Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-فیلم سینمایی «روزی روزگاری در آبادان» به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ و تهیه کنندگی عبدالله اسکندری و علی اوجی آماده نمایش شد.

«روزی روزگاری در آبادان» ساخته حمیدرضا آذرنگ در بین ۷۶ فیلم متقاضی حضور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر است و طبق اعلام دبیرخانه جشنواره ۲۰ دی ماه نسخه کامل این فیلم تحویل داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمه معتمد آریا، محسن تنابنده، الهام شفیعی، هیراد آذرنگ، سهیل جمالی، امیرحسین ابراهیمی در این فیلم بازی کرده‌اند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: در آبادان، سال ۱۳۸۱ خانواده پنج نفری مصیب چرخیده در آخرین روز سال مشغول خرید شب عید هستند اما به دلیل حال بد مصیب که ناشی از گرفتاری اش به مواد مخدر است کشمکشی میان آن ها در می‌گیرد و در اوج تلاش خیری مادر خانواده برای به آرامش رساندن خانواده به ناگاه اتفاقی غیرمنتظره همه آن ها را غافلگیر می‌کند  و ...

عوامل فیلم «روزی روزگاری در آبادان» عبارتند از: کارگردان: حمیدرضا آذرنگ، تهیه کنندگان : عبدالله اسکندری ، علی اوجی ، فیلمنامه نویس: حمیدرضا آذرنگ، مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، چهره پرداز: عبدالله اسکندری، طراح صحنه و لباس: سهیل دانش اشراقی ، تدوین: سپیده عبدالوهاب، صدابردار: بابک بنی اردلان، صداگذار: بهمن بنی اردلان، موسیقی: حسام ناصری ، جلوه های ویژه میدانی: علیرضا موسوی، جلوه های ویژه بصری: فرید ناظر فصیحی، منشی صحنه : ساناز هرندی، برنامه ریز : حمید شوریده ، عکاس: سارا ایوانی و روابط عمومی: سپیده حیدرآبادی.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: حمیدرضا آذرنگ روزی روزگاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۳۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند

وحید اسکندری در گفت و گو با خبرنگار مهر از اعزام ۸۵ زائر گیلانی به سرزمین وحی خبر داد و اظهار کرد: صبح امروز زائران گیلانی از تهران به سمت جده پرواز کردند.

وی با بیان اینکه طول این سفر معنوی برای این زائران ۱۰ روزه است، افزود: زائران پنج روز در مدینه منوره و پنج روز در مکه مکرمه استقرار می‌یابند و پس از آن به مقصد فرودگاه بین‌المللی امام (ره) در تهران حرکت می‌کنند.

اسکندری ادامه داد: زائران گیلانی حج تمتع نیز در قالب چهار کاروان شامل ۲ کاروان با ظرفیت هر کدام ۹۵ نفر و ۲ کاروان نیز ۱۲۰ و ۱۳۵ نفر سوم خرداد ماه امسال با ۲ پرواز از فرودگاه سردار جنگل رشت عازم خواهند شد.

مدیر حج و زیارت گیلان تصریح کرد: یک کاروان از زائران حج تمتع به تعداد ۱۸۵ نفر نیز هفتم خردادماه از فرودگاه بین‌المللی امام (ره) عازم سرزمین وحی خواهند شد.

وی گفت: ۶۳۰ نفر زائر حج تمتع امسال از گیلان را ۳۵۹ زن و ۲۷۱ مرد تشکیل می‌دهند که از شهرستان‌های رشت، تالش، آستارا، لاهیجان، رودسر، لنگرود، بندرانزلی، آستانه‌اشرفیه، صومعه‌سرا، فومن، رودبار، خمام، املش و سیاهکل هستند.

کد خبر 6089949

دیگر خبرها

  • روز مادر سال ۱۴۰۳ چه روزی است؟
  • تشکر خانواده شهید الداغی از وحید شمسایی
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • شمسایی قهرمانی آسیا را به خانواده شهید غیرت تقدیم کرد
  • شمسایی، قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا را به خانواده «حمیدرضا الداغی»، شهید غیرت تقدیم کرد + فیلم
  • تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا
  • واکنش یک چهره‌ی سیاسی به تاریخ‌سازی دختر دونده ایرانی
  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • پاکبان پاک‌سرشتِ زنجانی
  • تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک