Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@20:41:00 GMT

"سیگنال" کم آورد!

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۲۵۶۰

'سیگنال' کم آورد!

بنیاد سیگنال در توییتی نوشت: میلیون‌ها میلیون کاربر جدید پیام ارسال می‌کنند که حریم خصوصی آن اهمیت دارد. از شکیبایی شما سپاسگزاریم.

در این پیام آمده است: "ما سرور‌های جدیدی را اضافه کرده ایم و ظرفیت اضافی با رکورد بالایی در طی هفته گذشته بی وقفه اضافه شده است، اما روز جمعه از خوش بینانه‌ترین پیش بینی ما فراتر رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلیون‌ها میلیون کاربر جدید پیام ارسال می‌کنند که حریم خصوصی آن مهم است. از شکیبایی شما سپاسگزاریم. "

سیگنال اواخر روز شنبه اعلام کرد سرویسش احیا شده و خطای فنی پیش آمده روی امنیت مکالمات در این اپلیکیشن تاثیری نداشته است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، افزایش یکباره کاربران جدید سیگنال در پی واکنش منفی کاربران به سیاست حریم خصوصی جدید واتس‌اپ صورت گرفته که روز جمعه اعلام کرد اجرایی کردن این تغییر را به تاخیر می‌اندازد.

آمار شرکت تحلیل اپلیکیشن "سنسور تاور" نشان می‌دهد سرویس پیام رسان رمزگذاری شده سیگنال در پی اعلام تصمیم واتس‌اپ با رشد عظیمی در شمار کاربرانش روبرو شده است. از ششم تا دهم ژانویه این برنامه از فروشگاه‌های برنامه اپل و گوگل در سراسر جهان ۷.۵ میلیون بار دانلود شده است که رشد ۴۲۰۰ درصدی نسبت به هفته پیش را نشان می‌دهد. سیگنال در پی رشد کم سابقه شمار کاربران، به دنبال استخدام افراد بیشتری به منظور تقویت سرویس و حمایت از زیرساخت است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سیگنال اپلیکیشن واتس اپ اپلیکیشن سیگنال پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۲۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) ساعت فوق‌مقاوم شیائومی با ۱۵ استاندارد نظامی

بلک‌شارک که یکی از برند‌های زیرمجموعه‌ی شیائومی محسوب می‌شود، ساعت هوشمند مقاوم جدیدی به‌نام GS ۳ معرفی کرد.

به گزارش خبرآنلاین، ساعت فوق مقاوم GS ۳ به صفحه‌نمایش اولد ۱٫۴۳ اینچی ۶۰ هرتزی و دکمه‌ی چرخان مجهز است. حداکثر روشنایی نمایشگر به ۶۰۰ نیت می‌رسد و پوششی از جنس شیشه‌ی گوریلا گلس از آن محافظت می‌کند.

ساعت هوشمند GS ۳ بیش از ۱۰۰ فعالیت ورزشی را پوشش می‌دهد و توانایی اندازه‌گیری ضربان قلب و سطح اکسیژن خون را دارد. جدیدترین ساعت هوشمند شیائومی می‌تواند کیفیت خواب کاربران را پایش کند.

ساعت GS ۳ از GPS داخلی استفاده می‌کند و تا فشار پنج اتمسفر (عمق ۵۰ متری) در برابر نفوذ آب مقاومت دارد. ساعت هوشمند مورد بحث موفق به کسب گواهی IP ۶۹ K شده و حتی برای استفاده در محیط‌هایی با دما و فشار آب بالا هم مناسب است.

محصول جدید بلک‌شارک براساس استفاده‌ی هر فرد، واچ‌فیس‌های مخصوصی را به او پیشنهاد می‌دهد. ساعت از هوش مصنوعی بایدو استفاده می‌کند و می‌تواند به‌کمک دستیار صوتی این شرکت به خواسته‌ی کاربران پاسخ بدهد.

ساعت فوق مقاوم GS ۳ از NFC و تماس صوتی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند سطح نویز را کاهش بدهد. ساعت نام‌برده برای قرار گرفتن در بین ساعت‌های هوشمند فوق مقاوم، ۱۵ گواهی‌نامه‌ی نظامی مختلف را گذرانده است.

ساعت GS ۳ به‌لطف باتری پرظرفیت و پردازنده‌ی کم‌مصرفش شارژدهی ۲۱ روزه دارد و برای استفاده‌های طولانی‌مدت، گزینه‌ای مناسب به‌حساب می‌آید. قیمت ساعت هوشمند جدید GS ۳ حدود ۷۰ دلار اعلام شده است و این محصول درحال‌حاضر فقط در بازار چین به‌فروش می‌رسد.

دیگر خبرها

  • بعد از سال‌ها انتظار اپل از Magic Keyboard رونمایی کرد/ عکس
  • حضور ناموفق دلار در کانال ۶۰/ سیگنال مو‌رد نظر به بازار مخابره نشد
  • پنج نشانه‌ای که شاید وجود موجودات فرازمینی را ثابت کند
  • ایمن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان/ چگونه امنیت پیام‌رسان‌ها را بالا ببریم؟
  • استفاده از کابل دیتا در چراغ‌های راهنمایی رانندگی
  • اجرای پروژه هوشمندسازی در شرکت فولاد مبارکه
  • کیش دستوری به پیامک بانکی
  • (تصاویر) ساعت فوق‌مقاوم شیائومی با ۱۵ استاندارد نظامی
  • سیگنال مثبت شفافیت؛ عامل رشد چشمگیر قراردادها در سال گذشته
  • اعتماد به سکوهای داخلی در گرو حفاظت از داده های شخصی کاربران