Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@18:35:55 GMT

آغاز به کار مجازی رویداد نانواستارتاپ از فردا

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۴۵۲۵

آغاز به کار مجازی رویداد نانواستارتاپ از فردا

افتتاحیه چهارمین دوره نانواستارتاپ فردا سه‌شنبه ۳۰ دی‌ماه به صورت مجاری برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، برنامه نانواستارتاپ یکی از برنامه‌های توسعه فناوری ستاد ویژه توسعه فناوری نانو است که از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده است و در سه دوره گذشته تیم‌هایی وارد برنامه شده و در طول بازه زمانی یک ساله موفق به توسعه نمونه یا محصول اولیه خود شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دوره چهارم این برنامه به دلیل شیوع ویروس کرونا و لغو دهمین مسابقه ملی فناوری نانو، ارزیابی علمی و کارآفرینی به صورت غیرحضوری و از طریق سایت آموزش فناوری نانو و بنیاد آموزش فناوری نانو انجام شد و با جمع‌بندی نتایج آزمون‌ها و بررسی فرم سوابق علمی و پژوهشی هر کدام از داوطلبان، ۱۲۰ برگزیده اول معرفی شدند.

برگزاری دوره آموزشی مقدمه‌ای بر کارآفرینی و دوره آموزشی آشنایی با استارتاپ و مفاهیم آن از برنامه‌های جنبی افتتاحیه این رویداد است.

با توجه به حجم مطالب ارائه‌شده در این برنامه و اهمیت آن‌ها، از تمامی داوطلبان پذیرفته‌شده درخواست شده است در این برنامه شرکت کنند. عدم حضور داوطلبان به منزله انصراف آنان از برنامه تلقی خواهد شد. دفترچه ایده پس از برنامه در دسترس داوطلبان پذیرفته‌شده قرار خواهد گرفت و جلسات مشاوره و دفاع از ایده طی هفته‌های آتی برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام معاونت علمی ریاست‌جمهوری، افتتاحیه چهارمین دوره نانواستارتاپ به صورت مجازی فردا سه‌شنبه ۳۰ دی‌ماه از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۸ از طریق بسترهای آپارات و اینستاگرام پخش خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نانو استارتاپ ستاد نانو فناوري نانو فناوری نانو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۴۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود

با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی به مناسبت روز جهانی مالکیت فکری، رویداد دیدار پایدار با موضوع «مالکیت فکری و اهداف توسعه پایدار: خلق آینده مشترک با نوآوری و خلاقیت» برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، برای ساختن آینده مشترک برای همه و دستیابی به اهداف توسعه پایدار (SDGs)، باید به دنبال راهکارهایی به نفع همه جامعه بود. روز جهانی مالکیت فکری ۲۰۲۴ با شعار محوری «برای استفاده از نوآوری و خلاقیت برای نیل به توسعه پایدار»، فرصتی است برای کشف اینکه چگونه مدیریت دارایی‌های فکری راه حل‌های خلاقانه، فناورانه و نوآورانه‌ای را که برای ساختن آینده جمعی همه ما و فایق آمدن بر چالش‌های چند وجهی بسیار حیاتی هستند، تشویق و می‌تواند تقویت کند و از همه ابزارهای موجود، به ویژه نوآوری و مالکیت فکری برای دستیابی به آینده‌ای پایدار برای همه و در همه جا استفاده شود.

از سال ۲۰۰۰ و با ابتکار عمل سازمان جهانی مالکیت فکری (وایپو) ۲۶ آوریل، روز تاسیس این سازمان، به عنوان روز جهانی مالکیت فکری نامگذاری شد و هر ساله با توجه به اهمیت مسایل روز، شعاری محوری برای بزرگداشت آن از طرف این سازمان اعلام می‌شود. مدیریت دارایی‌های فکری در رسیدگی به مسائل جهانی و پیشبرد رشد و پیشرفت برای بهبود زندگی و حفاظت از محیط زیست بسیار مهم است. روز جهانی مالکیت فکری سال جاری، با شعار «مالکیت فکری و اهداف توسعه پایدار: خلق آینده مشترک با نوآوری و خلاقیت» نقش اساسی دارایی‌های فکری، نوآوری و خلاقیت در دستیابی به اهداف توسعه پایدار برای منافع فراگیر را برجسته می‌کند.

نهادهای سیاستگذار و مجری با همراهی ذینفعان کلیدی در سراسر کشور برآن شده‌اند تا در سالی که مزین به مفهوم پربرکت مشارکت است، با هم‌افزایی و مشارکت بخش خصوصی در تعاملی مثبت و به نفع عموم جامعه همکاری کنند تا یک سیستم مالکیت فکری متعادل، مؤثر و فراگیر ایجاد کنند که نوآوری و خلاقیت را به نفع همه و در همه جا تشویق می‌کند و به آن ارزش می‌بخشد.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و جهاد دانشگاهی امسال گرامیداشت روز جهانی مالکیت فکری را با همکاری هم و به میزبانی دانشگاه علم و فرهنگ روز یکشنبه، ۹ اردیبهشت ساعت ۸:۳۰ – ۱۲:۳۰ برگزار می‌کنند و در این مسیر نهادهای دیگری مانند صدا و سیمای جمهوری اسلامی، پارک فناوری‌های نرم و خلاق، دانشگاه علوم پزشکی ایران، وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی و وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و پارک علم و فناوری البرز، ستاد توسعه فناوری‌های نرم و فرهنگی و صندوق پژوهش و فناوری خلاق و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور همراه خواهند بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • برنامه‌های وزارت علوم برای ماندن نخبگان/ با تخلفات کنکوری سریع برخورد شد
  • کنکور در کمال امنیت و صحت برگزار شد/ تکرار در یک منطقه سیل زده
  • وزارت علوم برنامه های مطلوبی برای ماندن نخبگان در کشور تدوین کرده است
  • تدوین برنامه های مطلوب وزارت علوم برای ماندن نخبگان در کشور
  • امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
  • برگزاری مسابقه«سنتز سبز نانوذرات نقره به کمک عصاره لیمو»
  • رویداد روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
  • آغاز ایران‌اکسپو از فردا/ نمایش توانمندی‌های تولیدی و تجاری کشور
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا