Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@11:44:22 GMT

زنجانی‌ها با هزینه مراسم ترحیم زندانی آزاد کنند

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۴۲۵۷

زنجانی‌ها با هزینه مراسم ترحیم زندانی آزاد کنند

ایسنا/زنجان مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان زنجان گفت: این ستاد هزینه مراسم ترحیم را برای آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد جمع‌آوری می‌کند.

علاءالدین کریمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با اجرای طرح‌های مختلف از ابتدای سال تاکنون ۱۶۹ نفر از زندانیان جرائم مالی غیرعمد در استان زنجان آزاد شدند که ۶ نفر از آن‌ها خانم بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مجموع بدهی این افراد را ۲۶۵ میلیارد و ۴۳۷ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، شکات از ۱۰۳ میلیارد و ۹۸۴ میلیون ریال بدهی خود گذشت کردند و رقم کمک‌های بلاعوض ستاد دیه نیز ۲۰ میلیارد و ۵۱۳ میلیون ریال است.

این مسئول ادامه داد: ۱۳ میلیارد و ۹۳۲ میلیون ریال از طرف بنیاد مستضعفان برای آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد کمک شده و باقی مبلغ بدهی نیز از محل منابع ستاد دیه کشور، بانک‌های عامل، قبولی اعسار و آورده متهم تامین شده است. دو نفر از زندانیان آزاد شده از سادات بودند که یک خانم برای ادای نذر خود با پرداخت ۷۳ میلیون تومان، زمینه آزادی آن‌ها را فراهم کرد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان زنجان تصریح کرد: در ایام کرونا که امکان برگزاری مراسم ترحیم وجود ندارد، دو خانواده که عزیزان خود را از دست دادند مبلغ مورد نظر برای احسان و برگزاری مجلس ترحیم را برای آزادی زندانیان هزینه کردند که از این طریق نیز ۸ زندانی با اهدای مبلغ ۵۳ میلیون تومان از طرف این خانواده‌ها آزاد شدند.

کریمی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۶۶ نفر به خاطر جرائم مالی غیرعمد زندانی بوده و در انتظار کمک خیران هستند، یادآور شد: با توجه به امکان‌پذیر نبودن برگزاری مراسم ترحیم در شرایط کرونایی، ستاد دیه این آمادگی را دارد احسان مردم را برای آزادسازی زندانیان جمع‌آوری کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: علت عمده محکومیت زندانیان مالی جرائم غیرعمد چک بلامحل غیرکلاه‌برداری، نفقه، مهریه و حوادث کارگاهی است و از مردم تقاضا کرد ضمن افزایش آگاهی خود در خصوص مسائل حقوقی، رعایت این موارد در معاملات و زندگی را جدی بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ستاد ديه زنجان جرائم مالی غیرعمد میلیون ریال مراسم ترحیم ستاد دیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۴۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ همزمان با روز رادیو و برگزاری جشنی در صداو سیمای مرکز زنجان،  با همکاری اهالی رسانه و همراهان همیشگی رادیو استانی زنجان دو نفر از زندانیان جرائم مالی غیر عمد آزاد شدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن