Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر بابک کریمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال نیز با وجود اینکه بودجه دانشگاه علوم پایه ۹ درصد افزایش پیدا کرده بود، ولی به دلیل اهمیت تحقیقات، با صرفه جویی در یک سری از هزینه ها، کمک هزینه های پژوهشی (گرنت پژوهشی) را در سال جاری ۳۰ درصد افزایش دادیم.

گرنت پژوهشی، بودجه‌ای است که برای انجام طرح‌های پژوهشی در اختیار افراد یا گروه‌های تحقیقاتی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر کریمی اظهار داشت: برخی از اعضای هیات علمی دانشگاه، موفق به اخذ بورسیه های تحقیقاتی متعدد و ارزشمندی شده اند که از جمله آن ها می توان به بورسیه های اخذ شده از بنیاد الکساندر فون هامبولت و بورسیه جورج فوستر آلمان اشاره کرد.
وی گفت: دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان بر اساس تعداد مقالاتی که استادان و دانشجویان این دانشگاه در مجله  "نیچر" (Nature) به عنوان معتبرترین نشریه علمی دنیا، به چاپ رسانده اند، رتبه ۹ را در بین دانشگاه‌های کشور به خود اختصاص داده است.
رییس دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان افزود: این دانشگاه با دانشگاه های "کایزرسلاترن"، "بن" و "زیگن" آلمان، دانشگاههای "آرکانزاس"، "اوهایو" و "یوتا" آمریکا، دانشگاه های "اوترخت" و "دلفت" هلند و دانشگاه " توکیو" ژاپن" همکاری های علمی و پژوهشی دارد.
دکتر کریمی اظهار داشت: سال گذشته اساتید دانشگاه علوم پایه زنجان حدود ۱۰۰ نفر سفر را با حمایت دانشگاه به خارج از کشور جهت فرصت های مطالعاتی کوتاه مدت اعزام شدند.
وی افزود: علاوه بر این، اعزام ۳۷ نفر از دانشجویان برای فرصت های مطالعاتی و اعزام ۷۹ نفر از دانشجویان برای حضور در همایش ها و کنفرانس های بین المللی از دیگر اقدامات دانشگاه علوم پایه زنجان در راستای بین المللی سازی بود.
به گفته رییس دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان، این دانشگاه ۱۱۳ عضو هیات علمی  دارد و هم اکنون ۹۵۰ دانشجو در آن مشغول به تحصیل هستند.

برچسب‌ها بابک کریمی دانشگاه زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بابک کریمی دانشگاه زنجان بابک کریمی دانشگاه زنجان اخبار کنکور دانشگاه علوم پایه علوم پایه زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۴۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟

آفتاب‌‌نیوز :

یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز درباره علت مرگ «فرزانه اکبری» پزشک متخصص پوست و مو و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی توضیحاتی ارائه داد.

یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: «علت فوت «فرزانه اکبری» پزشک متخصص پوست و مو و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی در دست بررسی است و شایعات در فضای مجازی صحت ندارد.»

او ادامه داد: «فرزانه اکبری، پزشک متخصص پوست و مو و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی، چهارم اردیبهشت ماه، در جهرم به خاک سپرده شده است و پزشکی قانونی علت مرگ او را محرمانه، به اطلاع خانواده‌اش خواهد رساند.»

«فرزانه اکبری»، همسر دکتر «فرید شهریور» فوق تخصص چشم بود که هفته پیش درگذشت.

در چند روز اخیر، خبر‌هایی مبنی بر مصرف مشروبات الکی تقلبی و مسمومیت ۲۹ پزشک در جهرم، در یک میهمانی منتشر شده است که تاکنون هیچ منبع موثقی این خبر را تایید نکرده است. 

در این خبر آمده است که چند پزشک، کلیه خود را از دست داده‌اند و چند پزشک هم در کما هستند.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جهرم بستری بودن پزشکانی تحت این عنوان را نیز تایید نکردند.

امروز هم برخی رسانه‌ها در فضای مجازی از دستگیری عوامل فروش مشروبات الکی تقلبی در جهرم خبر داده‌اند که پلیس هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

دیگر خبرها

  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • گردهمایی بزرگ تاریخ علم
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • ۵۶ درصد صادرات زنجان به کشور ترکیه اختصاص دارد
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • مخبردزفولی: استقرار اقتصاد دانش پایه شرط مهم تحقق مرجعیت علمی است
  • ماراتن علمی در کردستان
  • قهر پسران دهه هشتادی با دانشگاه