Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز گذشته در نامه ای به وزیر کشور از وی خواست تا نسبت به محدود کردن محورهای شریانی مازندران نظیر هراز، سوادکوه و کندوان اقدام کنند.

با توجه به اینکه قالب شهرهای کشور در وضعیت زرد و نارنجی کرونایی قرار گرفتند، ۱۰ شهرستان استان مازندران در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مازندران استان گردشگرپذیر کشور بوده که همواره در ایام سال میزبان بیش از 30 میلیون گردشگر داخلی و خارجی است.

متأسفانه در زمانی که محدودیت‌های کرونایی در استان مازندران برای صنوف و ادارات ایجاد شده و جلوی ترددهای غیرضروری گرفته شده ولی ظاهرا عده‌ای از رانندگان خودروهای غیربومی که عمدتاً از پایتخت کشور به مازندران می آیند گوششان بدهکار نبوده و هر روزه بر آمار شیوع ویروس منحوس کرونا می‌افزایند.

در حالی که وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز گذشته در نامه ای به وزیر کشور از وی خواسته تا نسبت به محدود کردن محورهای شریانی مازندران نظیر هراز، سوادکوه و کندوان اقدام کنند ولی متأسفانه این محورها همچنان جولانگاه مسافران کرونایی شده که هر روز بر آمار شیوع بیماران کرونایی در این استان می افزاید.

هم اکنون شهرستان‌های نکا، ساری، قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه، بابل، فریدونکنار، آمل، تنکابن و رامسر در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی هستند.

به گفته سیدعباس موسوی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، چند مورد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا انگلیسی در استان داشتیم و هفته آینده پاسخ آزمایشات، نتیجه را مشخص می‌کنیم.

در حالی که به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، این استان در حال ورود به پیک سوم بیماری است، اما به نظر می رسد با شرایط موجود در محورهای ورودی مازندران و ترافیک قابل توجّه آنها، مازندران در حال ورود به تعطیلات پایان دی ماه باشد.

/تسنیم 

اخبار ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۴۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری

خبری مبنی بر کشف پیکر قاضی سابق شهرستان بابل در شهرستان آمل مازندران منتشر شده که گفته می‌شود به قتل رسیده است.   مدیرکل پزشکی قانونی مازندران درباره کشف پیکر قاضی سابق دادگاه ویژه زمین‌خواری در دادگاه ولنجک تهران و مرگ مشکوک وی توضیح داد.   به گزارش ایران، علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در همین خصوص اظهار کرد: این موضوع به عنوان مرگ مشکوک کالبدشکافی شده است. بررسی‌های لازم در این زمینه در حال انجام است که در صورت رسیدن به نتیجه اطلاع‌رسانی می‌شود.   مرحوم مهران رحیمی قاضی سابق دادگستری، ۵۲ ساله، اهل روستای دونه‌سر بابل، وکیل پایه یک دادگستری استان تهران و بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری دادگاه ولنجک تهران بوده که سال گذشته بازنشسته شده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • پیشرفت ۸۵ درصد طرح نور در مازندران
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی/ موارد مشکوک را به این شماره اطلاع دهید
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • دستگیری قاچاقچیان چوب در لفور سوادکوه