Web Analytics Made Easy - Statcounter

مطلب دریافتی ایرنا به نقل از رهام رحمانی در حاشیه بازدید از روند ذخیره‌سازی گوشت قرمز در سردخانه شهید کاظمی‌زاده شیراز حاکی است:در ان مدت همچنین  ۳۹۰ تن گوشت گوساله منجمد مازاد بر مصرف خریداری شده است.

وی ادامه داد: خرید گوشت گوساله از دامداران استان به صورت پنج تکه و به قیمت هر کیلوگرم ۸۲ هزارو ۵۰۰ تومان در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رحمانی بیان کرد: استان فارس دارای ظرفیت مازاد تولید داخلی گوشت گوساله و مرغ است و اداره کل پشتیبانی امور دام بر اساس مجوز کارگروه تنظیم بازار کشور و دستورالعمل‌های شرکت برای حمایت از تولیدکنندگان استان به خرید گوشت گوساله از آن‌ها اقدام کرده است.
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان فارس گفت: اولویت خرید گوشت گوساله در استان از تولیدکنندگان و تشکل‌هایی همچون تعاونی‌ها، اتحادیه‌ها و زنجیره‌های بخش تولید است.
 رحمانی با تاکید بر آمادگی اداره‌کل پشتیبانی امور دام فارس برای خرید مرغ تولیدی مازاد بر مصرف در سطح استان و حمایت از تولیدکنندگان افزود: مرغداران، تعاونی‌ها، اتحادیه‌ها و زنجیره‌های فعال در زیربخش طیور می‌توانند در صورت تمایل، به اداره‌کل پشتیبانی امور دام استان مراجعه کنند و با اخذ قرارداد، مرغ تولیدی خود را از قرار هر کیلوگرم ۱۸ هزار و ۷۰۰ تومان برای خط یک و ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان برای خط ۲ تحویل شرکت پشتیبانی امور دام دهند.
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان فارس از روند کاهشی قیمت نهاده‌ها سخن گفت و ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون، حدود ۱۶۵ هزار تن نهاده‌های دامی شامل ۴۱ هزار تن ذرت، ۶۶ هزار تن کنجاله سویا و بیش از ۵۸ هزار تن جو به طور مستقیم از طریق این اداره‌کل بین تولید کنندگان حوزه دام و طیور در استان توزیع شده است.
رحمانی بیان کرد: با توجه به روند مناسب ارسال نهاده از بندرها و ذخیره‌سازی این نهاده‌ها در انبارهای استان و ادامه برنامه خرید مازاد بر مصرف توسط این اداره‌کل در ماه‌های پایانی سال، تولیدکنندگان  با آرامش خاطر فعالیت‌های تولیدی خود را ادامه دهند.
 

برچسب‌ها گوشت قرمز شیراز گوشت مرغ فارس شرکت پشتیبانی امور دام کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گوشت قرمز شیراز گوشت مرغ گوشت قرمز شیراز گوشت مرغ فارس شرکت پشتیبانی امور دام کشور اخبار کنکور کل پشتیبانی امور دام گوشت گوساله اداره کل هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۴۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد، در جلسه ای با حضور مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری یزد و نمایندگان نیروی انتظامی استان در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد برگزار گردید.

در این جلسه علوی نیا مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری با تاکید به ضرورت همکاری همه دستگاهها و تاثیرات طرد اتباع غیرمجاز ، رفع مشکلات گذشته و تشدید محاسن در سال ۱۴۰۳ را خواستار شد.

 در ادامه محسنی راد مدیرکل اتباع ومهاجرین خارجی استانداری با ارائه گزارشی از آمار و اقدامات انجام شده در سال گذشته ضمن تشکر از همه دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی ،انتظامی و قضایی، اعلام آمادگی و پشتیبانی از ادامه طرح در سال ۱۴۰۳ نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • خرید حمایتی مرغ به هزارتن در روز رسید
  • خرید روزانه هزار تن مرغ از مرغداران داخلی
  • ذخیره‌سازی ۲۸۳۱ تن مرغ در سردخانه‌های مازندران
  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • تقویت حمایت از تولیدکنندگان با توسعه ارتباطات مجموعه‌های علمی
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول