Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@10:29:44 GMT

«رویداد ملی طواف» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۳۲۹۷

«رویداد ملی طواف» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه توجیهی «رویداد ملی طواف» با حضور حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی و حجت‌الاسلام عباس عبداللهی رئیس ستاد طواف برگزار شد.

در این جلسه، ابتدا حجت‌الاسلام عزت زمانی به بیان نکاتی درباره ارتباط معاونت فرهنگی با ادارات کل استانی پرداخت و ارتباط وثیق ستاد معاونت با صف عملیات فرهنگی سازمان در استان‌ها را به‌عنوان دغدغه اصلی معاونت فرهنگی ذکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه حجت‌الاسلام عبداللهی با اشاره به تبیین اهداف برگزاری این رویداد ملی توسط سازمان تبلیغات اسلامی، از رصد و پایش طرح‌ها و اقدامات فرهنگی-اجتماعی سازمان تبلیغات در استان‌ها، ارتقا انگیزشی فعالین برتر فرهنگی-اجتماعی و مجموعه ادارات کل استانی سازمان و حمایت و هدایت از طرح‌ها و اقدامات برتر فرهنگی-اجتماعی ناظر به حل مسائل مهم اجتماعی خبر داد و این فعالیت‌ها را از اهداف اصلی و کلان رویداد ملی طواف، عنوان کرد.

وی همچنین، ساختار دبیرخانه دائمی این رویداد سالانه را تشریح و از حجت‌الاسلام عزت زمانی به خاطر حمایت ویژه از این رویداد ملی قدردانی کرد.

گفتنی است، در ساختار طراحی‌شده برای این رویداد ملی، طرح‌ها و اقدامات فرهنگی-اجتماعی در ۵ محور خانواده، اعتیاد، حاشیه‌نشینی، بیکاری و مفاسد اخلاقی مشخص شد و بعد از پایش در کمیته ارزیابی استان به ریاست مدیرکل استانی، کمیته ارزیابی دبیرخانه رویداد در ستاد طواف و کمیته مرکزی با حضور ریاست سازمان تبلیغات اسلامی و معاون ارزیابی و طرح‌ها و اقدامات برتر نیز مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و بر اساس برنامه زمان‌بندی، منتخبین این رویداد ملی در اسفندماه در همایش اختتامیه با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

صبوری، مدیر اجرایی این رویداد ملی، به تشریح و تبیین دستورالعمل اجرایی این رویداد ملی برای معاونین فرهنگی ادارات استانی پرداخت و فرآیند اجرایی، فرم‌ها و زمان‌بندی برگزاری این رویداد را یادآور شد.

در ادامه برخی معاونین فرهنگی استان‌ها به ارائه نقطه نظرات خود درباره این رویداد ملی پرداختند و ضمن قدردانی از معاونت فرهنگی سازمان بابت برگزاری اولین جلسه سراسری، ابهامات و سوالات خود را در این زمینه مطرح کردند.

کد خبر 5124259

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی شهادت حضرت زهرا س حضرت زهرا س عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س رادیو قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه قرآن سازمان تبلیغات اسلامی قرآن کریم معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شبکه قرآن و معارف سیما رادیو معارف فاطمیه انقلاب اسلامی ایران سازمان تبلیغات اسلامی طرح ها و اقدامات فرهنگی اجتماعی رویداد ملی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۳۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرایی شد

معاون فرهنگی و هنری سپاه خراسان‌ شمالی گفت: پیرامون بیانات رهبر انقلاب نسبت به نقل روایت‌های انقلاب اسلامی، رویدادمحوری در سال گذشته مورد توجه سپاه استان قرار گرفت و پنج رویداد بزرگ در سطح استانی و ملی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌شمالی، باقر حمیدی امروز _سه شنبه چهارم اردیبهشت- در همایش تجلیل از منتخبین و فعالین فرهنگی بسیج خراسان‌شمالی اظهار کرد: پیرامون فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به نقل روایت‌های انقلاب اسلامی، رویدادمحوری در سال گذشته مورد توجه سپاه استان قرار گرفت و پنج رویداد بزرگ در سطح استانی و ملی برگزار شد.

وی افزود: رزمایش انوار هدایت اولین رویدادی بود که برگزار شد؛ یازده هزار اثر در این رویداد به مرکز ارسال شد و خراسان‌شمالی رتبه اول این رزمایش را کسب کرد.

معاون فرهنگی هنری سپاه خراسان‌شمالی ادامه داد: رویداد فتح قله‌ها در استان با ارسال هفت هزار اثر برگزار شد که از ۱۱۷ اثر برگزیده تقدیر به عمل آمد.

حمیدی خاطرنشان کرد: رویداد امید ملت از دیگر برنامه‌های سپاه در زمینه روایتگری بود که ۱۸ هزار اثر از خراسان‌شمالی ارسال شد و استان رتبه دوم را در این رویداد کسب کرد.

وی گفت: رویداد شهید قدس با ۶۰ هزار اثر و کسب رتبه اول کشوری و همچنین رویداد ایران قوی با ثبت ۲۱۴ اثر و کسب رتبه اول کشوری از دیگر رویدادهای برگزار شده در ۱۴۰۲ بودند.

کد خبر 747239

دیگر خبرها

  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت در یزد برگزار می‌شود
  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • برگزاری رویداد فرهنگی سازمان همکاری اسلامی و دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی
  • امروزه به الگوی شادی متناسب با مبانی خود رسیده‌ایم/ با تصویب شورا، سازمان گردشگری شهرداری تهران تشکیل خواهد شد
  • رونمایی از شش محصول صنایع خلاق و فرهنگی در رویداد «مانوین»
  • اجرای ۳ پروژه پیشران در حوزه فناوری های نرم
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرا شد
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرایی شد
  • برگزاری رویداد مانوین با رویکرد بومی سازی فناوری نرم