Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه سی ان ان به نقل از سه فرد آگاه به برنامه‌های روز‌های پایانی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد ترامپ قصد دارد در روز آخر ریاست جمهوری خود نزدیک به ۱۰۰ نفر را عفو کند.

لیست اسامی این افراد روز یکشنبه تنظیم شده است، اما انتظار نمی‌رود که رئیس جمهور فعلا بخشودگی خود را صادر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع آگاه به سی ان ان گفت: «به ترامپ توصیه شده است که هر کسی را که در اوایل ژانویه در حمله به ساختمان کنگره دستگیر شده است، عفو نکند، زیرا این فقط اثبات دخالت وی در این ماجراست.»

رئیس جمهور آمریکا پیش از این عده‌ای از مخالفان خود از جمله استیو بنن، استراتژیست سابق خود را عفو کرد. گفته می‌شود او قصد دارد برخی از اعضای خانواده خود را نیز زیر چتر عفو خود بگیرد.

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرده بود ترامپ به دلیل اقدامات خلاف قانون خود نمی‌تواند خود را مورد عفو ریاست جمهوری قرار دهد.

پلوسی که این روز‌ها بار دیگر پرونده استیضاح ترامپ را روی میزش قرار داده، می‌گوید برابر بر قانون اساسی، رئیس‌جمهور حق عفو خود را دارد، اما این مسئله درباره جرایمی که بر قوانین آمریکا تاثیر می‌گذارد، مصداق نمی‌یابد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ عفو ریاست جمهوری حمله به کنگره رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۴۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی، روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور تبریک گفت.

آقای رئیسی در این پیام، ابراز امیداوری کرد با تلاش‌ مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دو جانبه و نظرات مشترک در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

دیگر خبرها

  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی