Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالحسین سجادی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: مبلغ کل بدهی این زندانیان ۴۵۵ میلیارد ریال بود که ۴۰۴ میلیارد ریال آن گذشت شاکیان است که رقم بسیار بالایی در کشور محسوب می‌شود.
وی تصریح کرد: همچنین برای آزادی این زندانیان ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل ستاد دیه کشور کمک شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان بیان کرد: این زندانیان دارای جرایم غیرعمد شامل تصادف منجر به پرداخت دیه، قتل شبه عمد، محکومان مالی و بدهکاران مهریه هستند که با استفاده از اعتبارات و کمک‌های بلاعوض ستاد دیه آزاد شدند.

وی اظهارداشت: هم‌اینک ۵۵ نفر از زندانیان زاهدان به دلیل بدهی مهریه در زندان بسر می‌برند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان بیان کرد: شماره حساب‌ ۳۲۳۲۳۳۳۳۱۳ نزد بانک ملت، شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۳۶۳۵ بانک ملت و شماره حساب ۲۵۱۷۳۴۶۲۹۵ بانک تجارت به نام ستاد دیه این استان آماده دریافت کمک‌های مردمی افراد خیر و نیک اندیش است.

وی گفت: شهروندان می‌توانند از طریق سایت نمایندگی به نشانی www.sabipro.ir و شماره تماس‌های ۰۵۴۳۳۴۵۲۲۹۳ یا مراجعه به دفتر نمایندگی واقع در زاهدان، بلوار بهداشت، روبروی معاینه فنی خودرو جنب منازل مسکونی اداره زندان با فعالیت‌های این نمایندگی و نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

سجادی از مردم نیکوکار سیستان و بلوچستان خواست تا با همدلی و بخشش در راه خداوند، همیشه و در همه جا گره گشای مشکلات همشهریان و مستمندان باشند.

برچسب‌ها مهریه سازمان زندان‌ها اداره کل زندان های استان سیستان و بلوچستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریه سازمان زندان ها مهریه سازمان زندان ها اخبار کنکور سیستان و بلوچستان ستاد دیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۴۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران ۲۸ زندانی پاکستانی را آزاد می کند

آفتاب‌‌نیوز :

کاظم غریب آبادی معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر گفت: در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان، ۲۸ تبعه پاکستان که به جرم ورود غیرقانونی و صید غیرمجاز در زندان به سر می‌بردند، با استفاده از رافت اسلامی و با تعلیق بخشی از مجازات حبس آنان، آزاد و به کشور خود بازگردانده می‌شوند.

وی افزود: در چارچوب توافقات به عمل آمده با پاکستان، برخی اتباع ایرانی زندانی در این کشور نیز آزاد خواهند شد و این فرآیند میان ۲ کشور تا تعیین تکلیف تمامی افراد بازداشتی در ایران و پاکستان، ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • آزادی زندانی جرائم غیر عمد در چهارمحال و بختیاری
  • آزادسازی زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان
  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی
  • ظرفیت علمی و پژوهشی استادان سیستان و بلوچستان باید بالفعل شود
  • سال‌گذشته زمینه اشتغال ۴۵ هزار نفر زندانی کشور در داخل و خارج زندان فراهم شد
  • ایران ۲۸ زندانی پاکستانی را آزاد می کند
  • آزادی ۱۵۵ زندانی از زندان های هرمزگان
  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • استخدام زنان زندانی ایرانی در یک کارخانه بستنی