خود ادامه دهد. در دقیقه ۶۸ لوکاس مارتینز کوارتا بازیکن تعویضی تیم میهمان توانست بازی را به تساوی بکشاند. در دقیقه ۷۵ جانلوکا اسکاماکا برای بار دوم دروازه تیم فیورنتینا را باز کرد و در دقیقه ۹۰+۵ آدمولا لوکمن بازیکن تعویضی آتالانتا گل سوم تیمش را زد و خیال همه را از صعود راحت کرد اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۹۰+۸ ماریو پاشالیچ برای بار چهارم توانست دروازه پیترو تراتسیانو را باز کند و در نهایت بازی به سود آتالانتا به اتمام رسید.

پس از پیروزی آتالانتا مقابل حریف خود در فینال جام حذفی ایتالیا به مصاف یوونتوس می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • تصمیم ده‌روسی پس از درخشش سردار آزمون
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • به جای افتادن در چرخه باطل اخاذی و باج گیری به کارآگاهان پلیس اعتماد کنید!
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟