Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، تینا نجفی؛در یکی از مهم ترین دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر، آبی های پایتخت در تبریز میهمان تراکتوری ها خواهند بود.

سودای بازگشت به صدر

شاگردان محمود فکری که هفته گذشته با تساوی در دربی پایتخت صدر جدول را از دست دادند، حالا برای بازپس گرفتن این جایگاه از صنعت نفت آبادان، چاره ای جز شکست تراکتور ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن ها در جدول با ۱۹ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارند.

وضعیت میزبان

تراکتورسازان که لیگ بیستم را با علیرضا منصوریان آغاز کردند و در پایان هفته پنجم، با اخراج این مربی، مسعود شجاعی را سکان دار نیمکت خود دیدند، حالا با ۱۶ امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارند.
شجاعی در ۶ مسابقه ای که به عنوان بازیکن-مربی هدایت پرشورها را بر عهده داشته، ۳ پیروزی، ۱ شکست و ۱ تساوی را در اولین کارنامه مربیگری خود ثبت نموده است.

به زبان آمار 

آبی ها از آخرین باری که در تبریز میهمان تراکتوری ها بوده اند، خاطره خوشی دارند. آن ها با پیروزی چهارگله در آن دیدار، راهی تهران شدند و برای شروع روزهای موفق خود گام مهمی برداشتند. 
در پنج رویارویی اخیر این دو تیم اما سهم هرکدام ۲ پیروزی بوده و ۱ دیدار هم به تساوی انجامیده است.

بهترین گلزنان دو تیم 

محمد عباس زاده تا بدین جا در لیگ بیستم، ۵ گل به ثمر رسانده است و بهترین گلزن تراکتوری ها لقب دارد. در آن سوی میدان نیز، ارسلان مطهری و وریا غفوری با ۳ گل زده، بهترین گلزنان آبی پوشان در این فصل از مسابقات می باشند.
البته در میان بازیکنان فعلی آبی ها، شیخ دیاباته با هت تریک در دیدار رفت لیگ نوزدهم، بهترین گلزن آن ها در مقابل تراکتورسازان است.

وضعیت مصدومان

 احمد موسوی، آرش رضاوند و سبحان خاقانی  به دلیل مصدومیت در این نبرد حساس غایب خواهند بود.

تغییرات احتمالی

با توجه به عملکرد ضعیف خط دفاعی استقلال در دیدار گذشته، حالا محمود فکری باید برای رفع این مشکل، چاره ای بیندیشد. از این رو ممکن است در این مسابقه شاهد تغییراتی در ساختار دفاعی آبی ها باشیم.

حالا باید دید در نبرد همیشه حساس این دو تیم که به درکلاسیکر ایرانی مشهور است، اندیشه های کدام مربی پیروز خواهد شد!

انتهای پیام/

هومن جعفری کد خبر: 1087654 برچسب‌ها استقلال تهران تراکتورسازی تبریز لیگ برتر ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استقلال تهران تراکتورسازی تبریز لیگ برتر ایران آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۳۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی بی اثر گل گهر و شمس‌آذر/خبری از گل نبود

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین دیدار هفته بیست و ششم فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور ساعت ۱۹ شامگاه امروز یکشنبه بین تیم‌های فوتبال گل گهر سیرجان و شمس آذر قزوین برگزار شد که با تساوی بدون گل دو تیم همراه بود.

دو تیم در ۴۵ دقیقه ابتدایی کاملاً محتاطانه بازی کردند و هیچ اتفاق خاصی روی دروازه‌های دو تیم رخ نداد. نیمه دوم نیز با همین وضعیت ادامه داشت تا اینکه شاگردان اوزونیدیس در دقیقه‌های پایانی دو بار صاحب موقعیت گل شدند اما باز هم خبری از لرز بر تور دروازه نبود تا بازی سرد و بی روح بدون گل به پایان برسد.

دو تیم در حالی به تساوی صفر - صفر رضایت دادند که تغییری در همسایگی آنها در جدول ایجاد نشد. گل گهر سیرجان ۳۶ و شمس آذر ۳۵ امتیازی شدند تا همچنان رتبه‌های ششم و هفتم جدول را در اختیار داشته باشند.

مارینوس اوزونیدیس که می‌توانست با کسب پیروزی در این دیدار امیدوار به کسب سهمیه آسیایی در فصل آینده باشد حالا باید منتظر بازی‌های فردا دوشنبه باشد تا نتیجه سایر بازی‌های هفته باعث تغییر جایگاه تیم‌ها شود.

برنامه بازی‌های فردا دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه به شرح زیر است:

* پیکان - آلومینیوم اراک؛ ساعت ۱۷
* سپاهان اصفهان - استقلال خوزستان؛ ساعت ۱۸:۱۰
* نساجی مازندران - پرسپولیس؛ ساعت ۱۸:۱۵
* ملوان بندرانزلی - هوادار؛ ساعت ۱۹:۳۰
* صنعت نفت آبادان - مس رفسنجان؛ ساعت ۱۹:۳۰
* فولاد خوزستان - تراکتور تبریز؛ ساعت ۱۹:۳۰
* استقلال تهران - ذوب آهن اصفهان؛ ساعت ۲۰:۳۰

کد خبر 6097656

دیگر خبرها

  • ساندرو راسل: بهترین و موفق‌ترین رئیس تاریخ بارسلونا هستم
  • عادل فردوسی‌پور به صدا و سیما بازگشت / مراسم یادبود مسعود اسکویی در مسجد بلال
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • مارینوس و گل‌گهر بردن را فراموش کردند!
  • گل گهر 0-0 شمس آذر قزوین؛ بازگشت لیگ برتر به تنظیمات کارخانه!
  • تساوی بی اثر گل گهر و شمس‌آذر/خبری از گل نبود
  • گل‌گهر و شمس آذر با تساوی به رختکن رفتند
  • چهره جدی شجاعی برای تقابل با ملوان
  • اتفاق امیدوارکننده برای سپاهان در مصاف با پرسپولیس
  • روزی که شوروی پشت مزدوران را در ایران خالی کرد / پاسخ بختیار به ادعای رضا پهلوی / تصاویر رنگی آلمان‌ها از نبرد استالین گراد / گرامافونی که ایرانی‌ها ۱۲۰۰ سال پیش ساختند / آبادان در بیش از یک قرن پیش