Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت که فدراسیون مُصر هست که جام تختی را برگزار کند، اما در مورد زمانش هنوز تصمیم نهایی اتخاذ نشده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، غلامرضا محمدی با اشاره به اینکه فدراسیون کشتی درصدد است که جام تختی حتما امسال برگزار شود، گفت: به خاطر شأن جهان پهلوان تختی و اینکه هر ساله ما جام بین‌المللی تختی را برگزار کرده‌ایم، فدراسیون کشتی امسال هم مُصر به برگزاری این رقابت‌هاست اما اینکه جام تختی در چه زمانی و در چه شرایطی برگزار شود، هنوز مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظرات خودمان را در این باره ارائه دادیم تا ان‌شاءالله جام تختی در زمانی مناسب برگزار شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کشتی‌گیرانی چون پرویز هادی و یدالله محبی همچنان در رقابت سنگین وزن‌ها شانسی برای ملی‌پوش شدن خواهند داشت؟ خاطرنشان کرد: اگر مسابقه‌ای در تقویم فدراسیون باشد و آنها بتوانند در آن حضور پیدا کنند و موفق باشند، می‌توانند به اردوهای ملی برگردند اما برای مسابقات مهمِ پیش‌رو، کسانی که در انتخابی موفق عمل کردند در اولویت کادرفنی خواهند بود.

سرمربی تیم ملی آزاد در مورد وضعیت علی سوادکوهی که در لیگ موفق به شکست نفر اول وزن 74 کیلوگرم تیم ملی شد، گفت: قطعا سوادکوهی کشتی‌گیر وزن 79 کیلوگرم خواهد بود و با توجه به قانونی که در آن صبح وزن کشی شده و بعد از دو ساعت کشتی‌گیر باید سر وزن قانونی مسابقه بدهد، شرایط برای او و رسیدن به 74 کیلوگرم سخت بود و خودش هم به این موضوع رسیده است. سوادکوهی برای مسابقات پیش‌رو در 79 کیلوگرم آماده می‌شود.

پایان اردوی دوم تیم ملی کشتی آزاد و برگزاری اردوی سوم در تهران

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی آزاد کشتی ایران کشتی آزاد کشتی ایران جام تختی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۴۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  در این رقابت‌ها ۱۲۰ کشتی گیر در ۱۰ وزن با یکدیگر به رقابت می‌پردارند که از این تعداد ۴۰ نفر خوزستانی هستند.

این مسابقات به دلیل اینکه مرحله آخر چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی محسوب می‌شود از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و تمام ظرفیت کشتی فرنگی ایران به غیر از نفرات اعزامی به مسابقات آسیایی و گزینشی المپیک نیز حضور دارند.

در این رقابت‌ها کشتی گیرانی از کشور‌های ارمنستان، عراق و سوریه و ایران با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی به همراه کادر فنی تیم ملی بزرگسالان، با حضور در اهواز از نزدیک نظاره گر این رقابت‌ها هستند.

بر اساس این گزارش، پیش از این شهرستان‌های اندیمشک و ماهشهر میزبان مسابقات بین‌المللی جام تختی بودند.

دیگر خبرها

  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نتایج فینال پنج وزن نخست مشخص شد
  • کشتی فرنگی جام تختی| نتایج فینال ۵ وزن نخست اعلام شد
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • محمدی، سهرابی و بداغی فینالیست شدند
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان