Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالسلام مام‌عزیزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۰ میلیارد ریال از این اعتبار جهت تجهیز و تکمیل مدارس شهری و روستایی و ۱۱۰ میلیارد ریال نیز جهت تکمیل و تسویه مطالبات پیمانکار مدرسه ۱۲ کلاسه شهرک یاسا و برخی مدارس دیگر در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: از سوی خیّران نیز ۳۰ میلیارد ریال جهت تکمیل، تجهیز و ساخت مدارس تقبل شده است که در صورت اختصاص این مبلغ از سوی خیّران، ۱۲۰ میلیارد ریال نیز بلافاصله تخصیص خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اشنویه اظهار داشت: جهت تسریع در عملیات ساخت هنرستان کشاورزی نالوس که چندین سال است کلنگ‌زنی شده و در مرحله واگذاری زمین با مشکلاتی مواجه شده ‌است، نیز قول‌های مساعد گرفته شد تا عملیات اجرایی آن آغاز شود.

مام عزیزی افزود: در دهه فجر امسال نیز یک باب مدرسه چهار کلاسه مشارکتی خیران در روستای حسن‌آباد کلنگ‌زنی می‌شود که یک بانوی خیّر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جهت ساخت آن تعهد داده‌ است.

وی با بیان اینکه از سال ۱۳۹۲ تاکنون ۹۱ کلاس درس به مجموعه فضای آموزشی این شهرستان افزوده شده، اضافه کرد: علاوه بر این هم اینک ۸۲ کلاس درس نیز در حال احداث است.

به گزارش ایرنا، ۶۵۱ کلاس درس در این شهرستان وجود دارد که از این تعداد ۳۹۶ کلاس ابتدایی، ۱۴۸ کلاس درس متوسطه اول و ۱۰۷ کلاس درس متوسطه دوم است.

تمامی مدارس در این شهرستان به صورت دولتی اداره می‌شود و اشنویه فاقد مدرسه غیردولتی است.

اشنویه در جنوب آذربایجان‌غربی و هم مرز با کشورهای عراق و ترکیه واقع شده است.

برچسب‌ها مدارس آذربایجان غربی اشنویه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس آذربایجان غربی اشنویه مدارس آذربایجان غربی اشنویه اخبار کنکور میلیارد ریال کلاس درس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۴۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف و بازپس گیری ۳هکتار از اراضی ملی اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، بختیار سعدون گفت: در هفته جاری سه هکتار از اراضی ملی با همکاری ماموران محترم انتظامی در روستا‌های "ذمه" و "سیاوان" و "بطریان"، خلع ید و رفع تصرف شد. وی افزود:برای حفاظت دقیق از عرصه‌های منابع طبیعی و اراضی ملی، حضور مردم در صحنه مهمترین رکن بوده و به همین علت سامانه ۱۵۰۴ به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی و رسیدگی به تخلفات صورت گرفته در سطح منابع طبیعی این شهرستان است. لازم به ذکر است اشنویه دارای حدود ۱۰۰ هزار هکتار اراضی جنگلی و مراتع است

دیگر خبرها

  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • رفع تصرف و بازپس گیری ۳هکتار از اراضی ملی اشنویه
  • نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • خبر مهم برای معلمان غیردولتی؛‌ کاهش محسوس ساعات کاری در هفته با بیمه کامل
  • نسخه‌پیچی و ممنوعیت‌های عجیب به سبک دهه ۶۰ در مدارس دخترانه | دانش‌آموزان را لجباز نکنید!
  • ۷۰ مدرسه هشترود نیازمند نوسازی هستند
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت شروع می شود
  • از کلاس‌هایی که معلم نداشت تا رتبه بندی‌هایی که شاکی داشت
  • ۶۰ درصد ساکنان جوادیه تهران افغانستانی اند
  • نیاز ۷۰ مدرسه شهرستان هشترود به نوسازی