Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با برگزاری پنجمین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت کشور، از کتاب پایداری شرکتی و مسئولیت اجتماعی ( از تئوری تا عمل) شرکت پتروشیمی نوری رونمایی شد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی پتروشیمی نوری، در این کتاب که راهنمای کسب و کار برای پایداری شرکتی است، علاوه بر شفاف سازی مفهوم اصلی مسئولیت اجتماعی(CSR) و بررسی مفهوم پایداری با استفاده از چارچوب استاندارد ۲۶۰۰۰ ، رویکردی عملیاتی برای اجرای یک استراتژی جامع پایداری و لزوم جاری سازی تفکر پایداری شرکتی در سازمان‌ها ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرداختن به داستان‌ها و مثال‌های واقعی و جذاب در ارتباط با پایداری شرکت و استفاده از یک شرکت فرضی برای ارائه درک درست از مراحل اجرای استاندارد مسئولیت اجتماعی و مفهوم ساده و در عین حال عمیق در مورد پایداری شرکتی از ویژگی های مثبت این کتاب است.
این کتاب به همت روابط عمومی و توسط حمید ستوده فر و حسین رستگار با استفاده از استاندارد ایزو ۲۶۰۰۰ و تجربه عملی پتروشیمی نوری تدوین و منتشر شده است.
شایان ذکر است که در این همایش شرکت پتروشیمی نوری برای دومین سال متوالی تندیس طلایی ویژه گزارش پایداری در سطح بین‌الملل را دریافت کرد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مسئولیت اجتماعی پتروشیمی نوری پایداری شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۴۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقد کتاب مویه های آمو

پنجمین همایش ادبی از بلخ تا نیشابور به همت انجمن ادبی خانه مولانا و حوزه هنری استان قم با رونمایی و نقد کتاب مویه‌های آمو اثر سیدسکندر حسینی بامداد در سالن مهر حوزه هنری قم برگزار شد.

این همایش با حضور شاعران و نویسندگان ایران و افغانستان و با هدف شناخت بهتر و عمیق‌تر شعر امروز افغانستان برگزار شد.

در این همایش حسین محمدی مبارز، طهماسبی خراسانی‌ و سید حسین فصیحی با اجرای سیدعلی نقیب به نقد و بررسی مجموعه شعر مویه‌های آمو پرداختند.

منتقدین به کشف مضامین و خلق آثار موفق در زمینه‌های مختلف آیینی، اجتماعی و عاشقانه، سلیس بودن و به‌روز بودن زبان، بلخ‌گرایی و هویت تمدنی، انتخاب درست واژگان در شعر و انتخاب مناسب عنوان کتاب و تناسب آن با سروده‌های اجتماعی و عاشقانه اشاره کردند.

در این محفل ادبی سیده تکتم حسینی، احسان‌الله بدخشانی، شفیق صادقی، اعلا امیری، مژگان فرامنش، اسحاق ثاقبی داراب، معصومه جمالی، مجتبی خرسندی و سید سکندر حسینی بامداد (نویسنده مجموعه شعر مویه‌های آمو) شعرخوانی داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • رونمایی بریتانیا از سیستم ذخیره‌سازی انرژی آبی جدید
  • نقد کتاب مویه های آمو
  • داستان فلسطین آنقدر جذاب است که نیازی به تخیل ندارد
  • کتاب «نامداران موسیقی در سنندج» رونمایی شد
  • کتاب نامداران موسیقی سنندج رونمایی شد
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد