Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، ران کالین رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید در دولت آینده جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا درباره افزایش شمار تلفات کرونا در این کشور هشدار داد و پیش بینی کرد که احتمالا طی هفته های آینده شمار قربانیان آمریکاییها به دلیل ویروس کرونا از 500 هزار نفر عبور کند. 

در حال حاضر حدود 400 هزار آمریکایی بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

براساس گزارش نیویورک تایمز، کالین گفته، شرایط پاندمی کرونا به جای بهتر شدن رو به وخامت است و افرادی که امروز به این ویروس مبتلا میشوند ماه آینده دچار بیماری خواهند شد بنابراین در اواخر ماه فوریه یا اوایل ماه مارس تعداد تلفات بیشتری را شاهد خواهیم بود و مدتی طول خواهد کشید تا این شرایط برعکس شود.

براساس این گزارش، تعداد روزانه قربانیان کرونا در حال حاضر در ایالات متحده بیش از سه هزار نفر است و مرکز کنترل بیماریهای آمریکا زنگ هشدار را در زمینه شیوع سریعتر این ویروس به صدا درآورده است.

برآوردهای وبگاه آماری «وُرلداُمتر» نشان می‌دهد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته از تمام ایالت‌های آمریکا به صورت مجموع ۲۰۲,۷۶۷ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده است.

 

بر این اساس، طی یک روز گذشته نیز  ۳,۳۷۷ آمریکایی بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند که نسبت به روز گذشته مقداری کاهش داشته است.

بدین ترتیب، شمار کل مبتلایان به ویروس کووید۱۹ در آمریکا به ۲۴,۳۰۶,۰۴۳ نفر و تعداد قربانیان بر اثر این بیماری به ۴۰۵,۲۶۱ تن افزایش یافت.

در حالیکه تزریق واکسن کرونا در آمریکا از چند هفته پیش آغاز شده است میزان مبتلایان و تلفات کرونا در این کشور هر روز در حال افزایش است.

جو بایدن که از روز 20 ژانویه سکان کاخ سفید را در دست خواهد گرفت قصد دارد برنامه صد روزه ای را برای کنترل شیوع کرونا اجرا کند.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: کاخ سفید آمریکا مقام دولت بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۲۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا یک محموله مهمات به اراضی اشغالی را تعلیق کرد

بر اساس آنچه وب سایت آمریکایی آکسیوس گزارش کرده است، دو مقام صهیونیست فاش کردند که دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا هفته گذشته یک محموله مهمات ساخت آمریکا به رژیم صهیونیستی را به حالت تعلیق درآورده است.

براسای گزارس المیادین، این وب سایت با بیان اینکه این اولین بار از ۷ اکتبر است که آمریکا یک محموله تسلیحاتی را که برای ارتش صهیونیستی در نظر گرفته شده بود، متوقف می‌کند، اعلام کرد که این اقدام نگرانی‌های جدی را در داخل دولت اشغالگر برانگیخت و مقامات را بر آن داشت تا برای درک دلیل این موضوع تلاش کنند. 

 در مورد تعلیق محموله مهمات آمریکایی، کاخ سفید از اظهار نظر به آکسیوس خودداری کرد و پنتاگون، وزارت امور خارجه و دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز به سوالات پاسخ ندادند.

این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که دولت بایدن ادعا می‌کند به شدت نگران است که رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب غزه که بیش از یک میلیون آواره فلسطینی در آن پناه گرفته اند، حمله کند.

نتانیاهو در روز‌های اخیر بیانیه‌های متعددی صادر کرد و در آن گفت که قصد دارد بدون توجه به اینکه رژیم صهیونییتی و حماس برای آزادی اسرای در غزه و آتش‌بس به توافق برسند یا خیر، دستور حمله به رفح را صادر کند.

نتانیاهو روز یکشنبه به تنش با دولت بایدن اشاره کرد و گفت: اولین درس این است که اگر از خود دفاع نکنیم، کسی از ما دفاع نخواهد کرد. اگر لازم باشد تنها بایستیم، تنها خواهیم ایستاد.

به گفته دو منبع آگاه، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا چهارشنبه گذشته از اراضی اشغالی بازدید کرد و گفت‌وگوی دشواری با نتانیاهو درباره عملیات احتمالی رژیم در رفح داشت.

بلینکن در جریان دیدار با نتانیاهو گفت که حملات نظامی بزرگ علیه رفح منجر به مخالفت علنی آمریکا با تل‌اویو خواهد شد و بر روابط آمریکا و رژیم صهیونیستی تأثیر منفی خواهد گذاشت.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • تعلیق تحویل مهمات به رژیم صهیونیستی توسط آمریکا
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • آکسیوس: آمریکا ارسال کمک‌های نظامی به اسرائیل را متوقف کرد
  • آمریکا ارسال محموله سلاح به مقصد اسرائیل را متوقف کرد
  • آمریکا یک محموله مهمات به اراضی اشغالی را تعلیق کرد
  • واکنش ابراهیم رئیسی به اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • پیش‌بینی مشاور بایدن: اوکراین سال آینده به روسیه ضد حمله می‌زند
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد