Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورمیج با اشاره به اهمیت ویژه برنامه گرامیداشت مقام حضرت زهرا (س) گفت: اجرای مسابقه فرهنگی خطبه فدکیه و وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی در دهه فاطمیه با همت کانون مسجد جامع رزکان نو برگزار شد.

« مریم شورویج» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص ویژه برنامه مناسبتی شهادت حضرت زهرا سلام الله با محوریت کانون فرهنگی هنری مسجد گفت: برپایی مسابقه فرهنگی از خطبه فدکیه و وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی با محوریت کانون فرهنگی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد جامع رزکان نو افزود: از دهه دوم فاطمیه مجلس روضه عزاداری شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در قالب رعایت فاصله گذاری اجتماعی به عنوان یکی از برنامه های شاخص کانون مسجد قرار گرفت.

وی با اشاره به اهمیت تئاتر بچه های مسجد بیان کرد: نمایش مذهبی بچه های مسجد با هدف تبیین ارزش های دینی و ایمانی از دیگر برنامه های کانون فرهنگی مسجد جامع رزکان نو در ایام فاطمیه بود.

وی از فضای مجازی به عنوان یکی از بسترهای موثر در جهت معرفی فعالیت های فرهنگی کانون مسجد نام برد و اظهار کرد: طی ایام فاطمیه در فضای مجازی که طی چهار مرحله تئاتر بچه های مسجد را در گروه ها و کانال ها و پیج اینستاگرام کانون قراد دادیم.

مدیر برتر رویداد ملی فهما استان البرز اظهار کرد: دهه اول فاطمیه ۲ مسابقه برگزار شد که پنج روز اول خطبه فدکیه که اسم آن خروش معصومانه کوثر نام داشت.

وی اظهار کرد: خطبه فدکیه به صورت عکس نوشته تو گروه ها قرار دادیم و سوال طرح کردیم و برای  برنده ها به قید قرعه  هدیه نقدی واریز شد. 

به گفته شورمیج، پنج روز دوم که سالگرد سردار سلیمانی بود، وصیتنامه سردار به صورت عکس نوشته تو گروه ها گذاشتیم و از آنان سوال طرح کردیم اسم مسابقه نیز سردار جهانی بود و برای  برنده ها به قید قرعه هدیه نقدی واریز شد.

وی ادامه داد: برای دهه دوم هم دو تا مسابقه برگزار شد که از ۲۰ تا منبر مجازی که سخنرانش حجت الاسلام عالمی امام جماعت مسجد جامع رزکان نو بود و از اول ایام فاطمیه هر روز تو گروه ها سوالاتی از این مجالس سخنرانی برگزار شد.

 مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد جامع رزکان نو خاطرنشان کرد: تبیین آموزه های دینی و سبک زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها راهبرد اصلی برنامه های کانون فرهنگی هنری مسجد جامع رزکان نو بود. 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: بچه های مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز تئاتر بچه های مسجد کانون فرهنگی هنری مسجد مسجد جامع رزکان نو بچه های مسجد خطبه فدکیه حضرت زهرا برگزار شد گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۴۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید مصطفی موتورچی دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در احکامی جداگانه خانم‌ها اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیات داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است: با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیئت داوران «پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم.

امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم. لازم به ذکر است پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • مسجد جامع ارومیه قابلیت جهانی شدن را دارد
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/ تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی