Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی نماینده و راهبر بنیاد علوی در شمال غرب کشور گفت: بیش از ۸۰ درصد از اعتبارات بنیاد علوی در بخشهای اشتغال، معیشت، فرهنگی و عمران شمالغرب جذب شده است.

محسن نیک‌نفس در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اعتبارات بنیاد علوی در بخش های مختلف در سال جاری اظهار کرد: امسال نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان به بخش های اشتغال، معیشت، فرهنگی و عمران شمالغرب کشور اختصاص داده شده است که تاکنون بیش از ۸۰ درصد از اعتبارات یاد شده جذب و به کار گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده و راهبر بنیاد علوی در شمال غرب کشور در ادامه با اشاره به اینکه بنیاد علوی در جهت رفع محرومیت و عمران و آبادانی به مدت ۳ سال است که در چالدران حضور یافته است، افزود: در طی این مدت بصورت مشارکتی با دستگاههای اجرایی خدمت گسترده و گوناگونی به ارمغان آورده است.

نیک‌نفس با بیان اینکه چالدران به دلیل پاره ای از مشکلات در برخی از شاخص ها در سطح استان در ردیف پایین قرار گرفته است، افزود: تلاش می‌شود از محل مشارکت بنیاد علوی و اعتبارات دولتی این شاخص ها ارتقا یابد.

وی در ادامه گفت: در جهت عمران و آبادانی شهرستان، بین بنیاد علوی تا سال ۱۴۰۴ در این شهرستان حضور خواهد یافت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها بنیاد علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۳۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به خبرگزاری صداوسیما گفت: تسهیلات به مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان با نرخ پنج درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله به متقاضیان نوسازی و مقاوم سازی واحد‌های مسکونی در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر پرداخت می‌شود.
عسگری افزود: تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ متقاضی برای دریافت تسهیلات مقاوم سازی به بانک‌های عامل معرفی شدند و متقاضیان و مالکان در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت می‌توانند با مراجعه به ادارات شهرستان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.
از ۱۰۰ و شش هزار واحد مسکن روستایی استان تاکنون حدود ۶۰ درصد واحد‌ها بهسازی شده است.

دیگر خبرها

  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • سرمایه گذاری ۱۰۰هزار میلیارد تومانی برای ۳۵پروژه تجاری ومسکونی در کشور
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • موانع تامین مسکن ایثارگران در شهر جدید سهند بررسی شد
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی