Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا NBA بامداد امروز (دوشنبه) در کنفرانس غرب و شرق با برگزاری ۳ دیدار پیگیری شد.

در مهم‌ترین دیدار‌های بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا، دنور ناگتس مقابل یوتاجاز قرار گرفت. در این بازی تیم دنور علی رغم دبل ستاره خود نتوانست از سد یوتاجاز عبور کند‌ و این دیدار با نتیجه ۱۰۹ بر ۱۰۵ به سود یوتاجاز به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار نیکولا جوکیچ با کسب ۳۵ امتیاز و ۱۴ ریباند و ۹ پاس منجر به گل دبل کرد و بهترین بازیکن میدان بود، اما مانع شکست دنور نشد. در مقابل رودی گوبرت نیز با کسب ۱۵ امتیاز و ۱۳ ریباند و ۱ پاس گل دبل کرد و نقش مهمی در پیروزی تیمش داشت.

دیدار‌های (واشینگتن ویزاردز و کلیولند کاوالیرز) - (فیلادلفیا و اوکلاهما سیتی تاندر) به تعویق افتاد.

نتیجه دیدار‌های بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا NBA:

دنور ناگتس ۱۰۵- ۱۰۹ یوتاجاز نیو اورلینز پلیکانز ۱۲۸ – ۱۲۳ ساکرامنتو کینگز لس آنجلس کلیپرز ۱۲۹ – ۹۶ ایندیاناپیسرز فیلادلفیا – اوکلاهما سیتی تاندر (به تعویق افتاد) کلیولند کاوالیرز – واشینگتن ویزاردز (به تعویق افتاد)

بیشتر بخوانید

لیگ بسکتبال NBA/ هاردن در اولین بازی برای بروکلین تریبل دبل کرد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ بسکتبال آمریکا بسکتبال NBA اخبار بسکتبال لیگ بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۴۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند

به گزارش صدای ایران از ایرنا،رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام اظهار داشت: تجاوز به چپ راننده کامیون  در محور دره شهر حدفاصل روستای عباس آباد به زرانگوش ۴  کشته برجای گذاشت.

 در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص شد، راننده کامیون به علت انحراف به چپ با خودروی سواری پژو برخورد کرده است.



 متاسفانه ۴ نفر سرنشین سواری پژو به علت شدت جراحات در دم فوت کرده اند.

دیگر خبرها

  • رییس اورژانس کشور وارد یاسوج شد
  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد
  • گاندو‌ها در برابر تراکتور باختند
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند