Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-03@22:42:18 GMT

تصویب کلیات لایحه شورا‌های حل اختلاف

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۴۴۱۵

نمایندگان مجلس در نشست امروز با کلیات لایحه دو فوریتی شورا‌های حل اختلاف موافقت کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

نمایندگان در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲۹ دی ماه) مجلس شورای اسلامی، با کلیات لایحه دو فوریتی شورا‌های حل اختلاف با ۲۰۹ رأی موافق، ۱۰ رأی مخالف و ۳ رأی ممتنع از مجموع ۲۲۹ نماینده حاضر در صحن علنی موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهلت فعالیت شورا‌های حل اختلاف در ۲۳ بهمن سال جاری پایان می‌پذیرد و به همین دلیل مجلس، قوه قضائیه و وزارت دادگستری در همکاری مشترک تلاش دارند تا قانون دائمی برای شورا‌های حل اختلاف داشته باشند.

در شورا‌های حل اختلاف، ۳۲ هزار نفر در سراسر کشور فعالیت می‌کنند و با نظر رئیس قوه قضائیه نقش قضاوتی شورا‌های حل اختلاف از این پس حذف شده و این شورا‌ها نظر مشورتی و صلح و سازش خواهند داد.

برچسب ها: شورای حل اختلاف ، تصویب ، کلیات لایحه ، صحن علنی ، قوه قضاییه ، وزارت دادگستری ، مجلس شورای اسلامی ، مصوبه مجلس

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: شورای حل اختلاف تصویب کلیات لایحه صحن علنی قوه قضاییه وزارت دادگستری مجلس شورای اسلامی مصوبه مجلس شورا های حل اختلاف کلیات لایحه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۴۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست

مهدی چمران در همایش گرامیداشت شورا‌های شهر و روستا در بجنورد بابیان اینکه عقب‌ماندگی شورا‌های شهر به واسطه تأخیر در آغاز فعالیت این نهاد هنوز جبران نشده است، گفت : تصویب قانون درآمد‌های پایدار در مجلس یازدهم کمک شایانی به مجموعه مدیریت شهری کرد.

رئیس شورای اسلامی تهران با اشاره به اینکه شورا‌ها و مجلس شورای اسلامی در امتداد یکدیگر هستند، گفت: این دو شورا اگر در کنار هم باشند، راحت‌تر و بهتر می‌توان برای حل مسائل و مشکلات گام برداشت.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • تصویب یک طرح برای جرم‌انگاری انتقاد از اسرائیل در آمریکا
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • پایانی بر حواشی بودجه شهرداری کرمانشاه در شورای شهر
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست
  • تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری
  • اولویت مجلس آتی تعیین تکلیف لایحه عفاف و حجاب باشد
  • امیدواریم مجلس یازدهم یکی دو لایحه مهم را قبل از رفتن تصویب کند/ هیچ تنشی میان دولت و مجلس نیست
  • بودجه ۶۰۰۰ میلیارد تومانی شهرداری کرمانشاه بلاخره تصویب شد
  • امیدوارم در مجلس آینده همکاری‌ها با دولت بهتر شود
  • اختلاف سلیقه‌ها مانع از تصمیم‌گیری در شورای شهر بندرعباس نیست