Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نظرسنجی انجام شده از سوی شبکه خبری سی‌ان‌ان بیانگر آن است که مقبولیت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی آمریکا، در روز‌های واپسین ریاست بر کاخ سفید به پایین‌ترین سطح خود رسیده است.

بر اساس اعلام سی‌ان‌ان، ترامپ کاخ سفید را با کمترین میزان مقبولیت خود در دوره ریاست جمهوری ترک خواهد کرد و اکثر آمریکایی‌ها اکنون خواهان برکناری هرچه سریعتر او هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نظرخواهی نشان می‌دهد ۵۴ درصد آمریکایی‌ها بر این باورند که ترامپ به دلیل تشویق حمله اخیر به کنگره این کشور، در واشنگتن دی. سی باید پیش از ۲۰ ژانویه از سمت خود برکنار شود.

البته این امیدواری آن‌ها بعید به نظر می‌رسد، زیرا «مایک پنس» معاون ترامپ، استفاده از متمم ۲۵ قانون اساسی درباره ترامپ را رد کرده است. همچنین پیش از مراسم تحلیف «جو بایدن»، رئیس جمهور منتخب آمریکا، استیضاحی برای ترامپ انجام نخواهد شد.

این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد ۹۳ در صد از دموکرات‌ها خواهان برکناری ترامپ پیش از ۲۰ ژانویه هستند؛ درحالیکه این میزان برای جمهوری‌خواهان ۱۰ درصد گزارش شده است.

در این گزارش همچنین آمده است در حال حاضر تنها ۳۴ درصد نحوه مدیریت ترامپ را تائید می‌کنند و این رقم، از ۴۲ درصدی که در نظرسنجی قبلی گزارش شده، پایین‌تر است.

در میان هواداران ترامپ نیز این نظرسنجی شاهد ۱۴ درصد کاهش نسبت به ماه اکتبر (مهر) بوده و در حال حاضر ۸۰ درصد گزارش شده است.

بیش از ۳۶ درصد شهروندان آمریکا حمله اخیر به کنگره را «بحران کنونی آمریکا» می‌دانند و ۳۹ درصد دیگر نیز آن را «مشکلی بزرگ» ارزیابی می‌کنند.

درباره این حمله نیز ۵۴ درصد دموکرات‌ها آن را بحران می‌دانند و در مقابل تنها ۲۰ درصد جمهوری‌خواهان نظری موافق دارند.

همچنین عموم مردم آمریکا «نظریه توطئه» و این تئوری که بایدن به اندازه کافی رأی نیاورده و ریاست جمهوری مشروع ندارد، را رد می‌کنند. ۶۵ درصد از شهروندان آمریکا معتقدند بایدن پیروز مشروع انتخابات است.

 در این میان نیز ۲۳ درصد به نظریه توطئه اعتقاد دارند. از جمهوری‌خواهان ۵۸ درصد به برنده بودن جو بایدن اعتقاد نداشته و معتقد به تئوری توطئه‌اند.

۷۵ درصد از جمهوری‌خواهان معتقدند انتخابات سال جاری بر خواست مردم نبوده و نتیجه درستی نشان نمی‌دهد.

همچنین ۵۵ درصد از آمریکایی‌ها معتقدند ترامپ به دلیل تشویق به حمله اخیر به کنگره مستحق سرزنش است. در این میان ۱۳ درصد از دموکرات‌ها معتقد به مقصر بودن ترامپ و سرزنش او هستند در حالی که این میزان برای جمهوری‌خواهان ۱۳ درصد گزارش شده است.

از هر ۱۰ نفر آمریکایی ۴ نفر معتقدند معترضان به نتایج انتخابات باید نکوهش شوند و این میزان میان دموکرات‌ها ۷۰ درصد و میان جمهوری‌خواهان ۱۴ درصد گزارش شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا جو بایدن درصد گزارش شده جمهوری خواهان دموکرات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۲۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب

به گزارش قدس خراسان، علی شاهی، امروز در جمع نمازگزاران شهر "سلطان آباد"، مرکز این شهرستان اظهار کرد: رشد استاندارد جهانی برای جمعیت ۲. ۵ درصد است که در شهرستان خوشاب به حدود ۲ درصد رسیده است و این برای شهرستانی با محوریت کشاورزی، که به نیروی جوان و فعال نیاز دارد، یک زنگ خطر جدی است.
وی با تأکید بر ضرورت حفظ سلامت مردم و مشارکت خیران در حوزه سلامت، گفت: جوانی جمعیت موضوع مهمی است که رهبر معظم انقلاب در ۱۰ سال اخیر بر آن تأکید فراوانی داشته‌اند.
رییس شبکه بهداشت و درمان خوشاب با اشاره به تدوین برنامه پنج ساله حوزه بهداشت و درمان خوشاب و نیاز این شهرستان به مساعدت و همدلی مردم در بخش‌های مختلف، افزود: تشکیل مجمع خیران در این شهرستان، گام بلند و مؤثری برای مشارکت نیکوکاران در حوزه سلامت است که متأسفانه صدور مجوز آن کمی به طول انجامیده است.
وی با اشاره به مشکلات نبود بیمارستان در این شهرستان گفت: در این خصوص قصور و کم‌کاری متوجه مسوولان شبکه بهداشت و دیگر مسوولان شهرستان نیست و هم اینک منتظر صدور مجوز از سوی سازمان برنامه و بودجه برای دریافت موافقت اصولی در تهران هستیم.
شاهی با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی به ۴۲ هزار نفر توسط خانه‌های بهداشت خوشاب، گفت: آمار دریافت‌کنندگان خدمات نشان می‌دهد که این رقم ۲۰ درصد بیش از جمعیت ۳۵ هزار نفری دارنده پرونده خدمات سلامت در این شهرستان است.
وی اضافه کرد: خوشبختانه میزان ابتلا به بیماری سالک در شهرستان خوشاب به صفر رسیده و آمار تب مالت نیز که در سال‌های پیش تا ۱۳۶ نفر ثبت شده بود به ۳۵ نفر رسیده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • عملیات وعده صادق موجب شادی عدالت‌خواهان جهان شد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • جمهوری‌خواهان اعزام پلیس برای سرکوب دانشجویان را خواستار شدند