Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@03:45:54 GMT

آسیب دیدگی گنابری جدی نیست

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۳۵۸۶

آسیب دیدگی گنابری جدی نیست

طبق اعلام سرمربی بایرن مونیخ آسیب دیدگی گنابری در دیدار برابر فرایبورگ جدی نیست و این بازیکن کلیدی بایرن به زودی به ترکیب تیم باز می‌گردد.

به گزارش ایسنا و به نقل از بیلد، سرژ گنابری در دقیقه ۲۸ دیدار برابر فرایبورگ مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد.

هانس فلیک مجبور شد که بعد از آسیب دیدگی این بازیکن، لروی سانه را به میدان بفرستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلیک در گفت و گویی که با روزنامه بیلد داشت درباره آسیب دیدگی گنابری گفت: او از ناحیه عضله احساس درد کرد. به نظر می‌رسد که این آسیب دیدگی خطرناک نباشد. پیش بینی من این است که به زودی بر می‌گردد.

بایرن مونیخ در دیدار برابر فرایبورگ با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

این پیروزی باعث شد تا بایرن با ۳۶ امتیاز در صدر جدول رده بندی باقی ماند. در رده دوم لایپزیگ قرار دارد که ۳۲ امتیازی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سرژ گنابری تیم فوتبال بایرن مونیخ آسیب دیدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۳۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد

به گزارش "ورزش‌سه"، بهروز عظیمی که یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا بوده، در گفتگویی کوتاه درباره پیروزی برابر کویت و صعود مقتدرانه از دور گروهی گفت: خدا را شکر که بازی را مقتدرانه بردیم و به دور بعدی صعود کردیم. تیم ما کاملا همدل است و در آرامش کامل به سر می‌بریم.

او با اشاره به بازی کویت گفت: همانطور که دیدید باتمرکز بازی کردیم و موفق شدیم بازی با کویت را ببریم. آن چیزی که کادر از ما خواست را انجام دادیم.

عظیمی سپس دربازی بازی مرحله یک چهارم برابر قرقیزستان هم صحبت کرد و گفت: بازی بعدی با قرقیزستان داریم. قطعا برای پیروزی و قهرمانی با قرقیزستان بازی می‌کنیم.

گفتنی است که تیم ملی فوتسال ایران از ساعت 12:30 دقیقه امروز (چهارشنبه) در بانکوک به مصاف قرقیزستانی می‌رود که موفق شده مقابل ژاپن نتیجه خوبی بگیرد و یکی از دلایل حذف زودهنگام این غول فوتسال قاره کهن به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • آیا آیفون 15 ضد آب است؟ تست ضد آب بودن آن
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا ؛ پیروزی افعی‌ها برابر رقیب سنتی