Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع ایرانی ترابزون اسپور 6 پیشنهاد پیش روی خود دارد و از طرف دیگر باشگاه ترکیه ای به دنبال تمدید قراردادش است

 سایت «فوتومچ» ترکیه خبر داد مجید حسینی، مدافع ایرانی ترابزون اسپور تمام ورق ها را برگرداند و در حالی که یک قدمی خروج از تیم قرار داشت با عملکرد درخشانش باعث شد تا مدیران ترابزون تغییر نظر بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، با مصدومیت ویکتور هوگو در خط دفاع حسینی دوباره به ترکیب ترابزون اسپور برگشت. در 3 بازی اخیر نمایشی فوق العاده داشت به همین خاطر عبدالله آوچی سرمربی ترابزون تصمیمش را عوض کرد و از مسئولان باشگاه درخواست کرد تا قراردادش را برای دو سال آینده تمدید کنند.

حسینی اکنون 6 پیشنهاد دارد. 4 پیشنهاد از تیم های لیگ برتر ترکیه است و 2 پیشنهاد از خارجش به دستش رسیده است.

مدافع ایرانی هنوز برای تمدید قرارداد دوساله با ترابزون به توافق نرسیده و پاسخی به مسئولان باشگاه ترابزون نداده است.

اخبار داغ 

مشکلی پیش نیاید، مهدی ترابی تا آخر هفته پرسپولیسی می شود استقلال - تراکتور؛ سنگی که به سر فرهاد خورد | از رقص لوپز تا تلافی آندو و خاطره استراماچونی تجاوز به زن تهرانی در جاده لواسان / ملیحه فقط التماس می کرد ! + عکس لیونل مسی در بازی مقابل اتلتیک بیلبائو حضور خواهد داشت سوفیا بکاتورو برنده مدال طلای المپیک اعتراف کرد: من قربانی یک تجاوز هستم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۴۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیرمنتظره از ستاره والیبال ایران: تمدید کرد!

به گزارش "ورزش سه"، بردیا سعادت قطر پاسور والیبال ایران که این روزها دوران نقاهت خود را سپری می کند یک تصمیم عجیب برای ادامه دوران بازیکنی خود گرفت.

این قطر پاسور بیست و سه ساله والیبال ایران که توانست با تیم آلانیا اسپور در فصل قبل لیگ ترکیه عنوان امتیازآورترین بازیکن لیگ والیبال ترکیه در دور مقدماتی را کسب کند و گفته می شد که شاید راهی یک تیم قدرتمندتر شود در نهایت تصمیم گرفت در این تیم باقی بماند.

بدین ترتیب بردیا سعادت فصل آینده نیز در آلانیا اسپور توپ خواهد زد. احتمالا این تیم برای فصل آینده برنامه‌ریزی خوبی کرده است که بردیا سعادت مجاب به ماندن در این تیم شده است.

این تیم در فصل گذشته علی رغم اینکه در دور مقدماتی عملکرد خوبی داشت اما در نهایت عنوان هشتمی لیگ برتر والیبال ترکیه را به دست آورد.

دیگر خبرها

  • بردیا سعادت، ستاره والیبال ایران، آلانیا اسپور را ترک نمی کند
  • وستون مک کنی و رد پیشنهاد تمدید قرارداد با یوونتوس
  • ستاره تیم ملی به ترکیب پرسپولیس برنمی‌گردد
  • شوک به قرمزها؛ پایان کار ستاره تیم ملی در پرسپولیس؟
  • شوک به سرخ‌ها؛ پایان حضور ستاره پرسپولیس؟
  • غیرمنتظره از ستاره والیبال ایران: تمدید کرد!
  • فرجی حرف دل مدیران پرسپولیس را زد!
  • دلیل عدم تمدید قرارداد ستاره WWE قلدری بود!
  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است