Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@20:49:36 GMT

مهدی ترابی در آستانه بازگشت به پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۴۴۴۱

مهدی ترابی در آستانه بازگشت به پرسپولیس

خبرگزاری آریا- مهدی ترابی در آستانه بازگشت به پرسپولیس قرار دارد و توافقات ضمنی نیز با او انجام شده است.
به گزارش آریا، این درست که پرسپولیس برای برگرداندن مهدی ترابی پول ندارد ولی نداشتن پول به مفهوم نخواستن ترابی نیست. پرسپولیس امیدوار است ترابی در قطر مشتری و خواهان نداشته باشد و به تهران برگردد. حالا از نزدیکان باشگاه خبر می رسد اگر مشکل خاصی پیش نیاید مهدی ترابی تا آخر هفته سرخ پوش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پرسپولیس اولین گام را برای جذب مهدی ترابی برداشت. مدیرعامل سرخ پوشان حدود یک ماه قبل با ارسال نامه ای به باشگاه العربی از این باشگاه قطری خواست تا وضعیت ترابی را تشریح کرده و شرایط خود را برای آزادسازی این بازیکن اعلام کند.
در ادامه باشگاه العربی نیز پاسخ نامه باشگاه پرسپولیس را داد و مبلغ رضایت نامه مهدی ترابی را 150 هزار دلار اعلام کرد. این در حالی است که نه تنها باشگاه پرسپولیس توان پرداخت چنینی مبلغی را ندارد، بلکه نهایت رقمی که با العربی می خواهد توافق کند مبلغی بین 80 تا 90 هزار دلار است. به همین دلیل جواب نامه العربی را نداد. به هرحال این یک واقعیت است که اگرچه باشگاه پرسپولیس توان پرداخت پول رضایت نامه ترابی را ندارد اما به این معنی نیست که برای به خدمت گرفتن این بازیکن تلاش نکند. در ادامه همین تلاش ها تماسی بین گل محمدی و ترابی برقرار شد و ترابی نیز در این تماس تلفنی قلبا تمایل خود را برای بازگشت اعلام کرد.
اما واقعیت ماجرا این است که باشگاه پرسپولیس توان پرداخت مبلغ 150 هزار دلار درخواستی باشگاه العربی را ندارد و به همین دلیل در انتظار اقدام بعدی ترابی است. به هرحال ترابی در شرایط نامناسبی از جمع سرخ ها جدا شد و باشگاه پرسپولیس و همین طور هواداران این تیم توقع دارند خود ترابی نیز برای بازگشت تلاش کند. گویا ترابی نیز تلاش خود را به کار گرفته تا از باشگاه العربی تخفیف بگیرد اما مدیر برنامه های این بازیکن با او دچار اختلاف نظر شده است. چرا که مدیر برنامه های ترابی که اتفاقا مدیر برنامه های اسکوچیچ نیز هست خواهان این است که ترابی در قطر بماند یا به باشگاه های دیگر ایرانی که از نظر مالی ترابی را تامین می کنند بپیوندد.
اگر موانعی که از آن نام بردیم برداشته شود، مهدی ترابی تا پایان هفته سرخ پوش خواهد شد. حتی برخی خبرهای طرفداری حاکی از آن است که ترابی و باشگاه پرسپولیس امیدوارند هرچه سریع تر قراردادی را با هم امضا کنند و ترابی نیز که به شکل ناگهانی از پرسپولیس جدا شد با تقبل کردن نیمی از مبلغ مدنظر العربی به پرسپولیس برگردد تا به نوعی به هواداران این تیم ادای دین کند که اگر چنین شود هر لحظه بعد از بازی پرسپولیس و فولاد باید منتظر خبر پیوستن ترابی به پرسپولیس بود. به تمام این ها اضافه کنیم که نقل و انتقالات کشور قطر حدود 7 روز دیگر به پایان می رسد و باشگاه العربی نیز باید هرچه سریع تر در مورد ترابی تصمیم بگیرد. ضمن این که نقل و انتقلات زمستانی فوتبال ایران نیز 15 روز دیگر اغاز می شود و پرسپولیس تا پایان نیم فصل اول لیگ قادر به استفاده از ترابی نیست.
به هر روی به نظر می رسد مهدی ترابی به رغم حضور موفق در العربی از این تیم جدا خواهد شد و باتوجه به درخشش ترابی در پرسپولیس، طبیعی است که از این تیم به عنوان مقصد بعدی اش نام برده شود. حتی ابراهیم شکوری سخنگوی قرمزها نیز علاقه این باشگاه نسبت به ستاره سابق خود را بروز داده بود. حال باید دید آیا باشگاه دیگری در قطر خواهان جذب ترابی خواهد بود یا این بازیکن در نیم فصل به پرسپولیس برمی گردد. به هرحال این یک واقعیت است که بهبود وضعیت کیفی ترابی که به شدت زیر ذره‌بین رسانه‌ های قطری قرار داشت، ممکن است باشگاه های دیگر قطری را برای جذب او ترغیب کند. به ویژه آن که شنیده می شود برخی از مالکان باشگاه های قطری صاحب چند باشگاه هستند و بازیکنانی را بین تیم های خود منتقل می کنند.
با جدایی بشار رسن از پرسپولیس، این تیم در فاز تهاجمی و خصوصا حملات انفجاری علیه رقبا که طی فصل گذشته خصوصا با حضور ترابی و بشار به موفقیت بزرگی دست یافته بودند، با ضعف بزرگی مواجه هستند. ترابی به عنوان ستاره‌ای که قادر است علاوه بر عملکرد تاکتیکی فوق العاده، از نظر نبوغ فردی نیز شرایط بازی را تغییر دهد یک بازیکن تاثیرگذار و خاص محسوب می‌شود که مطمئنا جذب وی می‌تواند سرخ‌ها را از حیث تکمیل موجودی خود در‌ فصل جاری با شرایط مناسبی برای دستیابی به هدف کمک کند. با این حال باید دید در شرایطی که شایعاتی درباره مقصدهای احتمالی دیگر از سوی این بازیکن شکل گرفته، باشگاه پرسپولیس قادر خواهد بود وی را به عنوان یک انتقال ویژه در زمستان در سبد نقل و انتقالاتی خود قرار دهد و بار دیگر پیراهن شماره 9 را بر تن این ستاره کند یا خیر.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مهدی ترابی پرسپولیس باشگاه پرسپولیس باشگاه العربی مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۴۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق امیدوارکننده برای سپاهان در مصاف با پرسپولیس

به گزارش ورزش‌ سه ، دانشگر در مصاف با صنعت نفت آبادان چند ثانیه پیش از گل بحث‌برانگیز یوسف کی‌شمس با مصدومیت از ناحیه کتف مواجه شد و مجبور به ترک زمین شد. 
پس از آن باشگاه سپاهان به صورت دقیق درباره میزبان آسیب دیدگی دانشگر اظهارنظر نکرد و به همین دلیل مشخص نبود چه زمانی شرایط بازگشت به ترکیب را پیدا می‌کند و به همین دلیل تصور شد او فصل را از دست خواهد داد. 
با این حال دانشگر که اشتیاق زیادی برای بازگشت به ترکیب سپاهان داشت، حتی در هنگام مصدومیت در تمرینات و مسابقات و حتی سفرهای سپاهان حضور داشت تا حالا در آخرین بازی طلایی‌پوشان اصفهانی در فهرست تیم قرار بگیرد تا در صورت نیاز وارد زمین شود. 

مورایس در ورزشگاه آزادی اما ریسک نکرد و به زوج هادی محمدی و سیاوش یزدانی اعتماد کرد که نمایش خوبی در هفته‌های اخیر و با مصدومیت دانشگر داشته‌اند و حالا دست کادر فنی سپاهان در پنج هفته باقی‌مانده لیگ برتر و مسابقه جام حذفی برابر ملوان با بازگشت دانشگر بازتر هم خواهد شد.

عکس: سهیل اسماعیلی

دیگر خبرها

  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت
  • بازگشت ستاره پرسپولیس در سالروز تولدش به نساجی
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • اتفاق امیدوارکننده برای سپاهان در مصاف با پرسپولیس
  • (ویدئو) شاهکار جدید طارمی؛ پاس گل مهدی برای پورتو به یاد پرسپولیس!
  • بازگشت دانیال به امید دو رقمی در پرسپوليس
  • عالیشاه نیازمند یک بازگشت باشکوه
  • تیاگو سیلوا در آستانه بازگشت به فلومیننزه برزیل