Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران،مشاور رئیس پیشین مجلس با بیان اینکه لاریجانی توان اجماع سازی را دارد، یادآور شد: آقای لاریجانی اگر بیایید، می‌تواند اجماع‌ساز باشد. ایشان اجماع‌آفرین و ثمر‌بخش و تاثیرگذار خواهد بود، اما قصد ندارد در عرصه رقابت‌ها حضور پیدا کند و فعلا تصمیمی برای ریاست جمهوری ندارد.   ما از دوستان و نزدیکان او هستیم و مدام با هم دیدار و جلسه داریم و هیچ نشانه‌ای دال بر حضور در انتخابات از او مشاهده نکردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ممکن است در روز‌های منتهی به انتخابات تصمیم او تغییر کند، اما واقعا درجریان نیستم و می‌دانم که در انتخابات شرکت نمی‌کند.   وی با بیان اینکه اصولگرایان قطعا روی افرادی مانند جلیلی، ضرغامی، سعید محمد و ... اجماع نمی‌کنند، ادامه داد: توصیه می‌کنم رفتار حرفه‌ای داشته باشیم و فضای انتخاباتی را بمباران شیمیایی نکنیم و اجازه دهیم افراد توانمند ورود کنند، اما اگر شرایط به همین منوال باشد توصیه می‌کنم که آقای لاریجانی حضور پیدا نکند، چرا بیاید و فحش بخورد؟ اما اگر مولفه‌های تعیین کننده انتخابات تصمیم بگیرند که اخلاق و ادب را رعایت کنند، افراد بسیاری مانند لاریجانی، ناطق و ... که افراد بزرگی هستند می‌توانند در صحنه حضور پیدا کنند.   با توجه به همین گزینه‌هایی که وجود دارد معتقدم کسی که ممکن است بتواند اجماع‌آفرین باشد رئیسی است و شاید به احترام حضور او، بقیه بنشینند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: رئیسی لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۴۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!

روزنامه دولتی ایران به انتقادات نسبت به اعطای مدرک دکترای افتخاری به رئیسی در پاکستان واکنش نشان داد.

این روزنامه نوشت: اهدای مدرک دکترای افتخاری به رئیس جمهور کشورمان در پاکستان، موجب بروز واکنش‌هایی در میان رسانه‌ها و فضای مجازی شد.

در همین رابطه ادعایی مطرح شد مبنی بر اینکه مدرک دکترای افتخاری، از سوی یک دانشگاه فرعی پاکستان و توسط معاون این دانشگاه به آیت‌الله رئیسی اهدا شده است.

این ادعا درحالی است که اولاً دانشگاه کراچی بزرگترین دانشگاه دولتی در پاکستان است؛ ثانیاً در مراسم اعطای این مدرک افتخاری «حکمران» ایالت سند پاکستان به عنوان رئیس هیأت امنای دانشگاه‌های کراچی حضور داشته است.

دیگر خبرها

  • حال مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در ارمنستان مساعد است
  • اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است
  • وحیدی: اجرای طرح انسداد مرزها در حال پیگیری است
  • جسد جوان پلدختری در کنار سیمره پیدا شد
  • (عکس) حضور دیپلمات زن بی‌حجاب در همایش سخنرانی رئیسی
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • ماجرای دست‌بند پر سروصدای مربی لیگ برتری
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • عکس/ حضور رئیسی در افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!