Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-09@00:19:15 GMT

یخ دموکراسی ادعایی آمریکا در حال ذوب

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۴۷۸۹

یخ دموکراسی ادعایی آمریکا در حال ذوب

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه گفت: عمق چهره آمریکا روشن نشده است و تنها بخشی از آن روشن شد و دیدند دموکراسی آمریکایی و آن قبله آمال، مثل یخ در حال آب شدن است و سرابی بیش نبود.

به گزارش مشرق، سردار احمد عبدالهی، با اشاره به تحولات منطقه، گفت: امروز در آمریکایی که به اصطلاح مهد دموکراسی از نگاه خودشان بود و همه نگاه‌های غرب به قبله خودشان آمریکا بود، ولی امروز چهره واقعی آمریکا رو شود و نقاب از چهره حقیقی دموکراسی آمریکایی برداشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: حوادث آمریکا و مواضع چندگانه

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه، افزود: امروز نقشه‌هایی که رژیم آمریکا مانند چند قطبی شدن، جنگ داخلی و نظیر این توطئه‌ها برای نظام جمهوری اسلامی ایران و دیگر کشورها کشیده و طرح کرده بود، گریبان‌گیر خودشان در کاخ سفید شده است و مجلس سنا و رژیم آمریکا، درگیر این موضوعات و کُشت و کُشتار هستند.

ببینید: تصویری که پوشالی‌بودن ببر کاغذی آمریکا را هویداتر می‌کند

عبداللهی تأکید کرد: فتنه‌هایی نظیر فتنه ۸۸ و اغتشاش آبان ۹۸ که توسط اعادی استکبار با برنامه منسجم و حساب شده در کشور ما رخ داد، امروز در دل آمریکا با شدت بیشتری شاهدیم، مصداق «چاه مکن بهر کسی اول خودت بعداً کسی» است، اختلاف، دو قطبی و درگیری مسلحانه، آمریکا به اصطلاح مهد دموکراسی را به چالش کشید.

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه اظهار داشت: چهره آمریکای ساخته شده توسط این رژیم دروغین بود، عمق چهره آمریکا روشن نشده است و تنها بخشی از آن روشن شد و دیدند دموکراسی آمریکایی و آن قبله آمال، مثل یخ در حال آب شدن است و سرابی بیش نبود، خودشان در منجلاب فشارها و جنگ داخلی‌شان گرفتار شدند.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی عبدالهی سپاه آمریکا امریکا افول آمریکا جمهوری اسلامی ایران مجلس سنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۴۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاریکاتور/ سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا

دانشجویان آمریکایی و اروپایی اعتراض خود به جنایات غزه را به‌صورت مسالمت‌آمیز مطرح کردند؛ اما متأسفانه پلیس با برخوردهای بسیار بدی که داشت جو را متشنج کرد تا برگ دیگری از دموکراسی دروغین در کشورهای غربی و مخصوصاً آمریکا رقم بخورد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3082321 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • کاریکاتور/ سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا
  • کاریکاتور/ لباس نامرئی شیطان بزرگ | رسوایی دموکراسی و آزادی بیان آمریکایی
  • بهادری‌جهرمی: در حوزه تسهیلات تکلیفی نگاه دولت روشن است
  • ادعای مقام آمریکایی درباره توقف ارسال محموله مهمات به تل‌آویو
  • نگاه دولت به مسائل اقتصادی صرفا تخصصی است نه سیاسی
  • آمریکا: تسلط اسرائیل بر گذرگاه رفح، عبور از خط قرمز نیست
  • واشنگتن: ارسال تسلیحات و مهمات آمریکایی به اسرائیل متوقف شد
  • مقامات آمریکایی: اسرائیل در کنترل گذرگاه رفح از خط قرمز بایدن عبور نکرد
  • پولیتیکو: آمریکا ارسال محموله‌های بمب به اسرائیل را معلق کرد
  • بیداری دانشگاهیان آمریکا حاصل رسوایی رژیم صهیونیستی است